Suzuki GS500E , 1991 , 750 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel0416

MF veteraan
16 dec 2008
1.016
0
Drunen
Te koop ,

Net aan geschaft en mag nu al weer weg vanwege fincieele crisus!

Mooi en zeer goed lopen Susuki gs500e van bouwjaar 1991
Onderhoudshistorie is onbekend!Heb de motor zelf ook pas een paar dagen!
Mag weer naar een nieuwe eigenaar vanwege , laten we zeggen , de crisus!

Achterband is vrij nieuw
Voorband binnenkort aan vervangen toe!
Ketting en tandwielen kunnen nog 1 seizoen mee!
Verder start , rijd en schakelt de motor gewoonweg fantastisch!
Lakwerk zeer netjes!(voor 18 jaar oud dan he)
29*** mile

full


Voor interesse even mailen aub naar c o r r a d o r u l e s @ h o t m a i l . c o m

Pm mag ook!

Prijs 750 euro!
 
Laatst bewerkt:
ik kan je geen pm sturen, het icoontje staat er niet.
ik zoek nog een pekelfietsje, maar wel iets goedkoper als deze, misschien komen we er wel uit.
kun je mij anders niet PMen?
 
Mag ik u even wijzen op het feit dat dit een geweldig exclusief ding is? Deze kleur rijdt er namelijk haast niet rond in Nederland, of althans, ik heb ze nog nooit in deze kleur hier op het forum gezien en ook niet op de weg.

En tsja, GS-jes, wat moet ik er van zeggen? Heb er zelf ook een gehad naar alle tevredenheid.
 
Mag ik u even wijzen op het feit dat dit een geweldig exclusief ding is? Deze kleur rijdt er namelijk haast niet rond in Nederland, of althans, ik heb ze nog nooit in deze kleur hier op het forum gezien en ook niet op de weg.

En tsja, GS-jes, wat moet ik er van zeggen? Heb er zelf ook een gehad naar alle tevredenheid.

Dat was mij inderdaad ook al opgevallen!En dat allemaal voor een heel schappelijk prijsje lijkt mij! :)
 
Mag ik u even wijzen op het feit dat dit een geweldig exclusief ding is? Deze kleur rijdt er namelijk haast niet rond in Nederland, of althans, ik heb ze nog nooit in deze kleur hier op het forum gezien en ook niet op de weg.

En tsja, GS-jes, wat moet ik er van zeggen? Heb er zelf ook een gehad naar alle tevredenheid.

ik wil wel maar heb geen geld en te jong :(! anders had ik zeker er naar gevraagd!
 
Je koopt een motor en een paar dagen later kom je er achter dat je geen geld meer hebt? I don't get it...
 
Uhm lijkt me niet, maar het klinkt nu als een niet erg geloofwaardig verkoopexcuus...
 
Zijn alleen maar gratis schopjes hor! Maar succes met de verkoop van je moter en je crisus!
 
danielleke moet eens wat minder willen en eerst zijn financieen op orde brengen!

die motor komt wel maat, eerst belangrijkere dingetjes oplossen!

fijn gs'je dit, van de week zelf ff op gereden, tis dat ik geen plek meer in me schuur heb haha..

ps nog las-ogen? muhahaha
 
Yow dennis!Nee heb geen lasogen haha wel me kop verbrand!

Als je nog eens een x zo'n geintje hebt..........

(en een zeer subtiel schupje)
 
Ik heb proef gereden op deze motor, en hem laten staan !!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Handiger is het vaak als de verkoper alles vertelt, en niet alleen de goede dingen :(
Ik snap de financiele reden voor verkoop ook |(

kickje :$

Tjonge jonge wat zijn we weer lekker bezig of niet?Als jij hebt proef gereden op deze motor dan vertel mij maar eens waarom je hem hebt laten staan??Omdat het stuur een tik had gehad en er wat scheef op stond en inmiddels is vervangen voor een ander stuur?Of omdat de voorpoten er iets getordeerd in stonden en de voorvork inmiddels is vervangen voor een goede???

Wat loop je nou te zeiken joh?De motor is inmiddels helemaal perfect loopt rijd stuurt en schakelt g*dverd*mme bijna als nieuw!Begin niet te lullen als je nergens vanaf weet chef!

En als iedereen zo graag wil weten wat mijn fincieele crisus is......

MIJN BIJKEUKEN IS ONDER WATER GELOPEN EN HEB EEN SCHADE VAN BIJNA 3000 euro!!!
DUS IK KAN IEDERE CENT GEBRUIKEN OM DE BOEL OP TE KNAPPEN!!!!!!

ALs er iemand nog wat meer te zeiken heeft doet dat dan ff via PM!!!
 
Tjonge jonge wat zijn we weer lekker bezig of niet?Als jij hebt proef gereden op deze motor dan vertel mij maar eens waarom je hem hebt laten staan??Omdat het stuur een tik had gehad en er wat scheef op stond en inmiddels is vervangen voor een ander stuur?Of omdat de voorpoten er iets getordeerd in stonden en de voorvork inmiddels is vervangen voor een goede???

Wat loop je nou te zeiken joh?De motor is inmiddels helemaal perfect loopt rijd stuurt en schakelt g*dverd*mme bijna als nieuw!Begin niet te lullen als je nergens vanaf weet chef!

En als iedereen zo graag wil weten wat mijn fincieele crisus is......

MIJN BIJKEUKEN IS ONDER WATER GELOPEN EN HEB EEN SCHADE VAN BIJNA 3000 euro!!!
DUS IK KAN IEDERE CENT GEBRUIKEN OM DE BOEL OP TE KNAPPEN!!!!!!

ALs er iemand nog wat meer te zeiken heeft doet dat dan ff via PM!!!

Vandaar dat ik het er ook voorzichtig heb neer gezet :Y Zal het terug nemen ;)

Maar daar doelde ik idd wel op !!!!!! stuurtje krom/gebogen / voorvork twijfelachtig!!!!!
Het afslaan bij hard remmen ook kunnen verhelpen :?

Als jij dat vervangen hebt, verduidelijkt dat wel de boel wanneer je dat erbij zet.
Voor 3-4 weken terug heb ik idd proef gereden en was dit alles nog zo.
Verder reed de motor goed. Versnellelingsbak en motor lopen zeer netjes :Y .
Maar hem dus niet genomen om bovenstaande reden, dat mag duideljk zijn.

Succes met je verkoop (droog je tranen, je kunt niet altijd boos blijven :P )
 
Laatst bewerkt:
Heb je er nog meer aangedaan in die week dat je de motor hebt gehad ?
(gewoon een vraag, geen kritiek of aanval!)
 
Vandaar dat ik het er ook voorzichtig heb neer gezet :Y Zal het terug nemen ;)

Maar daar doelde ik idd wel op !!!!!! stuurtje krom/gebogen / voorvork twijfelachtig!!!!!
Het afslaan bij hard remmen ook kunnen verhelpen :?

Als jij dat vervangen hebt, verduidelijkt dat wel de boel wanneer je dat erbij zet.
Voor 3-4 weken terug heb ik idd proef gereden en was dit alles nog zo.
Verder reed de motor goed. Versnellelingsbak en motor lopen zeer netjes :Y .
Maar hem dus niet genomen om bovenstaande reden, dat mag duideljk zijn.

Succes met je verkoop (droog je tranen, je kunt niet altijd boos blijven :P )

Sorry voor mijn reactie!Heb nogal een k*tdag gehad!En toen ik dat las was het net ff dat eene kleine spreekwoordlijke druppeltje.......

Mijn excuses.......
 
Heb je er nog meer aangedaan in die week dat je de motor hebt gehad ?
(gewoon een vraag, geen kritiek of aanval!)

Neej heb aan de motor verder niks gedaan!Tevens het afslaan van de motor bij hard remmen??? :? Heb ik persoonlijk nog geen last van gehad! Maar kan nog komen ik heb niet veel gereden!Zal hem vanavond is even lekker mee op pad nemen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan