Suzuki GS500 Topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
zwaailsmilieml8.gif


waar blijft deeltje 10 ???

dscf2134bpg7.jpg


CU !!

deeltje 10 is al gesloten :(
 
Laatst bewerkt:
Grovert_r schreef in gesloten deeltje 10~[/message]:

Gaat snel hier zeg

DJ1: jij had toch ook een nieuw model tank op je gs gezet? Hoe heb je de clip-ons aangepast?

* Ik wil ook wel weer een plaatje bij mijn naam hebben staan :)*

2 omgebogen clipons gemonteerd. die dingen zijn echt niet kapot te krijgen, alleen door er met heel veel gewicht een hele harde impact op te geven.. met andere woorden, op je bek gaan :X 1tj had ik meegekregen van de vorige eigenaar die hem weer van de eigenaar daarvoor had, 1 zelf gemaakt :X maar t werkt wel :P

Grovert_r schreef in gesloten deeltje 10~[/message]:
Binnenkort kom ik ook met een foto! Nu eerst even een vraagje: Ik krijg morgen een topkoffer binnen met bevestigingsplaat, maar zonder frame. Hoe kan ik dit het beste aan m'n GSje monteren? Ik heb gezien dat sommigen de koffer op een bagagerekje hebben zitten. Ik zie ook wel eens framedelen die meer aan de zijkant vastzitten aan het subframe. Enig idee waar ik (uiteraard goedkoop ) een dergelijk bagagerekje of 'topkoffer frampje' kan vinden? Misschien heeft iemand nog zoiets liggen..

Misschien dat John die van hem nog heeft..? meen ooit zoiets opgevangen te hebben. anders op marktplaats. maar zou wel eerst ff uitzoeken waar hij op hoort.. sorry dak t zeg, maar vindt t een beetje dom om een koffer te kopen zonder dat je hem kunt gebruiken :P


En jongens.. tis geen race he. Hoe volwassen zijn jullie nou, dit is nog altijd een serieus forum ( :z ) en onzin uitkramen doe je maar op FOK ofzo :P gewoon netjes t topic volmaken, en dan moeten we aan de volgende.
 
Laatst bewerkt:
Toch nog maar ff spammen :P

Moet in deeltje 10 maar eens vragen want ik heb iets op me blok zitte waar ik niet van weet wat het is. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan