Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na veel rond te neuzen en gebruik te maken van de handige linkjes in de GSR600 forums, word het toch eens tijd om me voor te stellen.
Mijn naam is Davey en ik rij nu zo'n 2.5 jaar met veel plezier op mn GSR600 uit 2006. Ik kom uit Roosendaal en rij graag doelloos rond in t weekend.
IMG_20181006_154256478_HDR.jpg
😁
 
Welkom enDeef, eindelijk weer GSR rijders uit deze kant van het land.
Kom je naar de meet de 7de april?
Misschien dan samen (en hopelijk haakt Kyrax ook nog aan) oprijden die kant op?
 
Hey allemaal! Sinds vandaag ook trotse eigenaar van GSR600, namelijk deze:

motooooo.jpg


Heerlijk geluidje komt uit die Mivv dempers zeg! :D Ik heb al andere spiegeltjes besteld (highsider victory evo), maar verder I likey! Ik zal voornamelijk te vinden zijn in het westen van het land, maar ritjes rondom Utrecht zullen ook wel vaker gebeuren.
 
Hey 1 met een witte tank, al eens getest hoeveel je kan tanken ?O-)

Zondag 7 april is er een ritje vlakbij Amersfoort, rij je mee ?:]
 
Hey 1 met een witte tank, al eens getest hoeveel je kan tanken ?O-)

Zondag 7 april is er een ritje vlakbij Amersfoort, rij je mee ?:]

Gisteren iets van 12 liter getankt, toen zat ik net op 1 streepje volgens mij. Wie weet durf ik 'm later wat meer op te rijden, dan kan ik het eens goed testen ;)

Ik weet m'n rooster van april nog niet, maar wie weet!
 
Lijkt me leuk om 7 april een ritje te maken. Kan nog geen zekerheid geven, maar lijkt me erg gezellig.

@ Mafk33s, waar in het westen rij je ongeveer? Ben zelf vooral tussen Schiphol, Utrecht en Amsterdam te vinden.
 
Gisteren iets van 12 liter getankt, toen zat ik net op 1 streepje volgens mij. Wie weet durf ik 'm later wat meer op te rijden, dan kan ik het eens goed testen ;)

Ik weet m'n rooster van april nog niet, maar wie weet!

Dan is het niet de GSR die van Kiwi is geweest.
 
Lijkt me leuk om 7 april een ritje te maken. Kan nog geen zekerheid geven, maar lijkt me erg gezellig.

@ Mafk33s, waar in het westen rij je ongeveer? Ben zelf vooral tussen Schiphol, Utrecht en Amsterdam te vinden.
Hetzelfde ongeveer! Ook wat meer richting Haarlem, Zandvoort en die omgeving. Beetje afhankelijk ook van of ik alleen rijd of met anderen. Ik heb wat meer motorvrienden in Utrecht e.o. dus zal wat eerder tussen Amsterdam en Utrecht te vinden zijn als ik met hen rijd.

Dan is het niet de GSR die van Kiwi is geweest.
Geen idee :P Had vandaag 13,5l erin geknald na m'n ritje toen ik nog 1 streepje had. Normaal gaat er 16,5 liter in als ik het zo lees, dus lijkt aardig te kloppen met hoe het hoort te zijn!
 
Welkom!! En leuk als jullie aanhaken bij het seizoensopeningsritjemetafsluitendekoekenuitdepan :]

Ik haak bij de koeken uit de pan aan, scooter of fiets, ga ik nog even over nadenken.
 
Iemand een idee hoe je de koelvloeistof controleert en bijvult bij de gsr 600?
Het lijkt er op dat het koelvloeistof reservoir helemaal leeg is.
Als ik de radiateurdop open maak onder de kap van de rechter knipperlicht dan zit hij daar helemaal vol.
Maar het Reservoir lijkt helemaal leeg te zijn.
 
Boven op het reservoir zit een dopje. Daar kun je hem bijvullen.
Wel fijn als er iets in zit. Het systeem zit nog wel vol daarin tegen. Dus opzich geen probleem
 
Dacht dat de kap met de richting aanwijzer er dan af moet en de plastic plaat om je contactslot. Staat vast wel in het instructie boek. De Engelse versie staat in de OP.
 
Ok bedankt ik gok dat de tank er dan vanaf moet.

Weet niet hoe je spaans is, maar het filmpje hieronder is redelijk duidelijk.
Overigens is het "reservoir' een expansievat. Kijk dus liever naar het niveau als je motor warm is ;)
Het is een gesloten systeem en indien je geen lekkage hebt zou er dus voldoende in moeten zitten.
De totale inhoud is 2,8 liter


Wil je de hele boel een keer schoonspoelen? Dat gaat dan ongeveer zo:


Veel succes :W
 
Laatst bewerkt:
Hey 1 met een witte tank, al eens getest hoeveel je kan tanken ?O-)
ERWIN!!!! Hou op.

En welkom Mafk33s!

Octavia99, ik kijk vanavond nog ff de bestelnummers na voor de DB killers in je Yoshi's. Als je ronde uitlaten hebt tenminste. Ik weet niet of ze passen in die ovale uitlaten
 
Beste GSR rijders,

Voor wie het leuk vind, zondag 7 april 2019 gaan we gezellig ontmoeten, een rondje rijden en een hapje eten.
We verzamelen tussen 12.30 en 13.00 bij:
Esso

Randweg 2
3931 NH Woudenberg

Mocht je niet kunnen of willen meerijden met een leuke route rond Woudenberg kun je altijd tussen 15.30 en 16.00 aanschuiven bij:
Pannenkoekenhuis Bergzicht

Doornseweg 23
3931 MH Woudenberg

Ik hoop zoveel mogelijk van jullie te zien.

:W Roel(eey)

Nice! Genoteerd in de agenda :Y
 
Welkom enDeef, eindelijk weer GSR rijders uit deze kant van het land.
Kom je naar de meet de 7de april?
Misschien dan samen (en hopelijk haakt Kyrax ook nog aan) oprijden die kant op?

Regio Zuid-West represent. Ik haak ook graag aan vanuit Steenbergen O-)
 
Beste Mfers,

Ik heb een vraag. Ik ben sinds kort lid van MF en zal mij in een komend bericht nog even voorstellen met wat fotos's erbij. Ik zit nu met de vraag. Ik ben eigenaar van een Suzuki Gsr600 uit 2007. Op de Gsr600 zitten Leovince SBK dempers gemonteerd. Heeft iemand enig idee hoe ik de DB killers eruit kan krijgen. Ik snap dat het schroefje losgedraaid moet worden om vervolgens met een tang de DB killer er uit te trekken, maar dit werkt niet.

Graag advies hierover.

Alvast bedankt.
 
Beste Mfers,

Ik heb een vraag. Ik ben sinds kort lid van MF en zal mij in een komend bericht nog even voorstellen met wat fotos's erbij. Ik zit nu met de vraag. Ik ben eigenaar van een Suzuki Gsr600 uit 2007. Op de Gsr600 zitten Leovince SBK dempers gemonteerd. Heeft iemand enig idee hoe ik de DB killers eruit kan krijgen. Ik snap dat het schroefje losgedraaid moet worden om vervolgens met een tang de DB killer er uit te trekken, maar dit werkt niet.

Graag advies hierover.

Alvast bedankt.

:W Niels

Killers zouden er inderdaad uit moeten komen zoals je beschrijft.....beetje wrikken misschien?
Mocht het niet lukken kom dan 7 april gezellig naar de meet, met z'n allen moet het wel lukken....toch? *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan