Suzuki GS550D

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Ik heb hier nog staan een Suzuki GS550D van het bouwjaar 1977, km-stand 69800. Deze motor staat al zeker een jaar of 7 stil en er is al het een en ander niet meer origineel, contact-slot is kapot en ik heb er geen sleutel van, ik heb met een schroevendraaier het contact op aan kunnen krijgen en met wat verse benzine en een verse accu is het blok zo aan de praat en draait best redelijk ook. De carbs lopen wel over maar we hebben een draaiend blok en elektra lijkt het voor de rest gewoon goed te doen. Ideaal voor een project of eventueel voor onderdelen is deze motor best geschikt en voor een leuk bod mag deze worden opgehaald, het kenteken is compleet. Het stof van al die jaren stilstand zit er nog op ;)

Foto-86WBJ8Z6.jpg


Foto-GOWBOQXS.jpg


Foto-VIM7O6YR.jpg


Foto-H3ULJE7F.jpg


Foto-ZATAVMN4.jpg


Foto-VFELGINI.jpg


Foto-XPBUCQUX.jpg
 
Haha, och niet echt nodig want zo ziet die er ook duidelijk genoeg uit, bod gehad van 100 euro maar die persoon mocht hem ophalen maar niet meer gehoord verder.
 
goeie gok... op te halen in omgeving zeeland ?
Klopt helemaal, zeg maar nabij de Zeelandbrug ;)

Zou morgen worden opgehaald maar die persoon mailde net dat hij er nog niet over uit is...............wie het eerst komt met 100 euro die heeft hem :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan