Suzuki GS500E sticker gezocht!

rebekahxmay

Rookie
20 jul 2017
6
0
Dag allemaal,

Even een vraagje voor mijn Suzuki GS500E paars met roze editie uit 1992. Op deze motor zit een soort roze kwast veeg sticker oid. over de body heen (zie foto van de deuk met de sticker).

Nu heb ik deze motor net een paar weekjes, maar er zitten een paar deukjes in de tank die ik laat uitdeuken. Het enige wat er nu is, is dat 2 van die deukjes precies op die sticker op de tank valt. Nu wil ik graag vragen of deze sticker nog ergens te verkrijgen is of dat er iemand is die deze kan maken. Dit omdat we niet zeker weten of de sticker goed blijft zitten na het uitdeuken, en ik wil er even zeker van zijn dat als dat 'fout' gaat ik wel een nieuwe sticker erop kan doen zodat die weer is zoals die hoort te zijn

Hoor graag jullie reacties!
full
 
Uitdeuken zonder spuiten, moeten er ook geen nieuwe stickers op.

Ik stem voor deze oplossing, proberen te voorkomen dat er een nieuwe sticker nodig is. Na een jaar of 25 UV straling is de kleur van de stickers niet meer hetzelfde. Je zou beide kanten van de tank opnieuw moeten beplakken waarna ze alsnog erg fel afsteken bij de verbleekte decals op de zijkappen. Ik weet niet wat ik liever zou hebben, een deukje of niet matchende stickers. Heb ik het nog niet gehad over het prijskaartje van de originele Suzuki stickers.
 
Ik stem voor deze oplossing, proberen te voorkomen dat er een nieuwe sticker nodig is. Na een jaar of 25 UV straling is de kleur van de stickers niet meer hetzelfde. Je zou beide kanten van de tank opnieuw moeten beplakken waarna ze alsnog erg fel afsteken bij de verbleekte decals op de zijkappen. Ik weet niet wat ik liever zou hebben, een deukje of niet matchende stickers. Heb ik het nog niet gehad over het prijskaartje van de originele Suzuki stickers.

Ja klopt. Het liefst vervang ik de sticker ook niet, maar ik wilde het even weten indien het wel fout zou gaan. Ga uit van niet, maar het is wel mn "kindje" dus uit voorzorg haha. Ik weet iniedergeval nu wel dat ik de sticker kan verkrijgen, het geld is het probleem niet. Maar bedankt voor de reacties!
 
Als de sticker wel beschadigd is tijdens het uitdeuken kan deze door een beetje goede spuiter gerestaureerd worden door de boel strak te maken en de beschadiging met een airbrush in de juiste kleur in te spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Ja, wat is daar vreemd aan? :?

Je kan het ook in de onjuiste kleur spuiten maar ik denk dat dat minder mooi wordt.... B|

Na 25 jaar, wat is dan de juiste kleur :?
De kleur die hij 25 jaar geleden had is volgens mij de juiste kleur. Maar als een spuiter de sticket moet gaan opknappen kan hij beter een onjuiste kleur gebruiken, daar wordt het waarschijnlijk mooier van. Hoewel dat paars-roze ding nooit mooi is geweest en ook wel nooit zal worden _O-

tis vrijdag vandaag :) :)
 
Na 25 jaar, wat is dan de juiste kleur :?
De kleur die hij 25 jaar geleden had is volgens mij de juiste kleur. Maar als een spuiter de sticket moet gaan opknappen kan hij beter een onjuiste kleur gebruiken, daar wordt het waarschijnlijk mooier van. Hoewel dat paars-roze ding nooit mooi is geweest en ook wel nooit zal worden _O-

tis vrijdag vandaag :) :)

Voor een vrouw zoals ik is de kleur perfect. Maar smaken verschillen haha! *O*
 
Nou, wat denk je van de kleur die de sticker nu heeft? Wel eens van kleur matchen/tinten gehoord.

Als je geen beter alternatief hebt kan je de sticker repareren door hem bij te spuiten, vaak genoeg gedaan.


Okee, weer even serieus. Hecht de verf goed op de sticker? Want dat is meestal van dat hele gladde plastic.
Zal haast wel als je het al vaak genoeg gedaan hebt.
 
Even een vraagje voor mijn Suzuki GS500E paars met roze editie uit 1992.

Nu heb ik deze motor net een paar weekjes, maar er zitten een paar deukjes in de tank

Hoor graag jullie reacties!

Hahaa wat grappig. Ik ben bij deze motor wezen kijken toen hij nog te koop stond bij de vorige eigenaar. (in Houten geloof ik?) Idee was om deze te kopen voor mijn vriendin. De roze wielen vonden we helemaal fantastisch en perfect passen bij de rest van de lak/ stickers etc.

De deuken in de tank was voor mij de belangrijkste reden om er niet mee verder te gaan. Erg opvallend en lastig om "even te laten fixen". Vond de vraagprijs daar niet helemaal bij passen... Ik ben dan ook wel benieuwd wat je er uiteindelijk voor betaald hebt?

Technisch heb je er volgens mij wel een goed fietsje aan. Motor startte en liep erg netjes, lage km stand, etc. Wel een groot aandachtspunt, de banden! Deze hebben nog goed profiel maar vond ze er oud en verduurd uitzien. Zou mijn vriendin er niet mee op weg durven sturen... Advies is om deze te vervangen dus!
 
Hahaa wat grappig. Ik ben bij deze motor wezen kijken toen hij nog te koop stond bij de vorige eigenaar. (in Houten geloof ik?) Idee was om deze te kopen voor mijn vriendin. De roze wielen vonden we helemaal fantastisch en perfect passen bij de rest van de lak/ stickers etc.

De deuken in de tank was voor mij de belangrijkste reden om er niet mee verder te gaan. Erg opvallend en lastig om "even te laten fixen". Vond de vraagprijs daar niet helemaal bij passen... Ik ben dan ook wel benieuwd wat je er uiteindelijk voor betaald hebt?

Technisch heb je er volgens mij wel een goed fietsje aan. Motor startte en liep erg netjes, lage km stand, etc. Wel een groot aandachtspunt, de banden! Deze hebben nog goed profiel maar vond ze er oud en verduurd uitzien. Zou mijn vriendin er niet mee op weg durven sturen... Advies is om deze te vervangen dus!

Wij hebben er 850 voor betaald uiteindelijk. Mijn schoonvader was mee en had er veel verstand van. Hij vond alles er wel prima uit zien en die banden had die niks over gezegd eigenlijk, waren we wel tevreden over. En de deukjes kan ik er gratis uitlaten halen (vader van een vriendin doet dit) dus dat is het probleem niet. Het is ook mijn eerste motor dus het hoeft ook niet speciaal te zijn, maar grappig dat jullie er ook zijn wezen kijken! Heb er gisteren mee gereden voor het eerst en was erg tevreden :)
 
Okee, weer even serieus. Hecht de verf goed op de sticker? Want dat is meestal van dat hele gladde plastic.
Zal haast wel als je het al vaak genoeg gedaan hebt.

Het is inderdaad belangrijk voor een zekere vorm van hechting te zorgen, hoe moeilijk dat op stickers ook is.

Als ik moet spuiten over een sticker ruw ik die op met een stukje Scotchbrite grijs. Bij een sticker uit 1 kleur zoals gesneden vinyl kan dat zonder problemen, maar bij een geprintte sticker (inkt geprint op een witte drager) is het zaak om heel voorzichtig te werk te gaan om niet de print te krassen.
 
Toch minstens de datumcode van de banden controleren... Ik ben zelf met mijn eerste motor gaan rijden op oude banden waar nog goed profiel op zat, en bij de eerste de beste regenbui lag ik met motor en al in de berm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan