Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey hey, ik weet niet of ik hier mag of kan reageren :) Maar heb ook een gsr 600

Waarom zou dat niet mogen :? Van harte welkom in dit topic :t
Zoals Erwin als ervaringsdeskundige al zei, laat lekker zitten. Gaat het vervelen kun je hem altijd nog afzagen toch? ;)

Oh en nog even officieus/ceel:

full
 
Bedankt voor de reacties mensen ! :) Hoe bedoel je met vervelen? en is er nog iets qua vermogen verlies met db killer erin? Lang geleden toen ik nog scooter reed zorgde de "prop" namelijk wel voor vermogen verlies en een zachter geluid, vandaar de vraag
 
Bedankt voor de reacties mensen ! :) Hoe bedoel je met vervelen? en is er nog iets qua vermogen verlies met db killer erin? Lang geleden toen ik nog scooter reed zorgde de "prop" namelijk wel voor vermogen verlies en een zachter geluid, vandaar de vraag

_O- Als je dat al lang geleden vind....toen ik nog brommerde en in een brommerzaak werkte bestonden scooters niet/ kwamen de eerste op de markt....(Honda Vision en Peugeot Rapido) :$ wordt oud.....
Met vervelen bedoelde ik, als je het geluid nog steeds "te tam/te zacht" vind.
 
Hey even een vraag. Bij 6.50 minuut in deze how to video van de gpr uitlaat monteren. Staat bij dat je bij t spruit stuk de schroeven losser moet maken.

Is daar nog een speciale reden voor of noodzakelijk?

Groetjes
 
Dan heb je meer ruimte om de pijpen in elkaar te schuiven. Ik heb ze vast laten zitten en het is toen met wat moeite gelukt.
 

Ben je een beetje tevreden over die LEDjes? zo ja, waar heb je ze vandaan?
Heb zelf een leuk LEDje dat knippert af en toe - binnenkort maar eens aan een nieuwe.

Projector koplamp ziet er tof uit! met Xenon uitgerust begrijp ik?

Zelf wil ik ook nog nieuwe hevels - met GSR logo helemaal mooi!

n.b. voor t geval ik voorstellen nog niet gedaan heb - Rij nu zelf een jaar een GSR600.
22050126_1573740996019613_4688533677623108110_n.jpg


nog geen verdere foto's online.
- tail tidy met LED achterlichten
- Mivv exhaust (https://youtu.be/9PMJR31q2-I
- Buddy cover in grijs/zwarte kleurstelling
- Carbon van Yoshimura edition voor teller & slot
- Givi QuickLock tanktas
 
Ben je een beetje tevreden over die LEDjes? zo ja, waar heb je ze vandaan?
Heb zelf een leuk LEDje dat knippert af en toe - binnenkort maar eens aan een nieuwe.

Projector koplamp ziet er tof uit! met Xenon uitgerust begrijp ik?

Zelf wil ik ook nog nieuwe hevels - met GSR logo helemaal mooi!

n.b. voor t geval ik voorstellen nog niet gedaan heb - Rij nu zelf een jaar een GSR600.
[afbeelding]

nog geen verdere foto's online.
- tail tidy met LED achterlichten
- Mivv exhaust (https://youtu.be/9PMJR31q2-I
- Buddy cover in grijs/zwarte kleurstelling
- Carbon van Yoshimura edition voor teller & slot
- Givi QuickLock tanktas


Ik ben zelf wel tevreden over de ledjes hoor. Deze werken inmiddels al weer anderhalf jaar helemaal prima! Ziet er wel strak uit, ook overdag. Weet niet precies meer waar ik ze destijds vandaan heb gehaald maar w5w ledjes trek je zo voor een mooi prijsje ergens vandaan :t

Projector is inderdaad met xenon uitgerust, was een behoorlijk karwei om passend te maken (tevens een koplampglaasje verpest in de oven :+). Heb zelf een nieuwe plaat moeten maken om de projector op te bevestigen. Stukje plexiglas snijden was de oplossing uiteindelijk.
 
Wegens verkoop van de GSR heb ik een navigatiesteun met toebehoren voor op het stuur over.
Heb hem gekocht bij Waypoint.
Nieuwprijs €145,-

https://www.gps.nl/motormontage/suzuki.html

De steun heeft er 2 maanden op gezeten.

Mag weg voor €60,- als je hem op komt halen, anders €65,- incl. verzendkosten binnen Nederland

kun je een foto posten hoe dat gemonteerd zit? Denk dat je m als verkocht mag beschouwen als ik denk hoe het zit :)
 
Projector is inderdaad met xenon uitgerust, was een behoorlijk karwei om passend te maken (tevens een koplampglaasje verpest in de oven :+). Heb zelf een nieuwe plaat moeten maken om de projector op te bevestigen. Stukje plexiglas snijden was de oplossing uiteindelijk.

Dit is mij een stapje te ver (ondanks dat het er erg gaaf uit ziet!).
LEDjes zullen dan binnenkort wel komen. Vandeweek maar eens kijken welke het moeten zijn en hoe het te monteren is.
 
Dit is mij een stapje te ver (ondanks dat het er erg gaaf uit ziet!).
LEDjes zullen dan binnenkort wel komen. Vandeweek maar eens kijken welke het moeten zijn en hoe het te monteren is.

:W Welkom hier,

Led(jes) :t
Mijn verlichting is rondom LED :Y
Koplamp heeft een H4 fitting
Richtingaanwijzers voor een BA15S fitting
De stadslichtjes een T10 fitting.
Bij de stadslichtjes heb ik voor canbus gekozen omdat die niet van die iele ijzerdraadjes fittingen hebben. Trillen niet los/stuk ;)
Oh en op deze website kun je voor echt heeul weinig ledjes kopen :Y
 
:W Welkom hier,

Led(jes) :t
Mijn verlichting is rondom LED :Y
Koplamp heeft een H4 fitting
Richtingaanwijzers voor een BA15S fitting
De stadslichtjes een T10 fitting.
Bij de stadslichtjes heb ik voor canbus gekozen omdat die niet van die iele ijzerdraadjes fittingen hebben. Trillen niet los/stuk ;)
Oh en op deze website kun je voor echt heeul weinig ledjes kopen :Y

Canbus inderdaad +1 :Y
 
Hi mannen en dames,


Ik heb een mooie GSR in de verkoop staan in verband met de geboorte van een kindje. Het betreft een 2007 model met zwart frame en 19500km. De motor rijdt super fijn en ziet er zeer netjes uit. Hij is voorzien van mivv uitlaten en geintegreerde knipperlichten in de achterlichten. Dit moois staat te koop voor 3049,- euro.

Voor wie de rijkwaliteit en het comfort van de GSR wil verbeteren heb ik nog een shock van wilbers te koop voor de GSR.

Deze shock is volledig instelbaar en de beste upgrade om de softe standaard vering te vervangen. Je krijgt er meer vertrouwen van in je motor voor terug, meer rijcomfort en een lagere banden slijtage.

Wilbers shock 350,-
 
Hi mannen en dames,


Ik heb een mooie GSR in de verkoop staan in verband met de geboorte van een kindje. Het betreft een 2007 model met zwart frame en 19500km. De motor rijdt super fijn en ziet er zeer netjes uit. Hij is voorzien van mivv uitlaten en geintegreerde knipperlichten in de achterlichten. Dit moois staat te koop voor 3049,- euro.

Voor wie de rijkwaliteit en het comfort van de GSR wil verbeteren heb ik nog een shock van wilbers te koop voor de GSR.

Deze shock is volledig instelbaar en de beste upgrade om de softe standaard vering te vervangen. Je krijgt er meer vertrouwen van in je motor voor terug, meer rijcomfort en een lagere banden slijtage.

Wilbers shock 350,-

-O- Jammer dat je de GSR weg doet....Persoonlijk snap ik niet echt het verband tussen de komst van een kind en het wegdoen van je motor, maar ja ieder z'n keuze.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan