Suzuki GSF 400 Bandit

Status
Niet open voor verdere reacties.

nc30

Die hard MF'er
1 feb 2003
987
15
Hilversum
VERKOCHT.

Te koop:

Suzuki GSF 400 Bandit
Bouwjaar: 1992 (blok uit 1994 + tellers compleet overgezet)
Km.st.: iets meer dan 22.000 km

Staat:
Bougies 1.000 km oud
Olie + filter 1.000 km oud
Ketting + tandwielen 500 km oud

Banden en remmerij nog ruim 70%.

Zoals je kan zien zit er een goude voorvelg op dit moment in.
Ik heb de gouden achtervelg er ook bij, alleen zit hierin een slag in, ik heb een richtbedrijf gevonden die dit hoogst waarschijnlijk kan richten zonder te spuiten, omdat het een Suzuki velg is.

Daarnaast heb ik ook nog een zwarte voorvelg, deze was ik klaar aan het maken met witte rimstriping en twee remschijven, de rechter remschijf zou dan alleen voor de looks zijn.

Ik heb ook nog een bakje onder het zit je gemaakt, zodat ik een schijfremslot, mijn papieren en telefoon kwijt kon. Je kan deze weer verwijderen en dan kan je de spatlap weer terug monteren, die zit in de onderdelen doos.
Voor de rest nog wat foto's met wat er nog meer bij zit, zoals het orgineele achterspatbord en spatbord rond het wiel.

Foto's;
Foto van vanmiddag;
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


Vraag prijs voor dit alles 1.600,--

Bij vragen hoor ik het graag.

Ruben.
 
Laatst bewerkt:
Mooi apparaat. Ik vraag me alleen af hoe snel je vliegroest op die rechterschijf gaat krijgen (en hoe makkelijk je dat er af krijgt), aangezien je die er niet af kan remmen. :)
 
Mooi apparaat. Ik vraag me alleen af hoe snel je vliegroest op die rechterschijf gaat krijgen (en hoe makkelijk je dat er af krijgt), aangezien je die er niet af kan remmen. :)
Dank je wel.
Good point m.b.t de remschijf.
Als het niks wordt dan haal ik hem er weer vanaf en gaat het dekseltje er weer op.

Ruben.
 
of gewoon een andere voor vork kopen met aan 2 kant een adapter voor 2 schijven voor
zou wel lijp zijn 2 schijven voor bij een bandit 400

vind het een kek ding
leuke pekel fiets lekker zeinig en je kan overal mooi bij
en wie wil er nou vermogen met deze vervelende kou en gladheid
knallen doen we in de zomer maar

suc6 er mee
 
of gewoon een andere voor vork kopen met aan 2 kant een adapter voor 2 schijven voor
zou wel lijp zijn 2 schijven voor bij een bandit 400

Volgens mij zijn bandits 400 in de UK of DE geleverd met dubbele schijven.
Deze zijn wel een slagje kleiner, 300 i.p.v. 310 maar wel uitgevoerd met 2 x 4 zuiger remklauwen i.p.v. 1 klauw met 2 zuigers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan