Suzuki GS500e : 25kw : 1994 : 500euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.T

MF veteraan
16 sep 2007
2.376
4
Mijn GS500e gaat na twee jaar trouwe dienst de verkoop in.

Het gaat om een 25kw gs500e'tje met:
Achterband : 300km oud
Voorband : 1200km oud
Kettingset (tsubaki) : 2000km oud (kan makkelijk nog 8000 mee)1500 km geleden beurt gehad, hij mag weer bij 64.689 (hij staat nu op 61.000)

Hij rijdt goed, remt goed, verlichting werkt prima.
Zit een mooie sportief pijpje onder (slip on van Laser, Deeptone).
Ziet er sportief uit en is natuurlijk in de goede kleur!

De motor is te vinden in Leiden.

Voor foto's kan je hier terecht : http://www.tweedehands.nl/suzuki-gs500e-25kw-1994-500-63807182.html

Excuses voor het linken, maar de foto's zijn te groot...
 
Hehe dat zou wel de koop van het jaar zijn he, ik wou hem eigenlijk voor 750e te koop zetten, maar in deze tijden leek me dat niet haalbaar...
We kunnen over de prijs praten, maar 300 vind ik net wat te weinig! (je kan even bellen eventueel)
 
Ja, ik geloof dat hij volvermogen ongeveer 55pk heeft ofzo, maar vergis je niet, hij zit in 4,5 op de 100 :)

Je kan 'em ook prima als pekelfiets gebruiken, mooie stadsmotor, je glipt echt overal tussendoor....was het niet dat ik een studentje was dan zou ik em gewoon houden, maar 2 motoren is mij een beetje te kostbaar hehe!
 
Ja, ik geloof dat hij volvermogen ongeveer 55pk heeft ofzo, maar vergis je niet, hij zit in 4,5 op de 100 :)

Je kan 'em ook prima als pekelfiets gebruiken, mooie stadsmotor, je glipt echt overal tussendoor....was het niet dat ik een studentje was dan zou ik em gewoon houden, maar 2 motoren is mij een beetje te kostbaar hehe!

ok, ik ben wel geinteresseerd mits op vol vermogen.
 
Wow, dit is een zogenaamde steal! Met flink wat spulletjes recent vervangen en dan 500 euro vragen. Moet wel snel weg zijn en zeker niet voor minder wegdoen.
 
Hehe ja, daarom ook de lage prijs, ben er net nog even lekker mee naar de sportschool geweest, blijft een mooie fiets!
Btw is geen 61k op de teller maar 60.240 and counting ;)
 
Hehehe oh ja, die ketting is om de 400km even in het vet gezet (dat zie je ook op de achtervelg :P)!
 
ja ik zag het ook jmmr ik wilde er wel 500 voor neertellen en dan kwam ik hem morge nog ophalen ook hahaha nouja volgende keer beter want ik was nog opzoek naar een nieuwe motor heb er geen eentje meer zit al paar maandjes zonder ;(
 
Laatst bewerkt:
Hey Roy, ik heb jou ook nog gemeeld...
Als jij die motor morgen ochtend wil bekijken, be my guest!
Denk dat ik de motor verkoop aan de eerste die de knoop doorhakt, voor deze prijs.
Voor zover ik op internet kijk, zie je niet snel een leukere mooiere motor voor zo'n zacht prijsje!
 
Hoe is de rechterzijde? Staat niet op de fotoooo's :P


Je hebt mail! Ik hoop snel van je te horen :}
 
Laatst bewerkt:
Deze motor is inmiddels verkocht, er mag weer een slotje op dit topic!
 
Moderator, de motor is verkocht, deze topic mag gesloten worden.
Mede forummer is de nieuwe eigenaar geworden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan