Hij lust 10W40 of beter, halfsynthetische olie.
Tnx buikschuivert En kan ik dat gewoon bij datgene gooien wat er nog in zit want ik heb geen idee of dat synthetisch is of semi synthetisch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij lust 10W40 of beter, halfsynthetische olie.
Weet het niet zeker hoor, maar ik gok bij een klein beurtje op het volgende :Wat moet er gebeuren bij een beurt!
Graag even een lijstje!!!!!!! (en kosten...)
Weet het niet zeker hoor, maar ik gok bij een klein beurtje op het volgende :
-Olie (prijs ligt eraan welke olie, ik heb vol syntheet a 19 euro per liter ) maar normale 10w40 half syntheet kost 10e per liter ofzo dus 3x, 30euro
-Oliefilter 6euro
-Ketting smeren ( )
-Luchtfilter schoonblazen
-Controleren of alle lampen en controlelampjes verder goed werken
Grote beurt:
-Olie zelfde verhaal als kleine beurt evenals de oliefilter
-Bougies 7.50 euro
-Luchtfilter schoonblazen/vervangen
-Kleppen controleren/stellen
-Remblokken controleren en eventueel vervangen
-remvloeistof controleren en bijvullen
Verder, dat velglint (rimstriping ) heb ik er zelf op geplakt, Motip Starline striping heet het, breedte van 6mm heb ik gebruikt. Ik waarschuw je alvast, is echt een rotklus om het erop te krijgen (2uur ben je er wel mee bezig voor 2 velgen) maar het resultaat is er dan wel naar
Kun je bestellen bij de AVA, weet niet als je die winkel bij je in de buurt hebt?
http/www.ava.nl/index2.phpAVA??? Was dat???
Ook ik ben in het bezit van de Soes 500 e.
Dus zet me maar bij het lijstje
ligt aan de afstelling geloof ik, mijn motor reageerd wel goed op het gas. bij gas los roffelt mn uitlaat behoorlijk en heb ik nog wel eens last van backfire....
filmpje komt binnenkort man!Die pijp van Krimson HEERSCHT! Hij maakt net zoveel lawaai als-ie er uit ziet, backfire bij elk toerental als je de gaskraan dichtgooit!!! Was lache gisteravond!
Aight, de tank en kuipdelen zitten weer op mijn soes. Bougie's afgesteld, kleppen gesteld, roest bijgewerkt en alles een beetje gepoetst.
Binnenkort nog even de keerringen vervangen, 15w40 voorvorkolie erin, en ook direct maar even de motorolie vervangen (als je toch 1 keer bezig bent, dan direct alles goed!)
Maarre, even een vraagje aan de GS500 bezitters. Bij gas loslaten, blijft ie bij jullie dan ook even in de toeren hangen? Bij mij zakt ie niet erg snel moet ik zeggen. Heb er ook even een filmpje van gemaakt zodat je het kunt zien/horen:
http/members.chello.nl/b.kuipers9/toeren.wmv
zo erg is het volgens mij niet want hij loopt net zo langzaam terug als die van mij
ey ik had dat in het begin ook toen ik hem net had. gwoon dat plaatje losmaken en dan kun je met dat schroefdraar wat je dan ziet voor de rem draaien.vaster of losser, moet je evne proberen, dr kan niets fout gaan en anders moet je maar ff in apeldoorn langskomen
@Fulcrum
Over dat niet snel terugzakken in toerental, dat zou goed kunnen komen door valse lucht. Als je je carburateurs toevallig los hebt gehad is dat bijna zeker de oorzaak. Dan even de pakkingen controleren tussen carb en cilinderkop.
@Fulcrum
Over dat niet snel terugzakken in toerental, dat zou goed kunnen komen door valse lucht. Als je je carburateurs toevallig los hebt gehad is dat bijna zeker de oorzaak. Dan even de pakkingen controleren tussen carb en cilinderkop.
Om de 6000km
Staat toch echt in het werkplaatshandboek
veel te vaak...eens per 10000 is voldoende, vaak is er dan nauwelijks wat veranderd 0.01 -0.03 mm, maar van andere kant, draai die kleppendeksel eens los, en meet ze na, meten is weten en dan weet je tenminste hoe het werkt
Staat toch echt in het werkplaatshandboek