Suzuki GS500E

googlie

Rookie
17 mei 2007
2
0
Beringen(Limburg) België
Beste naked bike fans. Ik ga mijn eerste motootje kopen. Ik heb wat zitten googlen en wat ik gelezen heb is dat de suzuki gs500e een ideale moto is voor beginnende rijders.
Ik heb net ene gezien op 2dehands.be voor 800euro maar ik weet niet of ik dat kan vertrouwen.
zie http://www.2dehands.be/suzuki-gs-500-22544980.html?afdeling=moto&locale=all&p=be&p=nl&prijsmax=1000&rubriek=motor&start=180

Ik vind m wel erg mooi maar ik zou zeker eens moete gaan zien maar zou dit wel de moeite zijn om te gaan zien?

Zijn er misschien mensen die nog 2de hands gs500e weten staan voor een redelijk prijske en liefst mag m beetje aangepast zijn zoals deze op www.2dehands.be

merciekes en rij ze nog! :]
 
Er zijn zeker veel meer GS-jes te koop op het moment, niet alleen op marktplaats/speurders maar ook op MF.

Verder, de GS is inderdaad een uitstekende beginnersfiets. Zeer handelbaar en onderdelen zijn er in overvloed te verkrijgen.

€800,- lijkt me niet te veel geld. Maar voor die prijs heb je vaak een standaard GS, met hier en daar toch wel wat minpuntjes. Het frame is namelijk wel roestgevoelig, de uitlaat nog meer.

Als je nog meer wilt weten, dan kun je je vragen het beste in het GS500 topic stellen:

Suzuki GS500 Topic #8


Succes ermee! :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan