Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo zou graag willen weten waar mijn knipperlicht relais zit en hoeveel pins die heeft wil led erop zetten, daar ik nieuw hier ben en mijn eerste motor is een gsr600 uit 2007
Allereerst van harte welkom en top dat je voor de GSR hebt gekozen!

Het relais zit boven het scharnierpunt van de achterbrug ongeveer thv de voetsteunen, dit is een 7-pins relais en een pain in the *ss om bij te komen zonder van alles uit de weg te halen. Ik heb het uiteindelijk wel gewoon zo gedaan en het kan, maar m'n hand zat daarna wel onder de schrammen. :')
 
Ok toppie bedankt ga ik het eens proberen neem aan dat sie aan de rechterkant zit:?
Nope, linkerkant. Ongeveer achter dat zilveren deel waar de pijl naar wijst.
 

Bijlagen

  • IMG_20210326_193346__01.jpg
    IMG_20210326_193346__01.jpg
    246,1 KB · Weergaven: 25
Beste allen,

Vandaag heeft mijn vriendin haar eerste motor gekocht. Rijbewijs heeft ze nog niet, is nog aan het lessen.
Deze bike stond dicht bij ons in de buurt dus zodoende eens gaan kijken. Rijdt heerlijk (ik heb maar het proefritje gemaakt).
Motor is van 2006, 19.500 km gelopen, nieuwe dunlop roadsmart III banden. Vorig jaar een grote beurt gehad, inclusief kleppen stellen.

Nu wil ik de motor een beetje pimpen (althans de vriendin wilt dat).
We zijn aan het kijken voor een andere uitlaat. Heb op MP een laser en een Yosi zien staan. Ik twijfel nog voor welke? Of heeft iemand hier wat leuks te koop?
Voor de rest komt nog een korte kentekenplaat, wat leuke spiegels en nog wat klein grut.

Hoop hier wat nuttige info te lezen en te verkrijgen. Iemand in het bezit van een WPH? Screenshot_20210501-170645_WhatsApp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beste allen,

Vandaag heeft mijn vriendin haar eerste motor gekocht. Rijbewijs heeft ze nog niet, is nog aan het lessen.
Deze bike stond dicht bij ons in de buurt dus zodoende eens gaan kijken. Rijdt heerlijk (ik heb maar het proefritje gemaakt).
Motor is van 2006, 19.500 km gelopen, nieuwe dunlop roadsmart III banden. Vorig jaar een grote beurt gehad, inclusief kleppen stellen.

Nu wil ik de motor een beetje pimpen (althans de vriendin wilt dat).
We zijn aan het kijken voor een andere uitlaat. Heb op MP een laser en een Yosi zien staan. Ik twijfel nog voor welke? Of heeft iemand hier wat leuks te koop?
Voor de rest komt nog een korte kentekenplaat, wat leuke spiegels en nog wat klein grut.

Hoop hier wat nuttige info te lezen en te verkrijgen. Iemand in het bezit van een WPH? Bekijk bijlage 1626818
Leuk dat je vriendin gekozen heeft voor de GSR :t Nu maar hopen dat ze snel slaagt en er veel veilige kilometers mee mag maken... Behalve de standaard vreselijk zware braadpan niks over op uitlaat gebied :N Als je/zij de originele looks wil behouden maar wel wat voller geluid hebben is de GPR Ghost een aanrader :Y
In de OP staat een Engelse versie van het WPH, de Nederlandse versie is alleen tegen betaling te verkrijgen. Inkorten van het achterkantje kan ook budget door enkel de taartschep (zwarte plastic) af te zagen. Zal even kijken of ik nog plaatjes heb van het proces....
 
Leuk dat je vriendin gekozen heeft voor de GSR :t Nu maar hopen dat ze snel slaagt en er veel veilige kilometers mee mag maken... Behalve de standaard vreselijk zware braadpan niks over op uitlaat gebied :N Als je/zij de originele looks wil behouden maar wel wat voller geluid hebben is de GPR Ghost een aanrader :Y
In de OP staat een Engelse versie van het WPH, de Nederlandse versie is alleen tegen betaling te verkrijgen. Inkorten van het achterkantje kan ook budget door enkel de taartschep (zwarte plastic) af te zagen. Zal even kijken of ik nog plaatjes heb van het proces....
Thnx voor het advies.
Zie de foto's graag om het resultaat te bekijken.
2ehands is er nog wel wat te krijgen op het gebied van uitlaten.
 
Ik ben eens aan het kijken naar die GPR ghost uitlaat.
Is nu in de aanbieding voor 309 euro.
Zag alleen dat het een vaste DB-killer is. Komt er dan nog wel iets van geluid uit? Iemand ervaring hiermee?
Iemand ook toevalling zwarte hitteschildjes van de uitlaat over? ✌

 
Ik ben eens aan het kijken naar die GPR ghost uitlaat.
Is nu in de aanbieding voor 309 euro.
Zag alleen dat het een vaste DB-killer is. Komt er dan nog wel iets van geluid uit? Iemand ervaring hiermee?
Iemand ook toevalling zwarte hitteschildjes van de uitlaat over? ✌

Bij de ghost kun je beter de dbkiller
Ik ben eens aan het kijken naar die GPR ghost uitlaat.
Is nu in de aanbieding voor 309 euro.
Zag alleen dat het een vaste DB-killer is. Komt er dan nog wel iets van geluid uit? Iemand ervaring hiermee?
Iemand ook toevalling zwarte hitteschildjes van de uitlaat over? ✌

Bij de ghost is het aan te raden de db-killer er juist in te laten.
Die plastic kapjes heb ik wel nog in het zilver liggen......
 
Ik ben eens aan het kijken naar die GPR ghost uitlaat.
Is nu in de aanbieding voor 309 euro.
Zag alleen dat het een vaste DB-killer is. Komt er dan nog wel iets van geluid uit? Iemand ervaring hiermee?
Iemand ook toevalling zwarte hitteschildjes van de uitlaat over? ✌

Ik heb een GSR het Ghost gehad en met killer een prima geluidje. De versie toen kon de killer noguit maar dat moet je niet willen. @mrHeer heeft pas geleden een Ghost gemonteerd op zijn GSR.
 
Ik heb deze bike gereden een uurtje van een kennis. Best leuke bike, stuurt heel erg licht.
 
Ha allemaal, aangenaam!

Na wat jaartjes zonder motor (allerlei redenen) begon het toch weer te kriebelen.

Met een bescheiden budget wat motoren geprobeerd (proefritten en huren).

Vandaag ook deze GSR geprobeerd en.... pats boem...💥 meteen verkocht en de GSR gekocht!

Wat een fun en wat rijdt hij verassend soepel! Heb ook ooit een z750 gehad en ook andere motoren gereden, maar nooit deze pats gehad.

Zo, dat wilde ik even kwijt ☺️.
 

Bijlagen

  • 6F62D1DD-659B-4C83-A435-7FB873987C1A.jpeg
    6F62D1DD-659B-4C83-A435-7FB873987C1A.jpeg
    296,1 KB · Weergaven: 26
Ha allemaal, aangenaam!

Na wat jaartjes zonder motor (allerlei redenen) begon het toch weer te kriebelen.

Met een bescheiden budget wat motoren geprobeerd (proefritten en huren).

Vandaag ook deze GSR geprobeerd en.... pats boem...💥 meteen verkocht en de GSR gekocht!

Wat een fun en wat rijdt hij verassend soepel! Heb ook ooit een z750 gehad en ook andere motoren gereden, maar nooit deze pats gehad.

Zo, dat wilde ik even kwijt ☺️.
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe fiets, naast een geweldige rij ervaring hoort er ook een heel gezellige club malloten bij de GSR, misschien kun je een keer aanhaken bij een meet ofzo :]*O*
GSR welkom.jpg
 
Hey allemaal, past de GRANIT Victory XPlus 68 op de GSR 600? Anders nog andere goede vergelijkbare sloten voor de GSR?
 
Ongeduldig ?

Oja en zo'n slotje maakt niet zo'n verschil, dus zorg dat je aan de minimale eisen van de verzekering voldoet. Wil je het de dieven wat lastiger maken dan moet je de motor ergens aan vast zetten.
 
Laatst bewerkt:
Tx!

Vwb dooie boel: ik bedoel het wat algemener. Er wordt hier weinig gepraat over de GSR. Dit topic is in 2017 gestart en pas op pagina 41...

mis een beetje levendigheid.. hoe vaak pak je de motor nog? Welke mooie reisjes gepland? Wie heeft welke aanpassing op zijn GSR (leuk voor pagina 1) . Noem maar wat..,
 
Heeft iemand nog een radiateur covertje nodig? Mag voor kleine bedrag weg. 10 euro voor zilvere en 5 voor zwart rode.
 

Bijlagen

  • IMG_20210417_184700.jpg
    IMG_20210417_184700.jpg
    563,5 KB · Weergaven: 24
  • IMG_20210417_184710.jpg
    IMG_20210417_184710.jpg
    530,1 KB · Weergaven: 17
Tx!

Vwb dooie boel: ik bedoel het wat algemener. Er wordt hier weinig gepraat over de GSR. Dit topic is in 2017 gestart en pas op pagina 41...

mis een beetje levendigheid.. hoe vaak pak je de motor nog? Welke mooie reisjes gepland? Wie heeft welke aanpassing op zijn GSR (leuk voor pagina 1) . Noem maar wat..,
Levendigheid kan je zelf ook voor zorgen door wat te vertellen ipv alleen een vraag te deponeren.

Ene reisjes, in juni gaan we naar Duitsland als corona het toe laat.

Kwa ritjes in Nederland de laatste tijd niet veel gedaan met groepen vanwege de corona regeltjes. Wie weet deze zomer weer, al ben ik zelf geen fan van te grote groepen met rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan