Suzuki GS500 TOPIC (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, mn uitlaat zit nu wél goed bevestigd...
ik had het eerst gewoon op de manier gedaan zoals het hoort, demper over de uite uitlaat heen schuiven, klem dr om, klaar...
nou bleek dat na 4 dagen rijden het geheel ineens niet meer zo vast zat als eerst...
even bij de ijzerhandelaar geweest, en een buis van 10 cm lang -doorsnede 45 mm- gehaald. Aan de ene kant 3 cm ingezaagd en de andere kant met gepast geweld over de buis van de demper geslagen.
dit zit wel zo ontieglijk muurvast, volgens mij, al zou je het willen, komt dat ding dus nooit meer los *D
demper opnieuw over de uitlaat geschoven, nieuwe strop erom, klaar.
toen zag ik meteen een nieuwe oplossing voor het probleem "middenbok".
deze kwam te ver omhoog en daardoor kwam hij tegen de uitlaat. Dus heb ik aan 1 van de boutjes van de strop, een metalen strip gemaakt, die de middenbok op tijd tegenhoud. werkte allemaal bijna te goed om waar te zijn...
maar heb er nu alle vertrouwen in :P

vanochtend trouwens met 160(echte authentieke klokkenspel-kilometers/uur B| , zeg maar 150 dus...) naar school, volgens mij heeft ie door die laser demper een btje meer vermogen.... heb er verder niets aan afgesteld, maar eerst haalde ik gemiddeld de 140...
 
Kei goed, ik wist da die schuiven erin zaten, maar niet dat daar het begrenzen ook mee gedaan werd. Bedankt, dan weet ik vast waar ik naar moet gaan zoeken ak um strax op vol wil hebben :} :} .Het meeste betaal je natuurlijk aan uurloon. Het vervangen van de sproeiers en die kleppen is redelijk wat werk. Er moet een hoop los voordat je daarbij kan. :W :W


150 euro aan materiaal: 4 plastic stukjes en 2 spoeiers
en daar komt dan nog eens de arbeid bij.
 
nog zon 100 posts en het raakt tijd voor een "Suzuki GS topic Deel 4"
de andere gs topics werden na zon 2500/2600 posts ook vervangen voor een vervolgend exemplaar...

Een meeting in Vianen.... ff 170 km rijden.... doe het dan tijdens het weekeind van de TT-Assen, dan moet ik toch die kant op *D
 
Laatst bewerkt:
hier een fototje van mijn GS... |(

full


voorkant is er helemaal af. vork poten ga ik controleren of ze nog recht zijn, en er moet het een en ander gecontroleert en vervangen worden (vanwege crash).
 
:^

Ik denk zelf dat de suzuki GSR de vervanger is geworden voor de GS500e.

EDIT: http://www.skgastonia.com/view/Suzuki/GS500/592
Er komt in 2006 nog wel een nieuwe versie van de GS500F.
Maar niet in NL.


heb net antwoord gehad van de motorfreaks redactie, en de GS word idd vervangen door de GSR.

Hallo Bouke,

Wij hebben idd begrepen van Suzuki dat de GS niet meer verkocht gaat
worden, ik denk dat met de GSR en de Bandit hun het segment voldoende
vinden.

Of er een 'afscheid' ;) komt weet ik niet, ik neem aan dat dit via de
clubs geregeld wordt (als het zo zou zijn). Misschien een idee om
informatie hierover te winnen tijdens de Motorbeurs Utrecht.

MVG,
 
hier een fototje van mijn GS... |(

(Afbeelding)

voorkant is er helemaal af. vork poten ga ik controleren of ze nog recht zijn, en er moet het een en ander gecontroleert en vervangen worden (vanwege crash).

[me]Tinusjeuh lacht zich een ongeluk!!! Waarom zit er een slot in je 8rwiel. Ik zou ze juist wel willen zien proberen om um mee te nemen. _O- _O- _O- [/me]


Oowjaa, als we nog een meeting willen doen bij de Nimag kunnen we misschien meteen een luidrugte togt opzetten voor het Domino-Musje :W :W :] :]
 
[me]Maus Vraagt zich af of er nog GS'rs in Rotterdam wonen[/me]

*O* ja *O* gelukkig wel

maar als er niet gereden wordt staat ze gewoon binnen



o ja wie nog geïnteresseerd is in de begrenzers:

- gat door de gasschuif (in de richting van de luchtstorming door de carb)
- ring in het deksel(bovenop) van de carb
- langere gasschuif dan standaard

de laatste twee komen het meest voor en zijn te herkennen als je je luchtfilter/airbox weghaalt dat je de schuif niet helemaal omhoog kunt schuiven
 
heb net antwoord gehad van de motorfreaks redactie, en de GS word idd vervangen door de GSR.

Dus toch....
Zelf vind ik de GSR erg fraai en ik zou die best willen hebben. 8-)
Misschien komt daar ook wel een volledige kuip voor beschikbaar.
 
Ik ben een week geleden terug gekomen van een studiereis uit amerika. Ik studeer scheikunde en ik ben 3e jaars. Was echt vet. Kheb weinig motor gereden. Wel wat motoren gezien, aantal harleys en paar hypersportmotoren (busa zx12r). Nog 1 gsje gezien. Nog een foto gemaakt van een custom bike.

11_14_176.sized.jpeg
 
Ik ben een week geleden terug gekomen van een studiereis uit amerika. Ik studeer scheikunde en ik ben 3e jaars. Was echt vet. Kheb weinig motor gereden. Wel wat motoren gezien, aantal harleys en paar hypersportmotoren (busa zx12r). Nog 1 gsje gezien. Nog een foto gemaakt van een custom bike.

(Afbeelding)
:} :9~
Super mooie fiets, volgens mij een blade van 2002/2003
Als ik nog eens geld over heb dan zou ik het wel weten O-)
 
Nu het wat minder weer begint te worden, word er natuurlijk ook minder gereden.
Bij wie van jullie is er al pekel gezien :r
Hier in Zeeuws Vlaanderen nog niet :} :}
Maarja wij als reserve belgen wachten daar altijd wat langer mee O-)

Groeten John

PS: wie rijd er s'winters door, ik wel maar stukken minder
 
veluwe is nog pekelvrij, alhoewel ik vannacht toch wel bevroren stukken asfalt ben tegengekomen :? -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan