Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wie het leuk vind om ons te ontmoeten op de beurs was er bedacht om de hoofdingang te kiezen rond 13:00.

Zodra er een plattegrond beschikbaar is zal ik het daar nog op proberen aan te tonen en volg sowieso dit topic voor updates en n foto van ons wachtende uitzicht dan!

:]
 
Haha ja zo snel kan het gaan soms, nogmaals van harte dan en nog altijd succes met het behalen van je A *O*

Ja toch ging dat wel heel erg bizar snel.
Maarja die nieuwe GSX S750 lonkte al sinds het begin en als je dan zn bizar goed bod krijgt en de centjes hebt dan wordt er al vlug ja gezegd.
But thx het gaat vast goedkomen , nu maar hopen dat het weer meewerkt
 
Hoi,
Ff voorstellen: heb vorige maand zowel mijn rijbewijs gehaald als een GSR 600 uit ‘07 met (inmiddels) 20k op de teller gekocht.
Zodra het weer het toelaat (en ook wel eens als het weer het wat minder toelaat) ben ik er mee aan het rijden en dat bevalt uitstekend.

Enige nadeel van mijn motor is dat er van die aftermarket piepkleine (zgn sportieve) knipperlichten zijn gemonteerd. Die dingen zijn op de snelweg met slecht weer praktisch onzichtbaar. Weet iemand hoe ik aan de originele (of tenminste grotere) knipperlichten/kentekenplaathouder kan komen?


Als je voor kleine knipperlichten gaat, kijk dan eens naar Kellerman :Y Toegegeven, zijn niet goedkoop (let op! prijzen zijn per stuk niet per paar) maar ze zijn zeer goed zichtbaar.:t Diegene die wel eens achter mij hebben gereden kunnen dat bevestigen;)
 
Ja toch ging dat wel heel erg bizar snel.
Maarja die nieuwe GSX S750 lonkte al sinds het begin en als je dan zn bizar goed bod krijgt en de centjes hebt dan wordt er al vlug ja gezegd.
But thx het gaat vast goedkomen , nu maar hopen dat het weer meewerkt

Alweer gefeliciteerd met je nieuwe motor _O-
Mooie fiets is dat :Y
 
Sinds enkele weken in het bezit van deze fijne motor. Helaas had de vorige eigenaar de DB-Killers niet meer.
Al geïnformeerd bij de importeur van Yoshimura en bij Suzuki maar deze zijn niet meer leverbaar.
Het word dus zelf iets pas maken of een bedrijf vinden die dit kan doen.

gsr600.JPG
 
Sinds enkele weken in het bezit van deze fijne motor. Helaas had de vorige eigenaar de DB-Killers niet meer.
Al geïnformeerd bij de importeur van Yoshimura en bij Suzuki maar deze zijn niet meer leverbaar.
Het word dus zelf iets pas maken of een bedrijf vinden die dit kan doen.

Bekijk bijlage 1353031
Van harte welkom....
DB killers zijn redelijk algemeen qua vorm....kijk voor de gein eens op ali express.....
 
Welkom Octavia ;)

Maakte die uitlaat kunsternaar niet dbkillers op maat? Weet zn naam niet meer...meh. Pajic, na een rondje googlen.

Anyhoe, mooie motor, lekkere uitlaten, houd de glimmende kant boven en heel veel fijne mooie kilometers ermee! :]
 
Hallo allemaal, wat fijn dat ik er weer ben... Veel te lang geleden.

Voor alle nieuwerts hier, WELKOM!

Op de vraag of we nog meeten buiten de Duitsland meet om, ja er komt dit jaar weer een bar-E GSR BBQ. Niet meer in Hoogvliet maar in Dordt. Misschien nog een pre-Duitsland meet in het midden des lands plannen? Mac Amersfoort is ooit goed bevallen.

Octavia99, ik de bestelnummers van mijn DB killers even opzoeken, misschien kan Hoegee nog iets bestellen voor je.

En laten we het maar ff omdraaien, Roeley is degene die ongeveer alles kan met een motor, ik rij nog steeds alsof ik afgelopen week pas heb afgereden. En of ik daarom minder plezier zou hebben in Duitsland, nee hoor. De groep moet soms ff wat langer wachten na een snel stuk. Maar dit jaar gaat dat zeker een dag beter dan afgelopen jaar.
 
Ik hoorde dat je gratis kan parkeren met de motor op de motorbeurs. Is dat een beetje te doen? Of is het mega druk?
Hmm geen idee eigenlijk, zorgen dat je er op tijd bent. Volgens mij is er veel ruimte maar het is ook mooi weer dus snel druk/vol misschien.
Verder is het wel n leuk dingetje en goed georganiseerd.
 
Hmm geen idee eigenlijk, zorgen dat je er op tijd bent. Volgens mij is er veel ruimte maar het is ook mooi weer dus snel druk/vol misschien.
Verder is het wel n leuk dingetje en goed georganiseerd.

Waar is de motorparking tegenwoordig dan?
Zag vorig jaar niks en wilde dit jaar eigenlijk met de winterbrommert komen........
 
Waar is de motorparking tegenwoordig dan?
Zag vorig jaar niks en wilde dit jaar eigenlijk met de winterbrommert komen........
Ik zou zeggen bij 1 van de parkeerplaatsen van de jaarbeurs zelf, zal ook wel aangegeven staan. Anders de andere motoren volgen of even op de link van kyrax kijken ;) En de stalling was vroeger buiten maar is nu binnen, misschien dat je m daarom hebt gemist ;)
 
Alsjijblieft!!


Mocht iemand nog de behoefte voelen om ons in de levende lijve te ontmoeten, geef even n gil in het topic. Ik kijk niet de hele tijd hier maar zal af en toe checken en wie weet kunnen we iets afspreken.
 
Was zaterdag toch nog naar de beurs gegaan. Best interessant, voor zo'n eerste keer. Had stiekem wel iets meer motoren en iets minder accessoires verwacht.
Helaas ook totaal niet fit, waardoor de beleving ook een stukje minder prettig was.

Motor afgelopen vrijdag wel weer uit stalling gehaald, dus we kunnen weer genieten :]
In de winter een headsetje in m'n helm in laten bouwen, dus vrolijke deuntjes op de weg :Y
 
Op de vraag of we nog meeten buiten de Duitsland meet om, ja er komt dit jaar weer een bar-E GSR BBQ. Niet meer in Hoogvliet maar in Dordt. Misschien nog een pre-Duitsland meet in het midden des lands plannen? Mac Amersfoort is ooit goed bevallen.

Gezellig! Als ik niks gepland heb op de betreffende dag ben ik er zeker bij! Een pre-Duitsland meet ben ik ook zeker voor :t
 
Beste GSR rijders,

Voor wie het leuk vind, zondag 7 april 2019 gaan we gezellig ontmoeten, een rondje rijden en een hapje eten.
We verzamelen tussen 12.30 en 13.00 bij:
Esso

Randweg 2
3931 NH Woudenberg

Mocht je niet kunnen of willen meerijden met een leuke route rond Woudenberg kun je altijd tussen 15.30 en 16.00 aanschuiven bij:
Pannenkoekenhuis Bergzicht

Doornseweg 23
3931 MH Woudenberg

Ik hoop zoveel mogelijk van jullie te zien.

:W Roel(eey)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan