MrDynamite
MF'er
Dag allemaal,
Na een poos bij anderen te hebben meegekeken is het nu tijd voor een eigen draadje.
Begin vorig jaar op de valreep mijn A2 binnen en een jaartje op een VX800 rond gereden, leuke tijd mee gehad maar hij hield er mee op.
Een mooie aanleiding voor iets wat ik al lange tijd wilde doen, een cafe racer maken.
Heb op mijn 16e een Honda mtx gerestaureerd en vond dat een leuke bezigheid.
Veel projecten hier doorgespit en al die inspiratie moet toch ergens heen, toen er een leuke suus met 29kw op kenteken (ivm a2) in de buurt stond de knoop maar doorgehakt:
Voluit: een GS550e uit '84. Stond al een poosje en liep niet erg fijn, af en toe pakt hij op maar vaak geen vermogen. Lijkt op de foto's nog wel mooi maar overal wel wat roest sporen van het staan. Kortom mooi project.
Het idee is er een een caferacer / classicracer achtige van te maken naar mijn smaak.
Denk eerst nog met de originele ophanging maar een dikke voor en achtervork lonkt wel erg.. als iemand nog wat weet? Her en der lees je wel wat dat er zo in past, of met kleine aanpassingen.
Eerste wat wel aangepakt moet worden is die kont.. dat is echt geen gezicht:
Na een poos bij anderen te hebben meegekeken is het nu tijd voor een eigen draadje.
Begin vorig jaar op de valreep mijn A2 binnen en een jaartje op een VX800 rond gereden, leuke tijd mee gehad maar hij hield er mee op.
Een mooie aanleiding voor iets wat ik al lange tijd wilde doen, een cafe racer maken.
Heb op mijn 16e een Honda mtx gerestaureerd en vond dat een leuke bezigheid.
Veel projecten hier doorgespit en al die inspiratie moet toch ergens heen, toen er een leuke suus met 29kw op kenteken (ivm a2) in de buurt stond de knoop maar doorgehakt:
Voluit: een GS550e uit '84. Stond al een poosje en liep niet erg fijn, af en toe pakt hij op maar vaak geen vermogen. Lijkt op de foto's nog wel mooi maar overal wel wat roest sporen van het staan. Kortom mooi project.
Het idee is er een een caferacer / classicracer achtige van te maken naar mijn smaak.
Denk eerst nog met de originele ophanging maar een dikke voor en achtervork lonkt wel erg.. als iemand nog wat weet? Her en der lees je wel wat dat er zo in past, of met kleine aanpassingen.
Eerste wat wel aangepakt moet worden is die kont.. dat is echt geen gezicht:
Laatst bewerkt: