Suzuki GS500 topic #25 - Waar we doorknallen met die handel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst lekker met het gs'je de grenzen opzoeken. Kan je mooi verder bouwen met de r6 :)
R6 lijkt 20 kilo minder te wegen dan een gs500, echt een duplo fietsje :+

Inderdaad, eerst eens wat kilometers maken. Na 2 jaar vol rijbewijs en n supersport. *O*
Eigenlijk beter dat je niet meteen op n racer kan, het ligt volledig aan jezelf maar denk dat er dan eerder ongelukken gebeuren dan met 'n 35kw. Lijkt me zooo verleidelijk om t gas vol open te trekken bij zomn racer, dan merk je ook dat je vooruut gaat :9
 
Ja, heb je toch 2 jaar kunnen genieten van een échte motor met power voordat je overstapt op zo'n tamme fiets als een R1
 
Heb hem gekocht.. Man wat is dat een verschil met een GS500.. Heb het gevoel dat me nek 50cm langer is geworden :+

Q1p9PmNl.jpg

BT66nXJl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb in oktober deze motor gekocht: een GS500E uit 1991. Maar nu probeer ik een beetje uit te zoeken wat voor kuip erop zit, het lijkt niet standaard en op het internet heb ik niets kunnen vinden. Misschien dat jullie met jullie motorkennis het herkennen?

2015-01-20%2011.45.00_zpsdsfi8sze.jpg


2014-12-22%2013.03.45_zpshfmsfjdx.jpg


Morgen rijdt ik af voor mijn rijbewijs (als het weer het toelaat), als ik dan slaag kan ik eindelijk gaan rijden.. :D
 
Ik heb geen flauw idee, dan moet je het aan de échte gs kenners over laten.
Mij lijkt het iets van ´n ander type motor wat toevallig past op de gs ?
 
Nog nooit gezien, miss wat dennis zegt dat t eigenbouw is van een ander model.
Knipperlichten komen wel beetje als jaren 80 over.
 
Misschien ze hebben er 3 verkocht maar mensen op straat schrokken zich de hele tijd kapot dus de verkoop met kuip is snel stop gezet ivm verkeersveiligheid
 
Misschien ze hebben er 3 verkocht maar mensen op straat schrokken zich de hele tijd kapot dus de verkoop met kuip is snel stop gezet ivm verkeersveiligheid
zal minder erg geweest zijn dan het 2003 model met optionele fiets voor als de benzine op is _O-
 
Hoe denken jullie over stalen remleidingen op een gs500? Daadwerkelijk een upgrade die de kosten waard is? Of is het overdone om ook de leidingen van de achterrem te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan