Suzuki GS500 topic #24 - Waar wij vrolijk doortuffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
SHIT bijna goed :P

Normaal gesproken wordt de R6 het meest gebruikt, omdat die goedkoper zijn :P (en soms smaller?)

Deze past er iig goed bij! *O*

je zat dichtbij ;) Helaas is de kap wel voor een stuk beschadigd/gescheurd. Daarom ben ik wel op zoek naar een nieuwe. Maar dat is lastig voor een goede prijs. Ik weet ook niet welk model het kontje precies is. En dan moet de kleur natuurlijk ook goed zijn ;)
 
God laat me er alleen niet aan werken met z'n regen... -O-
Ben van plan die achterkappen en spatbord zwart te spuiten, zijn nu beetje roze verkleurd.
Had eerst liever zo'n motor ipv een GS500, maar die was me te duur |(
Lijkt me wel een motor waar je lekker veel kilometers op kan maken :)
 
je zat dichtbij ;) Helaas is de kap wel voor een stuk beschadigd/gescheurd. Daarom ben ik wel op zoek naar een nieuwe. Maar dat is lastig voor een goede prijs. Ik weet ook niet welk model het kontje precies is. En dan moet de kleur natuurlijk ook goed zijn ;)

Ohja, ik zie het :( is net te zien op foto

Je kunt het zelf ook repareren met een soldeerbout, moet je wel even het goede plastic hebben, dan smelt je het er zo op :)

Plastic welding

Als je het dan repareert vanaf de achterkant, dan een klein spuitbusje zwart aan de voorkant, en je ziet er niks meer van :P
 
Laatst bewerkt:
zo de voorvork uit elkaar gehaald met en kameraad van me, 1 kant was nog redelijk goed 1 kant was totaal heen waarschijnlijk daardoor het rare rijgedrag ineens?

morgenvroeg onderdelen ophalen (zaak zit vandaag dicht ivm kermis) en in elkaar zetten die handel. 10w of 15 olie erin doen ?
 
zo de voorvork uit elkaar gehaald met en kameraad van me, 1 kant was nog redelijk goed 1 kant was totaal heen waarschijnlijk daardoor het rare rijgedrag ineens?

morgenvroeg onderdelen ophalen (zaak zit vandaag dicht ivm kermis) en in elkaar zetten die handel. 10w of 15 olie erin doen ?

Ik vul gs vorken altijd met 30w.
 
Zojuist de plof opgehaald.

Het resultaat is:
45whp (origineel 36) = 25% winst.
41.4Nm koppel.

Ik ben dus heel tevreden.
3595D4C0-1B92-4F74-9A24-FD883BE3EC93_zpsjtxpkt44.jpg


114387F4-21C4-4AD6-AE92-F883A87C90CF_zpsbvhacqhj.jpg
 
Laatst bewerkt:
^vriend van me had dezelfde SV650. Ik geloof met Dynojet kit en Bos uitlaat 63pk op het achterwiel. Je zal er dus niet ver naast zitten :)
 
Ja een SV heeft uiteraard wat meer vermogen, ik ben ook wel benieuwd wat hij oplevert Prut_Potje, heb je nog plannen dan, met dynojet oid? Ik beveel je iig No Limits aan in roden.

Ik heb het koppel nog even toegevoegd aan de vorige post.
 
Ja een SV heeft uiteraard wat meer vermogen, ik ben ook wel benieuwd wat hij oplevert Prut_Potje, heb je nog plannen dan, met dynojet oid? Ik beveel je iig No Limits aan in roden.

Ik heb het koppel nog even toegevoegd aan de vorige post.

ik zat er eventueel wel aan te denken ja, maar eerst wil ik mijn andere project af hebben :P

Bij een GS kun je erg makkelijk bij, bij de Vtwin niet helaas,
Moet de radiator los maken voordat ik bij de bougie kan _O-

Het synchroniseren kan alleen als de luchtfilter eraf is, wat je juist NIET moet doen met synchroniseren XD

Kortom:
Perfect lopende motor,
Rijdt f*cking zuinig (1:22/23),
Heeft nog ZAT vermogen,

ik laat het er eerst maar bij :P

Wil nog wel ooit een dyno run doen, kijken hoeveel die maakt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan