Suzuki GS750 1977

Forro77

Die hard MF'er
4 dec 2011
603
0
Dussen
Hallo,

Voor degene die me nog niet kennen, ik ben Ferry, 36 jaar Ik heb begin dit jaar een Suzuki GS 750 gekocht uit 1977. Hiervan wil ik een mooie caferacer gaan bouwen naast de Honda cb360 die ik samen met mijn zwager aan het bouwen ben: 1977 Honda cb360
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ga ik volgen. Ben zeer benieuwd wat er van gemaakt wordt. Heb zelf ook een suzuki staan, momenteel nog origineel maar zit wel te twijfelen er wat aan te doen.
 
De bedoeling is dat de motor voorlopig berijdbaar blijft. Vandaag kelken gemonteerd. Nu nog een mooi dempertje er op bouwen en dan op de testbank voor een perfecte afstelling
full
 
Gaaf zicht altijd die kelkjes, maar heb je daarmee geen last van vuil?

Je hebt idd meer kans op vuil, maar er zitten gaasjes voor. Dit houd wel wat tegen alleen geen zand of zo, en ik geloof niet dat stenen in die buurt komen! :9
 
vandaag mijn knutselhok maar eens op orde gebracht, nieuwe ontvetterbak geïnstalleerd, en onderdelen bij elkaar gezocht voor mijn andere project (honda CB360)
Zit eigenlijk te twijfelen of ik voor de Soes een Vance and Hines uitlaat systeem ga bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Het zjin wel mooie pijpjes. maar ik vind die krengen wel verdomd duur altijd... Sowieso een nieuw uitlaatsysteem is stevig aan de prijs.

Ik zou proberen tweedehands iets te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan