TripleEdged
Die hard MF'er
zo, mn uitlaat zit nu wél goed bevestigd...
ik had het eerst gewoon op de manier gedaan zoals het hoort, demper over de uite uitlaat heen schuiven, klem dr om, klaar...
nou bleek dat na 4 dagen rijden het geheel ineens niet meer zo vast zat als eerst...
even bij de ijzerhandelaar geweest, en een buis van 10 cm lang -doorsnede 45 mm- gehaald. Aan de ene kant 3 cm ingezaagd en de andere kant met gepast geweld over de buis van de demper geslagen.
dit zit wel zo ontieglijk muurvast, volgens mij, al zou je het willen, komt dat ding dus nooit meer los
demper opnieuw over de uitlaat geschoven, nieuwe strop erom, klaar.
toen zag ik meteen een nieuwe oplossing voor het probleem "middenbok".
deze kwam te ver omhoog en daardoor kwam hij tegen de uitlaat. Dus heb ik aan 1 van de boutjes van de strop, een metalen strip gemaakt, die de middenbok op tijd tegenhoud. werkte allemaal bijna te goed om waar te zijn...
maar heb er nu alle vertrouwen in
vanochtend trouwens met 160(echte authentieke klokkenspel-kilometers/uur , zeg maar 150 dus...) naar school, volgens mij heeft ie door die laser demper een btje meer vermogen.... heb er verder niets aan afgesteld, maar eerst haalde ik gemiddeld de 140...
ik had het eerst gewoon op de manier gedaan zoals het hoort, demper over de uite uitlaat heen schuiven, klem dr om, klaar...
nou bleek dat na 4 dagen rijden het geheel ineens niet meer zo vast zat als eerst...
even bij de ijzerhandelaar geweest, en een buis van 10 cm lang -doorsnede 45 mm- gehaald. Aan de ene kant 3 cm ingezaagd en de andere kant met gepast geweld over de buis van de demper geslagen.
dit zit wel zo ontieglijk muurvast, volgens mij, al zou je het willen, komt dat ding dus nooit meer los
demper opnieuw over de uitlaat geschoven, nieuwe strop erom, klaar.
toen zag ik meteen een nieuwe oplossing voor het probleem "middenbok".
deze kwam te ver omhoog en daardoor kwam hij tegen de uitlaat. Dus heb ik aan 1 van de boutjes van de strop, een metalen strip gemaakt, die de middenbok op tijd tegenhoud. werkte allemaal bijna te goed om waar te zijn...
maar heb er nu alle vertrouwen in
vanochtend trouwens met 160(echte authentieke klokkenspel-kilometers/uur , zeg maar 150 dus...) naar school, volgens mij heeft ie door die laser demper een btje meer vermogen.... heb er verder niets aan afgesteld, maar eerst haalde ik gemiddeld de 140...