Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thank! Durf zo ff niets te zeggen over het kuipruitje, deze zat erop toen ik hem kocht. :)
Ben verder nieuw tot dit forum, maar waar hebben jullie het zoal allemaal over hier. (naast de geweldige GSR natuurlijk ;) )
Had de foto al iets beter bekeken, voor mij een nieuw model ruitje iig. Dat maakte me nieuwschierig.
Euh ja jeetje, vooral toch de gsr. We proberen af en toe een ritje oid te organiseren, hapje eten, bbqs en alle geneuzel die daar dan weer bij komt kijken. Dat ligt n beetje op zn gat door de aankomende winter periode maar Roel is wel druk bezig met voorbereiden voor n weekendje duitsland met de gsr. Altijd leuk.

Als je leuke aanvullingen hebt, altijd welkom, geldt ook voor ieder ander natuurlijk :P*O*
 
Thank! Durf zo ff niets te zeggen over het kuipruitje, deze zat erop toen ik hem kocht. :)
Ben verder nieuw tot dit forum, maar waar hebben jullie het zoal allemaal over hier. (naast de geweldige GSR natuurlijk ;) )

WELKOM!!!!!!!

Wij hebben het hier over de Barry BBQ, Eiffelweekend 2019, GSR uiteraard en hoe we die Ducati rijder kunnen sponsoren! :p

Wanneer gaan we weer een BBQ doen? Winter BBQ misschien leuk idee?
 
Welkom Kyrax92, mooie fiets. Een rode, die zien we niet vaak.

Een Bar-E Winter BBQ, goed idee. Jammergenoeg heb ik vorige maand bij de verhuizing naar Dordt mijn gas BBQ en partytent weggegooid......Winterrit met pannenkoeken dan maar doen?
 
Welkom Kyrax92, mooie fiets. Een rode, die zien we niet vaak.

Een Bar-E Winter BBQ, goed idee. Jammergenoeg heb ik vorige maand bij de verhuizing naar Dordt mijn gas BBQ en partytent weggegooid......Winterrit met pannenkoeken dan maar doen?

Ik ben voor!
Kom dan wel op de winter GSR😊😂
 
Moet je wel snel zijn Barry, vanaf 1 december moet de brommer in winterslaap tot 1 maart.
 
Laatst bewerkt:
Moet je wel snel zijn Barry, vanaf 1 november moet de brommer in winterslaap tot 1 maart.
Aangezien het 3 november is vandaag gaat dat m dus niet worden? _O-

Maar goed, ik heb n mini knoei achter in mn auto liggen, heb nog kooltjes en aanmaakblokjes. Kwestie van boodschappen doen en gaan met die banaan! Met de motor komen is geen verplichting.
Alleen wanneer?
 
WELKOM!!!!!!!

Wij hebben het hier over de Barry BBQ, Eiffelweekend 2019, GSR uiteraard en hoe we die Ducati rijder kunnen sponsoren! :p

Wanneer gaan we weer een BBQ doen? Winter BBQ misschien leuk idee?

Hahaha sponsoren van een Ducati rijder? :') Mijn oom is helemaal Ducati fan haha.
BBQ klinkt gezellig, en ritjes ook. Die van mij hoeft gelukkig niet in winterslaap, net even compleet laten nakijken en beurtje bij de garage dus ik kan er nog even tegenaan!
 
Welkom Kyrax92, mooie fiets. Een rode, die zien we niet vaak.

Een Bar-E Winter BBQ, goed idee. Jammergenoeg heb ik vorige maand bij de verhuizing naar Dordt mijn gas BBQ en partytent weggegooid......Winterrit met pannenkoeken dan maar doen?

Thanks, het is trouwens een beetje oranje rood. Hele bijzondere kleur. (ik vind het supertof in ieder geval!)
6wrzoIGwSgqBo+mbYpGX%g.jpg
 
Yep, ik ben kleurenblind, maar indacht dat ondertussen iedereen dat wel wist.

En komende week 18 graden, das geen weer voor een winterrit.....
Ik zal eens mijn agenda kijken en ik denk dat ik zo rond 21 maart nog wel tijd heb voor een rit, eerder zitten al mijn weekend al vol...
 
In de avond best fris anders. Sochtends vroeg ook btw...
En kwesrie van tijd maken. Vrouwlief kan prima eens alleen op de kleine passen n avondje!

Barry's winter bbq!
 
15C94659-051D-42E6-8777-058F2B80F992.jpeg

Hallo allemaal terug van weg geweest

Sorry ik heb eerder in dit topic gepost dat ik bezig was met wederopbouw van een gsr600

Zie hier het resultaat afgelopen zomer in hartje Frankrijk in de morvan

Voor de mensen die eens lkkr willen motorrijden zonder verkeer of politie of wat dan ook een zeer goede aanrader man wat een feest
 
De reden van mijn afwezigheid was oa de gsr afmaken EADE7146-1409-431B-84E9-E79CD34849B7.jpeg

De garage op knappen
In den beginne
CF4CC424-229E-4A94-B226-C0DE43378A1D.jpeg
47BC664F-5590-444E-A6E5-DB85E616B192.jpeg

En ons nieuwe project
7C02C71B-00D7-4717-BE53-11B366D76C98.jpeg
98E5E66D-DAE7-43CF-9FBE-A04A7E548C79.jpeg
3908B0A1-EDBE-484D-B918-F8D55DE126FB.jpegFE6D05E3-17E4-44CC-85BA-76820D93040C.jpeg

Hopelijk komend seizoen iets meer op de gsr rijden (als het van de vrouw mag hij is uiteindelijk voor haar gebouwd)

Maar wat en fijne machine zeker in heuvelachtig gebied wat een machine heerlijk
 
Mooi hoor!
Trouwens nog prima weer om te gaan rijden. Vandaag heerlijk rondje richting de Biesbosch gereden. Lekker de dijkwerken meegepakt :)
 
Welkom Kyrax, mooie fiets. Wat glimt ie vies mooi.

Jouw garage ook Paul, glimt ook vies mooi.

Alle motoren eigenlijk vergeleken die van mij ;(.

Staat altijd buiten en mag komende winter weer door de pekel ploegen :t
 
Zeker mooie fiets kyrax een kleur die je niet vaak ziet.

Is er trouwens een gsr rijder hier op het forum die regelmatig in Boskoop rijdt heb afgelopen weken paar keer dezelfde zien rijden.
 
Pekel rijden is zonde van een suzuki geejeedee

Kun je beter een honda voor pakken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan