Suzuki GS550L - belastingvrij - 300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bochtenkoning

MF veteraan
16 dec 2001
1.803
15
Eindhoven
Te koop:

Suzuki GS550L uit '81. De motor is dus belastingvrij.

Voor zover ik kan nagaan is de motor technisch nog in goede staat. Het blok loopt nog goed. Starten en lopen. Accu is nieuw, inlaatrubbers zijn drie jaar geleden vervangen, ketting en tandwielen zijn pas een paar 1000km oud en altijd goed gesmeerd. De verlichting is rondom in orde, de achterrem is vorige winter gereviseerd en de uitlaat is ook nog 'hard'.

De banden zijn niet 100% en daarom wordt er een extra voor- en achterwiel bijgeleverd met prima banden en remschijven. Deze kunnen zo omgezet worden. Er wordt ook een extra zadel bijgeleverd.

De andere puntjes die aandacht behoeven zijn:
- de toerentellerkabel is gebroken,
- de remlichtschakelaar voor is defect
- de voorpootkeerringen zijn lek (poten zijn gaaf)
Ook kan de motor wel een beurtje gebruiken (afstellen enz). Vandaar de prijs. :)

De motor is overgekocht van de vorige eigenaar om op bovenstaande punten op te knappen en ermee te blijven :] rijden. Ik heb daarom o.a. de banden erbij gekocht en onderhoud gepleegd. De motor kost nu 40 euro per jaar voor de verzekering, verder niets. Omdat ik echter wat meer kilometers ga rijden is een BMW erbij gekocht. Daarom is de ruimte nu een beetje te krap geworden en wordt voor de GS naar een ander baasje gezocht. Het is een ideale fiets voor iemand die goedkoop wil rijden en niet zo heel erg maalt om uiterlijk. Of als (eenvoudig) opknapprojectje.

2481313990_ef5d09f619_o.jpg


2480501881_1ee8b8faa7_o.jpg


2481314252_fbee9aee9c_o.jpg


En de bandjes en het zadel:

2481314114_7d046493ed_o.jpg


2480501951_9ffbf72c03_o.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan