Suzuki GSR 600 Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Na 2 jaar plezier gehad te hebben op de GSR, gisteravond mezelf verwend met een Triumph Street Triple. Heb de GSR ingeruild met het standaardzadel, dus nu heb ik nog een mooi bagsterzadel te koop voor de liefhebber, dit zadel is net 1 seizoen oud en hele vooruitgang met het standaardzadel.

Als er iemand interesse heeft dan moet diegene maar even een berichtje sturen.

Gr Michel
[afbeelding]
[afbeelding]

je hebt een bericht ;)
 
Goedemorgen,

Na 2 jaar plezier gehad te hebben op de GSR, gisteravond mezelf verwend met een Triumph Street Triple. Heb de GSR ingeruild met het standaardzadel, dus nu heb ik nog een mooi bagsterzadel te koop voor de liefhebber, dit zadel is net 1 seizoen oud en hele vooruitgang met het standaardzadel.

Als er iemand interesse heeft dan moet diegene maar even een berichtje sturen.

Gr Michel
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil je ook nog wel een berichtje sturen maar heb nog wat wachtende voor me. Ik hoor wel of het zadel al verkocht is.
 
Yesss
voor diegene die geholpen heeft met tips ideeën en mee gelezen heeft.
De koppeling werkt weer als zonnetje wat heb gedaan, de koppeling hevel in lijn gezet met waar de koppeling kabel uitkomt en gezorgd dat busje wat aan de binnenkant er uit komt zodanig verzet dat deze ook netjes meebeweegt.
Daarna de koppelingkap geplaatst en deze vast gezet toen de kabel aangesloten op de hevel en koppeling handel afgesteld voila het werkt.

duurde even maar dan heb je ook wat. en nu maar heel misschien kijken naar een andere motor durf het haat niet te schrijven Honda Pan Europian maar heel misschien

grt rob
 
Michel je hebt een pb terug. Mocht ik op rare tijden reageren, zit hier met -6 uur tijdsverschil op vakantie :+

Wat voor type zadel is het eigenlijk? Gel of iets anders? Er zijn verschillende soorten toch?
 
Laatst bewerkt:
Welja, maak ons maar weer lekker.......
Bevalt Curaçao? Staat de BBQ al aan? En daar al een motor gehuurd?

Het is hier nu half 11 sochtends dus nog geen bbq. Wel een lekker koud colaatje op papagayo beach :)

Geen motor.... veels te heet en ze rijden hier als idioten. Wel vanaf morgen een heuse Hyundai i10 :+
 
Laatst bewerkt:
Het is hier nu half 11 sochtends dus nog geen bbq. Wel een lekker koud colaatje op papagayo beach :)

Geen motor.... veels te heet en ze rijden hier als idioten. Wel vanaf morgen een heuse Hyundai i10 :+
Wij hadden een Yaris op Curacao - waarvan het alarm elke paar minuten af ging |(
Erg mooi daar, maar ook verschrikkelijk warm. De struisvogelboerderij is een aanrader, de dierentuin (mocht je het zo willen noemen) een afrader.
 
Ik leef nog!! :+ Orkaan komt waarschijnlijk vanavond langs curaçao. Op dit moment nog heerlijk chillen in de hangmat met een biertje. Windstil.... wel donkergrijze lucht.
 
Hallo Allemaal,

Ik stel mezelf eerst maar eens even voor... Ik ben Patrick, woon in Millingen aan de Rijn en heb sinds eind mei een GSR... Na wat wen en afstel dingen (koppeling stond erg 'raar' en veel speling op het gas, wat aan/uit gedrag verergerde) ben ik erg tevreden met de bike... Heerlijke machine... Rij er woon-werk verkeer mee (+/- 35 km, deels snelweg), maar ben ook behoorlijk aan het toeren, waaronder ook naar Sauerland en de Eiffel...

Aan 1 ding irriteer ik me mateloos, en ik vraag me af of dit een GSR probleem is, of specifiek mijn machine... De snelheidsmeter (kilometerteller in de volksmond) geeft veel te veel aan.... Als ik op de teller 120 km/h rijd, dan rij ik in werkelijkheid (GPS/navigatie) 103 km/h... Bij hogere snelheden wordt de afwijking nog extremer...

Herkennen jullie dit?? Is dit afstelbaar op de een of andere manier??

full
 
Welkom patrick! :W Geen idee of mijn snelheidsmeter dat probleem ook heeft eigenlijk... rij nooit (zelf) met navigatie.
Maar er is hier vast wel iemand die je kan helpen. :Y
 
Laatst bewerkt:
WelokmPatrick.
Apart van je snelheidsmeter, dat zit toch niet helemaal goed. Afwijking is er altijd, maar 17 km afwijking is wel heeeeel veel als je 120 rijd.

Misschien handig als begin van je onderzoek om je toeren bij 50/80/100/120, etc etc eens te onthouden en hier neer te pennen, even n vergelijkend warenonderzoekje daarop.
Verder n elektronisch probleem vrees ik.


Nog niet van het eiland gewaaid soes? :P
 
Welkom Patrick.
Gefeliciteerd met je motor en veel veilige kilometers.

Je hebt geluk, Roeleey organiseert elk jaar een GSR motortrip naar de Eiffel/Sauerland. Kun jij ons volgend jaar de wijzen (bij gebrek aan een Erwin op een GSR....)

En ook ik heb al eens aangegeven dat er veel afwijking in de snelheidsmeter zit tov GPS (ook zo'n 10% bij mij). Moet het lijstje nog wel ergens hebben. Weet niet hoe je dat eventueel zou kunnen verhelpen.
 
WelokmPatrick.
Apart van je snelheidsmeter, dat zit toch niet helemaal goed. Afwijking is er altijd, maar 17 km afwijking is wel heeeeel veel als je 120 rijd.

Misschien handig als begin van je onderzoek om je toeren bij 50/80/100/120, etc etc eens te onthouden en hier neer te pennen, even n vergelijkend warenonderzoekje daarop.
Verder n elektronisch probleem vrees ik.


Nog niet van het eiland gewaaid soes? :P

Het viel hier gelukkig allemaal erg mee! :t Had erger verwacht.
 
Gisterochtend was het dan zover. De CBR ingeruild op de GSR.
Helaas de rest van de dag geen tijd om te rijden, maar met een grote lach op m'n smoel naar huis gereden!
cb9eb5d92703f768c14dc09c6997e8df
 
Hallo allemaal,

Ik had me vorig jaar al kort voorgesteld en rijd nu al weer een jaartje rond op de GSR. Bevalt erg goed tot nu toe. Heb er afgelopen vakantie veel mee gereden. Op de v-strom had ik koffers en die mis ik wel een beetje. Nu ben ik op zoek geweest naar racks maar kan niks knaps vinden. Die Givi racks zijn niet verwijderbaar en de SW-motech worden niet meer gemaakt. Ook zoeken op marktplaats en ebay leverde tot op heden nog niets op... Iemand nog een tip? of nog iets liggen wat er op kan? Overigens lijkt het wel allemaal erg breed te worden, dus of het nog mooi staat weet ik niet! haha!
anyway ben superblij met mijn fietsje. Hierbij nog een foto van de afgelopen vakantie.
Groet, Fogel
full
 
thx steve_m! is gemaakt bij Domaine de l'Amiral
Leuke chambres d'Hote in de Ardeche. Aardige lui, motor veilig binnen, goed eten, mooie routes

grz Fogel
 
Hoi Patrick, welkom hier.
Ik heb precies hetzelfde probleem met de snelheidsmeter.
Die van mij heeft ook zo'n afwijking.

Heb er eigenlijk nooit wat mee gedaan, ik rij overal maar 10 km harder dan mag, dan zit ik aardig in de buurt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan