Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met pijn in mijn hart, maar het volle verstand zet ik mijn mooie GSR600 met weinig km te koop. Reden is dat ik er veel te weinig op rijd, afgelopen jaren 3000 km slechts, wel netjes ieder jaar een beurtje gegeven bij MotoPort Veldhoven. Banden zijn dus nog vrijwel nieuw, nieuwe accu. Weten jullie wellicht iemand die er 1 zoekt? Meer info, foto's zijn uiteraard ook op te vragen.

Voorzien wat klein windschermpje, custom richtingaanwijzers en Shark-uitlaat. Perfecte lichte en wendbare motor waar je nog vele jaren plezier van kan hebben! Je krijgt er ook de originele uitlaat, richtingaanwijzers en kentekenplaat houder bij.

Vraagprijs (3950) is onderhandelbaar.

IMG_4597.JPG
Link naar advertentie: Suzuki van € 3.950,-
 
:WDag dames en heren, met veel plezier en enige trots mag ik u mededelen dat we na vijf succesvolle en plezierige weekenden gewoon weer, met wie mee wil, op de GSR naar de Eifel gaan :].

We gaan van donderdag 30 mei tot en met zondag 02 juni 2019

Wil jij nou ook wel eens meemaken waar al die ophef over is?
Lijkt het je leuk om eens de gezichten achter de foto's van de GSR'ren te ontdekken?
Of vind je het gewoon leuk om met een groepje te genieten van natuur, omgeving, bochtjes, een hapje en drankje en gezelligheid?

Stuur dan voor 31 oktober 2018 een PB naar mij en geef je op!

:]*O*:t
 
Laatst bewerkt:
:WDag dames en heren, met veel plezier en enige trots mag ik u mededelen dat we na vijf succesvolle en plezierige weekenden gewoon weer, met wie mee wil, op de GSR naar de Eifel gaan :]

Wil jij nou ook wel eens meemaken waar al die ophef over is?
Lijkt het je leuk om eens de gezichten achter de foto's van de GSR'ren te ontdekken?
Of vind je het gewoon leuk om met een groepje te genieten van natuur, omgeving, bochtjes, een hapje en drankje en gezelligheid?

Stuur dan voor 31 oktober 2018 een PB naar mij en geef je op!

:]*O*:t


Yup, ben er weer bij hoor !!!
 
Nah, moeten niet zo stom doen, we bijten niet en Erwin moet ook gewoon mee op de kateem :]

Allemaal makkelijker gezegd als gedaan want ik heb niet eens n motort...maar n gsr weekend maakt het jaar compleet! *O*
 
Ha forumgangers!

Aan het einde van het jaar mag ik (eindelijk na 4 jaar) op voor mn A!

Omdat ik er aardig mee bezig ben, ben ik ook al vast aan het kijken naar een nieuwe dame... de motor welke me heel erg aanspreekt is een B-king... echter weet iedereen dat je met alleen vermogen niet leert rijden.

Dus het kleinere broertje/zusje heeft nu de voorkeur. (Naast nog een 2 tal andere fietsen)

Om me een beetje te oriënteren wat er allemaal met de fiets mogelijk is ben ik even op onderzoek uitgegaan.

Ik ben er ondertussen wel achter gekomen dat als je de uitlaten voor wat leukere dempers wilt vervangen je ook meteen de kentekenplaat houder mee kan nemen (leovince sbk past niet tussen de normale houder in vermoed ik)

Nu vroeg ik me af, is er iemand die de originele koplamp heeft vervangen voor een 7" ronde unit.. met de originele windkap voor je tellers behouden?

Ik heb hem wel voorbij zien komen met de dubbele unit (zoals triumph ze heeft) maar nog niet met een mono led/xenon.

Sport en carbon heb ik al wel aangetroffen, evenals de LED-knippers voor... dus wat dat betreft is er veel met de motor mogelijk om het te personaliseren!

Groetjes!
 
:WDag dames en heren, met veel plezier en enige trots mag ik u mededelen dat we na vijf succesvolle en plezierige weekenden gewoon weer, met wie mee wil, op de GSR naar de Eifel gaan :]

Wil jij nou ook wel eens meemaken waar al die ophef over is?
Lijkt het je leuk om eens de gezichten achter de foto's van de GSR'ren te ontdekken?
Of vind je het gewoon leuk om met een groepje te genieten van natuur, omgeving, bochtjes, een hapje en drankje en gezelligheid?

Stuur dan voor 31 oktober 2018 een PB naar mij en geef je op!

:]*O*:t


Ik ben nog nooit meegegaan, maar heb zeker wel interesse! Ik heb alleen 2 vragen:

- Wanneer gaat dit gebeuren?
- Waarop moet ik rekenen qua budget e.d.?
 
Ha forumgangers!

Aan het einde van het jaar mag ik (eindelijk na 4 jaar) op voor mn A!

Omdat ik er aardig mee bezig ben, ben ik ook al vast aan het kijken naar een nieuwe dame... de motor welke me heel erg aanspreekt is een B-king... echter weet iedereen dat je met alleen vermogen niet leert rijden.

Dus het kleinere broertje/zusje heeft nu de voorkeur. (Naast nog een 2 tal andere fietsen)

Om me een beetje te oriënteren wat er allemaal met de fiets mogelijk is ben ik even op onderzoek uitgegaan.

Ik ben er ondertussen wel achter gekomen dat als je de uitlaten voor wat leukere dempers wilt vervangen je ook meteen de kentekenplaat houder mee kan nemen (leovince sbk past niet tussen de normale houder in vermoed ik)

Nu vroeg ik me af, is er iemand die de originele koplamp heeft vervangen voor een 7" ronde unit.. met de originele windkap voor je tellers behouden?

Ik heb hem wel voorbij zien komen met de dubbele unit (zoals triumph ze heeft) maar nog niet met een mono led/xenon.

Sport en carbon heb ik al wel aangetroffen, evenals de LED-knippers voor... dus wat dat betreft is er veel met de motor mogelijk om het te personaliseren!

Groetjes!

Leuk dat je voor je A mag *O*:]
B King is op de originele vuvuzela uitlaten na :r een hele mooie fiets :Y Het studiemodel is naar mijn bescheiden mening echter net wat mooier O-) met z'n bijna 100 paardjes onder de tank kan de GSR overigens ook prima meekomen hoor, het is een heerlijk gooi en smijt fietsje :t
Bij het vervangen van de enorme originele demper (is één geheel ;)) is het niet noodzakelijk om de kentekenplaathouder te vervangen hoor :N veel mensen kiezen er echter wel voor om de achterkant in te korten :P
Een ronde koplamp op een GSR :? lijkt mij persoonlijk geen gezicht, maar smaken verschillen....de windkap is overigens wel origineel maar geen standaard. Ik heb zelf wel een ledlamp in de koplamp maar dat is niet wat je bedoelt denk ik :+ Als je de richtingaanwijzers vervangt door led denk dan aan een lastonafhankelijk relais dan heb je niet van die idioot zenuwachtig knipperende lampjes :')
 
Ik ben nog nooit meegegaan, maar heb zeker wel interesse! Ik heb alleen 2 vragen:

- Wanneer gaat dit gebeuren?
- Waarop moet ik rekenen qua budget e.d.?

Hele goede vragen :Y
Heb m'n originele post ook aangepast :$ maar we gaan van 30 mei t/m 02 juni 2019.
Qua kosten, afhankelijk van het hotel waar we verblijven, maar gemiddeld € 150,00 inclusief ontbijt en avondeten maar exclusief benzine, lunch, snacks, drank, sigaretten, bezoek aan dames van lichte zeden, etc.
 
Een ronde koplamp op een GSR :? lijkt mij persoonlijk geen gezicht, maar smaken verschillen....de windkap is overigens wel origineel maar geen standaard. Ik heb zelf wel een ledlamp in de koplamp maar dat is niet wat je bedoelt denk ik


wat ik met een ronde koplamp bedoel is het volgende, dit is een mod welke gedaan is op een B-king. maar goed, zou denken dat het op een gsr dan ook wel zou moeten kunnen :$

dflRSCx.png


[QUOTE="Roeleey, post: 28876502, member: 119183"Als je de richtingaanwijzers vervangt door led denk dan aan een lastonafhankelijk relais dan heb je niet van die idioot zenuwachtig knipperende lampjes[/QUOTE]

Thanks voor de tip, word er inderdaad zenuwachtig van als ik in mn koekblik zit er in mn achteruitkijk spiegel zo'n flipperkast zie haha
heb je enig idee waar het originele relais geplaatst zit?

groetjes,
 
N ronde koplamp is zeker mogelijk, vraagt alleen wat aanpassingen maken.
Misschien dat er in frankrijk meer kennis over te vinden is, daar was en is de GSR zeer populair.
Verder is de b-King vooral erg bullig en neemt die snel n loopje met je als je niet oppast, de 100pk is af en toe al werken ;)

Verder heb ik niet eens n motor maar ga ik toch mee met t weekend, dus leuk gezellig mee gaan :]
 
Goedemiddag iedereen!

Ik heb een laatst mijn rijbewijs gehaald en zodoende ook mijn eerste motor gekocht, namelijk een GSR600! :D
Aangezien ik verder behoorlijk nieuw ben dacht ik, ik ga hier eens een kijkje nemen.

Groetjes,
Kyra! :)

TADAAAAA mijn grote trots!

t08TZOBRR4+%l6NxrqbGCw.jpg
 
Goedemiddag iedereen!

Ik heb een laatst mijn rijbewijs gehaald en zodoende ook mijn eerste motor gekocht, namelijk een GSR600! :D
Aangezien ik verder behoorlijk nieuw ben dacht ik, ik ga hier eens een kijkje nemen.

Groetjes,
Kyra! :)

TADAAAAA mijn grote trots!

Bekijk bijlage 1336409

*O*Van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs en de aankoop van een heel fraaie GSR *O*
Welkom op het forum en
GSR welkom.jpg
 
Welkom Kyra en van harte met zowel je rijbewijs als je gsr! Mooie kleurstelling ook.
Ben alleen wel benieuwd naar het kuipruitje, ziet er bijzonder uit.

Heel veel veilige en fijne kilometers toegewenst ermee! :]
 
Welkom Kyra en van harte met zowel je rijbewijs als je gsr! Mooie kleurstelling ook.
Ben alleen wel benieuwd naar het kuipruitje, ziet er bijzonder uit.

Heel veel veilige en fijne kilometers toegewenst ermee! :]

Thank! Durf zo ff niets te zeggen over het kuipruitje, deze zat erop toen ik hem kocht. :)
Ben verder nieuw tot dit forum, maar waar hebben jullie het zoal allemaal over hier. (naast de geweldige GSR natuurlijk ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan