suzuki gs500e bekabeling beschermen

amnellestijn

Rookie
21 mei 2008
3
0
Hallo,

Ik ben in het bezit van een suzuki gs500e uit 1993.
Wat mij opgevallen is, is dat er bij de kabel naar de startknop toe geen bescherming omheen zit. De 3 of 4 kabels liggen dus bloot en wil ik graag beschermt hebben.

Wat is de beste manier om dit op te lossen?
 
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de huls omweg gesneden ivm en reparatie een nieuwe huls of krimpkous krijg je niet over de stekker heen mss proberen om die nog strak in te tapen.
 
Bij winkels die sateliet apparatuur installeren kun je vaak vulkaniserende tape krijgen.
Klein stukje hiervan is genoeg en is weerbestendig omdat het geen lijmlaag heeft maar, zoals de naam al zegt, aan elkaar vulkaniseerd. Deze tape goed uitrekken en strak om je kabels heenwinden
 
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de huls omweg gesneden ivm en reparatie een nieuwe huls of krimpkous krijg je niet over de stekker heen mss proberen om die nog strak in te tapen.

Ik zie wel dat de kabels bloot liggen maar dat ik waarschijnlijk wel met een krimpkous (als het mogelijk is) om de kabel heen kan en hem ook naar binnen te brengen. De diameter is denk een halve centimeter ofzo. Is het mogelijk om een krimpkous ergens omheen te maken
of moet hij een geheel blijven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan