Suzuki Gs500e '93 [25kw]

FT500R

MF veteraan
29 mrt 2006
1.693
449
Den Haag
Na lang twijfelen dan toch uiteindelijk de knoop door gehakt.

Te koop:

Suzuki Gs500e
Bouwjaar: 1993
Kilometerstand: 47dkm, blok aantoonbaar slechts 24dkm
25 KW op kenteken, momenteel onbegrensd maar een set begrensde carburateurs zit erbij.
Banden: voor 90% achter 70%
Nieuwe voor en achterremblokken.
Stalen remleiding voor.
Kleine knipperlichten achter.

full


vraagprijs: 1400e 1350e 1250e
Kerstprijs: 1100e
Reden van verkoop: Tijd voor wat snellers :P

vragen hier in het topic of op paulcrombach apenpiemel hotmail

motor is te bezichtigen in delft of maastricht


nieuwe foto op de derde pagina!
 
Laatst bewerkt:
doe je de 25 KW cabs ook los weg?

Indien dat het geval is kun je een mailtje sturen naar superrobert2 apenleuter hotmail dot com.
 
@technieker: neen de carbs gaan niet los weg. de motor staat 25KW op kenteken en het zou dus nogal dom zijn om de 25 KW carbs te verkopen. Ze zijn namelijk nodig om te voldoen aan de 25 KW eis.

@liemjordi: Het blok is vervangen omdat de vorige eigenaar niet helemaal volgens het boekje onderhoud pleegde. Het vorige blok is door een gebrek aan olie dus ook vastgelopen. Het nieuwe blok komt uit een goed onderhouden GS die op zn plaat is gegaan.
Ik heb ook foto's van de ombouw.
Waarom de kappenset is overgespoten weet ik niet precies. Ik heb de GS gekocht in de kleur waarin hij nu te koop staat. Op de kappen zijn geen sporen (meer) van valschade en ook de uitlaat is nog in goede staat. Ik heb zelf 1 keer de motor laten omvallen daardoor was de remhendel afgebroken en is deze vervangen door het exemplaar van de gs die op zn plaat was gegaan, hierdoor is er een beetje glijschade op de remhendel. Verder zit er 1 noemenswaardig krasje op door gebruik (ik wou door een heel krap steegje waar ik dus niet door kon) verder is de motor kras/ongeval vrij. Als het niet te ver is zou ik je aanraden om even langs te komen. Het kost je bijna niets en dan kun je pas echt zien dat er geen valschade is en dat mn gsje er echt nog prima uitziet. Door het overspuiten heeft deze gs waarschijnlijk minder krassen dan een vergelijkbare uit hetzelfde jaar.

groeten paul
 
je kunt voor je 25 kw periode ook een er5 kopen voor 900 met heel veel problemen ;)
 
Inruil?
ligt er uiteraard aan wat ingeruild zou worden.
Ik wil wat snellers dus iets in de richting van een 600 racer.
Bijv een cbr600 f2 met wat werk.
maar als je iets hebt stuur vooral een mailtje en dan hebben we het erover.

groeten paul
 
kijken kan uiteraard altijd.
wanneer ben je klaar met je rijbewijs? Ik ga bijna op vakantie dus waarschijnlijk staat hij er nog wel tot na mijn vakantie. (begin augustus)
de prijs is uiteraard een vraagprijs.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik t niet onredelijk vind.
De km stand is erg laag, de motor is goed onderhouden en zit erg strak in de lak.
vergelijkbare motoren op marktplaats zijn vaak duurder.
Maar doe maar een bod of geef me een paar argumenten waarom de prijs te hoog is en we hebben het erover. :)

groeten paul
 
dankje!

Vind ik zelf ook!

binnenkort even betere foto's maken want krijg van vrienden van me commentaar dat ie niet goed tot zn recht komt op de foto's (in het echt is ie dus nog mooier :P )

groeten paul
 
net nog even wezen :]
wat een weer!
Jammer genoeg nog steeds geen mooie wegen in omgeving van delft gevonden '(

(verkapt schopje)
 
vraagprijs iets verlaagd.
T beesie staat te vaak stil en zoekt een nieuwe eigenaar ;)

groeten paul
 
Terug
Bovenaan Onderaan