Suzuki GS500 TOPIC (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij een trommelrem kan je normaal gewoon je rempedaal verzetten zodat je minder ver moet duwen voordat ie reageert, hij komt dan wel steiler te staan denkek. Weet niet of dat hetzelfde is met een schijfrem achteraan, zal wel zeker :9 Moet je maar es met experimenteren, ff verzetten, paar meters rijden, enz.

groeten :]
 
Trommelrem weet ik ook wel hoe het moet, dat had ik ook altijd op de brommer :)

Maar hier zit het toch anders.. bij het pompje zit wel stuk schroefdraad, maar weet niet goed hoe ik dat dan zou moeten verstellen. Kan er in de Haynes eigenlijk niet zoveel over vinden ook.
 
Tja dan kan ik je niet verderhelpen, mijn oude CB250 had trommel achteraan, en men ER-5 ook, vind ik één van de weinige nadelen van de ER-5, soms vind ik er te weinig kracht inzitten.
 
Ik heb gefilmd tijdens de elfstedentocht en een kleine montage gemaakt. Download is 20 Mb.

jack.server8.org/Elfstedentocht-divx.avi

Nog een foto van ons groepje :)

full
 
Trommelrem weet ik ook wel hoe het moet, dat had ik ook altijd op de brommer :)

Maar hier zit het toch anders.. bij het pompje zit wel stuk schroefdraad, maar weet niet goed hoe ik dat dan zou moeten verstellen. Kan er in de Haynes eigenlijk niet zoveel over vinden ook.


ey ik had dat in het begin ook toen ik hem net had. gwoon dat plaatje losmaken en dan kun je met dat schroefdraar wat je dan ziet voor de rem draaien.vaster of losser, moet je evne proberen, dr kan niets fout gaan en anders moet je maar ff in apeldoorn langskomen :}

he jack, leuk filmpie joh, maarre op een gegeven moment sta vol in beeld zeg maar tijdens een pauze en dan bij een tafel, en dan staat er ook een meisje bij in een zwart pak met half lang haar. heet dat meisje toevallig amrah?

ehm, gaan we nog eens meeten? :z weet iemand een datum hmz>>>???
 
Laatst bewerkt:
WHAHAHAHAHA,

ik weet het wel zeker }) haar ouders zijn goede vrienden van mij en me ouders en daar ben ik dus vorig weekend paar dagen mee naar eiffel en belgie geweest enzo, dus als je weer een keer in eerbeek bent, moet je maar ff mailen kunnen we wel ff stukkie sturen *D
kom anders maar ff op msn robbertkrau@hotmail.com maar ben nu wel ff filmpie kijke
 
Gister lekker gereden.... kom ik erachter dat mijn remlicht niet werkt...

(hmmm raar mijn gewone licht brand wel maar het lijkt mij toch dat als je remt dat de lichten juist oplichten??! Kortom van de week ga ik weer even aan de reparatie hahaha.....)

Nog maar 1 cm en ik zit op het randje!!! :) ;)
 
Keurig Tassie ;)

Heb nu zo'n 200km erop zitten met de bt090, lekker bandje, warmt snel op, zeer goede grip en je legt de bike makkelijker de bocht in als met de bt45.

full
 
Hehe netjes Erwin, ik rechts ook geen schaamrand meer zitten. Vandaag ff weze spelen op industrieterrein. Alleen rechtsom :9 + eerste KD 8-)
Volgende keer ff linksom *D
 
ik heb sinds gisteren en begrenste GS500, alleen nu is me stationar toerental ineens 3000 toeren terwijl toen ie nog vol vermogen was het altijd iets boven de 1000 toeren was, weet iemand waar de stelschroef zit om het statinar toerental te veranderen ?
 
Hehe netjes Erwin, ik rechts ook geen schaamrand meer zitten. Vandaag ff weze spelen op industrieterrein. Alleen rechtsom :9 + eerste KD 8-)
Volgende keer ff linksom *D


hoe ver hang je er naast? :P enne ik kom zeer binnenkort wel weer ff jouw kant op :)
 
ik heb sinds gisteren en begrenste GS500, alleen nu is me stationar toerental ineens 3000 toeren terwijl toen ie nog vol vermogen was het altijd iets boven de 1000 toeren was, weet iemand waar de stelschroef zit om het statinar toerental te veranderen ?

Onde de carburateurs zit een knopje waar je aan kan draaien. Daarmee kun je hem afstellen, wel doen bij warme motor anders heeft het weinig nut.
 
Keurig Tassie ;)

Heb nu zo'n 200km erop zitten met de bt090, lekker bandje, warmt snel op, zeer goede grip en je legt de bike makkelijker de bocht in als met de bt45.

(Afbeelding)


tja je hebt altijd baas bovenbaas he......

(vanavond als ik niet te lang wegblijf vanaaf....even mijn achterlicht bekijken....dan misschien nog ff rondjes oefenen...)
anders van de week nog ff
 
Wat moet er gebeuren bij een beurt!

Graag even een lijstje!!!!!!! (en kosten...)
 
ik moet ook sliders hebben, dan kan ik ook eindelijk eens kneedownen, ik ga plat genoeg geloof ik :)
Gisteren nog ff geraced tegen iemand in een Golf2 GTI ofzo :P wat word zo'n ding snel kleiner in je spiegels als je ff aan het gas gaat hangen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan