Suzuki GS850G Cardan Café

Jep, heb er een 1-cilinder van gemaakt :]

De spaakwielen liggen even aan de kant tot de winter, ga voorlopig op deze wielen rijden. Maar er komen zeker spaakwielen op, dat staat vast :Y !


Grtz, Koen!
 
Weer wat geklust.

Passagierstepjes weggeslepen en de bandit stepjes even gepast. Op men werk ga ik nu een bevestingsplaatje maken en de schakelstang moet ook langer worden.

minidsc0376.jpg


minidsc0377.jpg


Batterij houder weg en een mal gemaakt waar alle elektronica komt te zitten, op de batterij na, die komt in het kontje.

minidsc0378.jpg


minidsc0379.jpg




Grtz, Koen
 
Bakje gemaakt, moet nog wat kleine aanpassingen hebben.

minidsc0380.jpg


minidsc0381.jpg


Zitje zit ook vast op de onderplaat.

minidsc0382.jpg


minidsc0383.jpg


En de nieuwe steunen voor de bandit stepjes zijn ook klaar. Gaat dit sterk genoeg zijn als ik de plaatjes op het frame las en hierop de stepjes bevestig? Zit schroefdraad in de 5mm dikke plaat.

minidsc0384.jpg





Grtz, Koen
 
@nr1freak:
Zo dan! Die combinatie van zwart kont met blanke (bijna chrome) tank is bruut!

Maar die oldskool (mat?)grijze tank is ook wel erg vet... Waarom eigenlijk het kontje van hout maken ipv staal of aluminium?
 
Ikzelf ben houtbewerker en was dus meer voor de hand liggend. Ik wou ook nog een bepaalde dikte omhoog komen met mijn zitje en dat leek me niet zo simpel met metaal dan dat het met hout zou zijn.
 
Tijd om er weer in te vliegen! Project heeft even stilgestaan vanwege vakantie e.d.

Intussen weer wat leuk spul bijgekocht.

GS1000 Carbs met K&N filters

oswc.jpg


k3q0.jpg


GS1000 voorvork

7r9v.jpg


Voorvelg

y3cq.jpg



Intussen is het zitje binnen bij Harry om verder afgewerkt te worden, verwacht ik volgende week ergens terug.


Grtz, Koen
 
Voorvork gemonteerd:

927b.jpg


54y5.jpg



Teller ook even gepast, blijft in die positie maar komt iets hoger.

gee9.jpg



Verder het frame korter gemaakt, hier wordt nu een plaat (4mm) van links naar rechts op gelast, hierop kan ik het zitje bevestigen en is het frame terug verstevigd.

6mia.jpg



Morgen zou ik mijn zitje kunnen ophalen bij Harrie.



Keep you posted!
Grtz, Koen
 
mooi ..ga ik zeker volgen...hoe heb je die carbs terug zo mooi glanzend gekregen?
 
Dat zijn mooie pijpjes! Waar heb je die vandaan? Als je ze hebt gemonteerd, kom ik graag te weten wat de geluidsproductie is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan