Suzuki GS550 uit 1980

PB76

Die hard MF'er
10 nov 2009
325
0
Hoogerheide
Het is alweer een poos geleden dat ik iets geplaatst heb op dit forum. Maar nu zou ik graag mijn nieuwe fiets willen voorstellen.

Een Suzuki GS550 uit 1980

11150946_391922807658013_3745824765023130987_n.jpg
 
Ja dit is een leuk ding. Zoek alleen nog een pdf versie van het werkplaats handboek. Afstellen van de carburateurs verloopt niet vlekkeloos en ik heb nog een 2de blok liggen die ik wil reviseren en daarna over zetten in dit kader. Jullie enig idee?
 
Ja dit is een leuk ding. Zoek alleen nog een pdf versie van het werkplaats handboek. Afstellen van de carburateurs verloopt niet vlekkeloos en ik heb nog een 2de blok liggen die ik wil reviseren en daarna over zetten in dit kader. Jullie enig idee?
Wel mooi zo'n dikke tang er op en leuke paint. Heb je meer foto's?
oh, handboek: http://link.marktplaats.nl/m918888785
 
Laatst bewerkt:
'Even voorstellen' > 'Suzuki GS550 uit 1980'
 
Ja dit is een leuk ding. Zoek alleen nog een pdf versie van het werkplaats handboek. Afstellen van de carburateurs verloopt niet vlekkeloos en ik heb nog een 2de blok liggen die ik wil reviseren en daarna over zetten in dit kader. Jullie enig idee?
wat wil je afstellen, en waarom?
 
Ja dit is een leuk ding. Zoek alleen nog een pdf versie van het werkplaats handboek. Afstellen van de carburateurs verloopt niet vlekkeloos en ik heb nog een 2de blok liggen die ik wil reviseren en daarna over zetten in dit kader. Jullie enig idee?
Is het huidige blok niet goed?

Wat versta je onder reviseren?
 
Het huidige blok is toch prima bevonden. De motor start nu goed en loopt ook netjes. Alles aan de motor bevalt me prima. Het is een heerlijk apparaat om mee te toeren!

Echter...

Toch besluit ik om hem hier te koop aan te bieden.
De reden dat ik dit doe is dat ik met mijn lengte niet echt goed op de motor kan zitten. Ik zoek dus verder naar een goede woon werk fiets waarmee ik nog veel plezier hoop te beleven.

Mijn prijs is 850.- voor de motor
De overige onderdelen zijn uiteraard ook te koop en bevatten onder andere:

GS550 motorblok E150.-
GS550 carburateur set E50.-
GS550 Draadboom E25.-

En diverse andere delen. Allen in overleg te koop of azonderlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan