Beste mensen,
Een jaar geleden heb ik het motorblok van mijn suzuki GS500E uit 1992 vervangen, een half jaar later kreeg dit motorblok weer kuren en maakte hij steeds een ratelend geluid met rijden, mij werd verteld dat ik er gewoon mee moest blijven rijden of weer veel geld aan uit moest geven. Ik heb besloten om er mee te blijven rijden en dit werkte ook gewoon 3 maanden goed, echter nadat ik hem 3 maanden heb moeten stallen door een operatie, start hij nog steeds goed als ik de choke gebruik en rijd hij ook gewoon aan. Alleen na ongeveer een kilometer loopt de toerenteller opeens naar 0 en kan ik hem ook niet meer starten.
Weet iemand of hier een simpele oplossing voor is of dat ik het beste mijn motor als sloper of opknapper kan verkopen?
Alvast bedankt!
Een jaar geleden heb ik het motorblok van mijn suzuki GS500E uit 1992 vervangen, een half jaar later kreeg dit motorblok weer kuren en maakte hij steeds een ratelend geluid met rijden, mij werd verteld dat ik er gewoon mee moest blijven rijden of weer veel geld aan uit moest geven. Ik heb besloten om er mee te blijven rijden en dit werkte ook gewoon 3 maanden goed, echter nadat ik hem 3 maanden heb moeten stallen door een operatie, start hij nog steeds goed als ik de choke gebruik en rijd hij ook gewoon aan. Alleen na ongeveer een kilometer loopt de toerenteller opeens naar 0 en kan ik hem ook niet meer starten.
Weet iemand of hier een simpele oplossing voor is of dat ik het beste mijn motor als sloper of opknapper kan verkopen?
Alvast bedankt!