suzuki gs500 topic# 17

Meeting welke datum kan iedereen?

  • 31 maart 2012

    Stemmen: 5 71,4%
  • 5 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is niet moeilijk. Je kan een bovenste kroonplaat zoeken van een 2001 of nieuwer model, dan leg je het stuur er zo in. Anders moet je risers kopen, en die bout je vast op de gaten waar die bovenste sierplaat mee vast zit. Vergeet een veerringetje niet, anders trilt die zo los.

En denk aan de lengte van je kabels!

maar de tellers zitten toch vast aan het oude kroonplaat? Of heb ik dat verkeerd gezien? Of zit er op die nieuwere ook tellers? (hey nieuwe pagina :9)
 
Laatst bewerkt:
Ja komt nog wel een keertje, ik wil ook nog foto's als ik door een bocht ga ofzo.. Maar dan moet het wel mooi weer zijn en mijn vriend tijd hebben om foto's te maken:P

action pics zijn altijd t mooist, alleen wilt er nooit iemand met mij mee foto's maken plus het feit dat ik niet echt hele goede camera heb :9
 
zat vanochtend nog een krat pils onder me motor te duwen om er daarna achter te komen dat me voorveren nog steeds 5cm doorsteken _O- toen maar even met zijn 2e op de bok getrokken _O- en achteraf kon er een krat bier en wat planken onderdoor _O-

Was ook m'n origineel plan, bak jupiler eronder en dan nog met een blokje zodat gewicht enkel op carterpan zit en niet op uitlaatbochten. Valt helaas niet mee op je eentje, dus 't is een freeskoffer+blokjes geworden :+
 
@Bart: Actie pics blijven het mooist ja. Ik heb ook het probleem dat niemand mee wil of goeie camera heeft :P. Is prima joh. Bij mij kun je ook wel zien hoe de kabels lopen. Moet je alleen ff wachten tot het nieuwe topic voor de foto :P.
 
@Bart: Actie pics blijven het mooist ja. Ik heb ook het probleem dat niemand mee wil of goeie camera heeft :P. Is prima joh. Bij mij kun je ook wel zien hoe de kabels lopen. Moet je alleen ff wachten tot het nieuwe topic voor de foto :P.

Ok is goed :)
 
Ik niet. Ik heb volgens mij Heidenau K63 ofzo erop liggen. Iemand daar ervaring mee? :P

/edit: ff checken. K63 is een scooterband :')
 
Laatst bewerkt:
knappe Panasonic compact. maar als er iemand een dslr te leen heeft kan ik me ook wel uitleven in een bochtje ofzo :9~~

Ik gebruik de dslr van m'n broer in en om het huis. Maar hij vind het vast niet goed als ik die zo'n eind meeneem op de motor, bang dat ik val of dat ie kapotgaat van de trillingen ofzo :+
 
Ik gebruik de dslr van m'n broer in en om het huis. Maar hij vind het vast niet goed als ik die zo'n eind meeneem op de motor, bang dat ik val of dat ie kapotgaat van de trillingen ofzo :+
Hehe, zou leuk zijn als je die mee kan nemen :9 Maar meestal vertrouwen mensen dat niet nee :P
 
Hehe, zou leuk zijn als je die mee kan nemen :9 Maar meestal vertrouwen mensen dat niet nee :P

Inderdaad :')

vraag of hij meewil :+ ;)

Ik ga hem niet die hele reis achterop meenemen, en dat hele stuk met de auto rijden alleen voor wat foto's vind ie vast ook niet ok :p

Hij heeft deze foto's van mij & mn sv gemaakt:

526215_360833613960205_100001007082156_1071034_825059090_n.jpg

2llcc5v.jpg

528398_360833540626879_100001007082156_1071031_5863166_n.jpg

547105_360833703960196_100001007082156_1071039_469475845_n.jpg


En filmpje (met telefoon, niet dslr):
O-)
 
Laatst bewerkt:
Voor: Heidenau K63 110/nogwat
Achter: Dunlop Sportmax 130/nogwat

Mooie foto's en SV man! Lekker geluidje ook :} V-twin roffels :}
 
Laatst bewerkt:
Voor: Heidenau K63 110/nogwat
Achter: Dunlop Sportmax 130/nogwat

Mooie foto's en SV man! Lekker geluidje ook :} V-twin roffels :}

Thanks!

Klinkt inderdaad wel lekker :9
Ik vroeg hem om een filmpje te maken, was benieuwd hoe het klinkt voor anderen. Volgens veel klinkt hij in het echt wel dikker dan in het filmpje, maar het is dan ook opgenomen met een telefoon :P
 
Ik ben alweer terug ja _O- Heb ook foto's van hoe mijn stuur erop zit, moet ik alleen naar mijn laptop zien te krijgen :P.

Speciaal even naar je motor gelopen daarvoor? :')

Wel jammer dat op deze SV niet zo makkelijk een SBK stuur op kan als op de GS500 of SV650 van na 2003. Ik dacht dat moet zo lukken, een kroonplaat + stuur van een N erop en klaar. Maar er moet ook gewoon een stuk uit de windscreen gehaald worden aan beide kanten, anders kan ik niet meer sturen :')
Dat wordt toch wel even wat meer werk!

Kan natuurlijk ook gelijk een hele cockpit van een N erop zetten, maar dat wordt gelijk weer een stuk duurder.. :o
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan