Suzuki GSR 600 Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar aanleiding van mijn post om een meet en vreet te houden is hier 29 april uit komen rollen!

De invulling volgt later, alles in stapjes :P
Bij goed weer zou ik een rit hier in de omgeving adviseren, de veluwe is om de hoek!
En dan wacht er jullie een knoei bij aankomst!

Bij slecht weer zoeken we een kartbaan op of doen iets anders vermakelijks!

Mocht je nog mee willen en kunnen op 29 april, stuur mij dan, voor mijn overzicht even een PM! :)
 
Naar aanleiding van mijn post om een meet en vreet te houden is hier 29 april uit komen rollen!

De invulling volgt later, alles in stapjes :P
Bij goed weer zou ik een rit hier in de omgeving adviseren, de veluwe is om de hoek!
En dan wacht er jullie een knoei bij aankomst!

Bij slecht weer zoeken we een kartbaan op of doen iets anders vermakelijks!

Mocht je nog mee willen en kunnen op 29 april, stuur mij dan, voor mijn overzicht even een PM! :)

:} *O* *O* *O*

Ben erbij met aanhang. :]
 
:} *O* *O* *O*

Ben erbij met aanhang. :]

4ea43828be7d8418.jpg


:?
 
Hallo Allemaal,

Door een net iets te hoge steen is van mijn GSR 600 uit 2012 het voetstukje van mijn schakelpedaal afgebroken. Gelukkig is dit de enige schade.
Echter ik kan dit pedaal online nergens vinden om te bestellen. De versie die ik van suzuki 600's vind heeft de zwarte knop waar de lange bout aan vast gemaakt wordt aan de verkeerde kant zitten. Zoals deze: http://www.japparts.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=10903

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Met vriendelijke groet,

Roel

k1tp9c.jpg

zk3gn8.jpg
 
Hoi Roel, hoe vervelend is dat zeg.

Na even zoeken op japarts (met 1 P) heb ik het rempedaal gevonden, artikelnummer is 43111-44G00-000 en gewoon leverbaar bij hun. 77€
Japarts moet je wel je motor aanmelden maar is meer dan de moeite waard, ze schelen enorm in prijs qua suzuki dealers zelf, van alles los te verkrijgen via hun :Y
 
Hallo Allemaal,

Door een net iets te hoge steen is van mijn GSR 600 uit 2012 het voetstukje van mijn schakelpedaal afgebroken. Gelukkig is dit de enige schade.
Echter ik kan dit pedaal online nergens vinden om te bestellen. De versie die ik van suzuki 600's vind heeft de zwarte knop waar de lange bout aan vast gemaakt wordt aan de verkeerde kant zitten. Zoals deze: Schakel Pedaal Suzuki RF/SV/GSX-R/GSF/TL [430-007/7101363/51088012] - €29.95 : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Met vriendelijke groet,

Roel

[afbeelding]
[afbeelding]

:W Roel (leuke naam :t O-) )
Gelukkig valt de schade mee
De door jou getoonde schakelpook is helemaal niet voor de GSR :N en een dure imitatie '(
Kijk maar naar het lijstje eronder.
Tip: zoek niet op bouwjaar 2012 en denk eraan dat je op 600 zoekt.
Waar je bijna elk onderdeel kunt vinden is op: japarts.nl
Ook zou je eventueel bij een suzuki dealer in jouw buurt kunnen kijken. Die bij mij in de buurt had hem gelukkig en toevallig op voorraad liggen.

Groet en succes, Roel(eey)
 
Hoi Roel, hoe vervelend is dat zeg.

Na even zoeken op japarts (met 1 P) heb ik het rempedaal gevonden, artikelnummer is 43111-44G00-000 en gewoon leverbaar bij hun. 77€
Japarts moet je wel je motor aanmelden maar is meer dan de moeite waard, ze schelen enorm in prijs qua suzuki dealers zelf, van alles los te verkrijgen via hun :Y

_O- Zat zo lang te typen en zoeken dat jij me ruim voor was...
Vind € 77,00 best aan de prijs. Weet niet meer wat i betaald heb maar was volgens mij een stuk minder..
 
Helaas gaat het ineens over een rempedaal terwijl ik een schakel pedaal nodig heb😁. Zal morgen eens met Motoport echt bellen of ze iets kunnen bestellen.
 
~Mocht je nog mee willen en kunnen op 29 april, stuur mij dan, voor mijn overzicht even een PM! :)


Het wordt bij mij een beetje een laatste-moment beslissing, maar hij staat in de agenda! Als je een idee hebt van een uiterste aanmelddatum hoor ik het graag (en anders neem ik heel Amerikaans mijn eigen stukje vlees wel mee voor op de BBQ ;)). Is aanhang zonder GSR ook welkom eventueel?

Mijn valbeugel is intussen binnen (heeft maar 3 weken geduurd :/ ) maar erop meubelen blijkt problematisch. Het gaat al fout bij de eerste stap, dat beschermkapje aan de onderkant eraf schroeven. Met geen mogelijkheid die twee boutjes los te krijgen! En voor de rest van de bouten hebben we geen inbus die groot genoeg is. Derp. Toch maar even langs de autohobbyclub dan, en misschien zo'n nieuw kapje op de kop tikken, dikke kans dat die gaat sneuvelen als we met beitels de kop van de bout eraf moeten gaan tikken ofzo.
 
Paar keer met kruipolie inspuiten kan je nog proberen. Eventueel de bout laten schrikken door iets vast te draaien en dan los.
 
Het wordt bij mij een beetje een laatste-moment beslissing, maar hij staat in de agenda! Als je een idee hebt van een uiterste aanmelddatum hoor ik het graag (en anders neem ik heel Amerikaans mijn eigen stukje vlees wel mee voor op de BBQ ;)). Is aanhang zonder GSR ook welkom eventueel?

Mijn valbeugel is intussen binnen (heeft maar 3 weken geduurd :/ ) maar erop meubelen blijkt problematisch. Het gaat al fout bij de eerste stap, dat beschermkapje aan de onderkant eraf schroeven. Met geen mogelijkheid die twee boutjes los te krijgen! En voor de rest van de bouten hebben we geen inbus die groot genoeg is. Derp. Toch maar even langs de autohobbyclub dan, en misschien zo'n nieuw kapje op de kop tikken, dikke kans dat die gaat sneuvelen als we met beitels de kop van de bout eraf moeten gaan tikken ofzo.

Op de amerikaanse manier geen uiterste datum, het zal meer zijn als het wat slechter weer word en ik iets voor binnen ga zoeken, maar ook dan zijn twee personen extra vaak geen probleem. Komt goed en hij is welkom hoor! ;)

Wat betreft die boutjes, een echt goed passende imbus erop zetten. Ze kunnen erg vast zitten, vaak gaat dit wel goed met net n beetje extra kracht, gezien de imbusmaat kan het niet snel verkeerd gaan.
 
Hallo Allemaal,

Door een net iets te hoge steen is van mijn GSR 600 uit 2012 ...............

Met vriendelijke groet,

Roel

[afbeelding]
[afbeelding]


Hey Scoutjuh,

Mocht je in de buurt van Amsterdam wonen, of het pookje een tijdje kunnen missen, ik denk dat ik dit op mijn werk relatief makkelijk kan repareren voor je. Op de plaats van het pookje waar het rubber overheenschuift een gat boren en een vervangend deel draaien en vanaf de achterkant vastschroeven.Zie je er niks meer van. Denk dat het wel te doen is. Misschien iets minder stevig (al denk ik dat dat mee valt) maar zo als het nu is heb je er ook niks aan.

Laat maar weten.
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand met nog goede tips tbv het wisselen van rem en koppeling hendel. Welke merken moet ik echt links laten liggen? Aliexpres valt voor mij sowieso al af. Maar ik heb het idee dat er veel duitse / nederlandse handelaren gewoon die zelfde verkopen.
 
Is er iemand met nog goede tips tbv het wisselen van rem en koppeling hendel. Welke merken moet ik echt links laten liggen? Aliexpres valt voor mij sowieso al af. Maar ik heb het idee dat er veel duitse / nederlandse handelaren gewoon die zelfde verkopen.



Ik heb zelf handles van een soortgelijke site als Ali-express. Zitten er al meer dan een jaar op. Kosten: €19,- Lag me dood. En als ik iemand zie die de duurdere heeft lijken ze exact gelijk. Maargoed Zeker weten doe ik dat niet natuurijk. Het enige is dat de kleurstof die ze voor het annodiseren hebben gebruikt bij mij na een jaar nogal verkleurd is. Maar lelijk is het niet. Ik testte ze eerst regelmatig uit door heel hard erin te knijpen maar dat doe ik tegenwoordig ook niet meer. Vertrouw er nu gewoon op.

Dat zijn mijn ervaringen doe ermee wat je wil ;)
 
Ik heb mijn korte zwarte hendels voor € 29,00 gekocht via e-bay in juni 2012 en ze zijn nog niet verkleurd of afgebroken* :N *O*

*behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ;)

Er zullen in het oerwoud van hendels heus wel mindere zijn, maar volgens mij valt het over het algemeen best wel mee. Zou me vooral niet te bang laten maken door horrorverhalen over crashes door afgebroken hendels die al bij montage verkleurd waren..
 
Goedemiddag, ik zal me even voorstellen:
Ik ben Jeroen, ben 25Jaar oud en kom uit Rotterdam. Sinds twee weken ben ik in het bezit van onderstaande motor.

full
 
Voor volgend weekend, het weer beeld word er niet beter en fraaier op, ik ga denk ik maar eens rond kijken voor binnen en warm!

Nu zijn er de opties om 1: te gaan karten oid, lasergamen? Iets leuks actiefs en daarna hap eten!
of 2: om enkel te gaan eten?

Waar hebben jullie zin an? Een ritje ga ik me niet aan wagen met deze voorspellingen en ik kan financieel ook niet in ieders potje kijken natuurlijk.

Dus ook eten, kan varieren van all you can eat wokken bijvoorbeeld of naar de BK/Maccie :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan