Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas kan ik nog niet meerijden... Hoop snel weer op de fiets te kunnen stappen, maar op dit moment is het nog veel pijnstillers slikken...:(:(:(|(
Iedereen die wel gaat veel plezier en veilige km's gewenst! Ik kijk uit naar de volgende meeting!!!
(P.S. kan iemand me vertellen hoe je iets van een melding oid kan krijgen als er een nieuw bericht is in dit topic?)
 
Helaas kan ik nog niet meerijden... Hoop snel weer op de fiets te kunnen stappen, maar op dit moment is het nog veel pijnstillers slikken...:(:(:(|(
Iedereen die wel gaat veel plezier en veilige km's gewenst! Ik kijk uit naar de volgende meeting!!!
(P.S. kan iemand me vertellen hoe je iets van een melding oid kan krijgen als er een nieuw bericht is in dit topic?)

Da's jammer! Beterschap in ieder geval en thanks!

Meldingen kun je instellen via het menu linksboven (de 3 streepjes), daarna op het belletje drukken en dan voorkeuren. Daar kun je mail en push notificaties aan/uit zetten.
 
Moge allemaal,

Ik vertrek zo richting Meerkerk (eerst nog rondje via Kinderdijk.....), ik zie wel wie er aanhaakt!
 
Helaas kan ik nog niet meerijden... Hoop snel weer op de fiets te kunnen stappen, maar op dit moment is het nog veel pijnstillers slikken...:(:(:(|(
Iedereen die wel gaat veel plezier en veilige km's gewenst! Ik kijk uit naar de volgende meeting!!!
(P.S. kan iemand me vertellen hoe je iets van een melding oid kan krijgen als er een nieuw bericht is in dit topic?)
Balen man, beterschap!
 
Helaas kan ik nog niet meerijden... Hoop snel weer op de fiets te kunnen stappen, maar op dit moment is het nog veel pijnstillers slikken...:(:(:(|(
Iedereen die wel gaat veel plezier en veilige km's gewenst! Ik kijk uit naar de volgende meeting!!!
(P.S. kan iemand me vertellen hoe je iets van een melding oid kan krijgen als er een nieuw bericht is in dit topic?)

Beterschap
 
Helaas kan ik nog niet meerijden... Hoop snel weer op de fiets te kunnen stappen, maar op dit moment is het nog veel pijnstillers slikken...:(:(:(|(
Iedereen die wel gaat veel plezier en veilige km's gewenst! Ik kijk uit naar de volgende meeting!!!
(P.S. kan iemand me vertellen hoe je iets van een melding oid kan krijgen als er een nieuw bericht is in dit topic?)
Beterschap en verstandig om de volgende rit af te wachten.
Dan maar buiten in de zon chillen, wat n straf.

Plezier vandaag mannen :]8-)
 
Heren, bedankt voor het ritje vanmorgen, was weer lekker om op de weg te zijn. Hopelijk volgende keer nog meer aanhakers!!
 
Was gisteren gezellig leuke rit
 

Bijlagen

  • IMG_20181021_141739.jpg
    IMG_20181021_141739.jpg
    436,4 KB · Weergaven: 13
Gsr600 liefhebbers,
Ik heb een vraag. Ik vind de koplamp van de gsr600 niet echt heel mooi. Weet iemand of het mogelijk is om een koplamp van een yamaha fz1n over te zetten?
 
Gsr600 liefhebbers,
Ik heb een vraag. Ik vind de koplamp van de gsr600 niet echt heel mooi. Weet iemand of het mogelijk is om een koplamp van een yamaha fz1n over te zetten?

Waar een wil is is een weg. Maar het standaard frame zal waarschijnlijk niet passend zijn, dus daar zul je dan een custom oplossing voor moeten vinden. Ook een beetje afhankelijk van hoe handig je zelf bent natuurlijk :Y
 
Hoi GSR-rijders! :W
Ik vond in de garage nog een origineel ruitje/visor van de GSR.
Als er iemand interesse heeft is het gratis op te halen in de regio Den Bosch, of thuisbezorgd tegen verzendkosten.

Stuur me maar een PB-tje.
 
Hoi GSR-rijders! :W
Ik vond in de garage nog een origineel ruitje/visor van de GSR.
Als er iemand interesse heeft is het gratis op te halen in de regio Den Bosch, of thuisbezorgd tegen verzendkosten.

Stuur me maar een PB-tje.
Hoi Frasier,

Zit er bij het ruitje ook de bevestigingsbeugel? Ruitje heb ik hier al wel. Met de bevestiging, zeker intresse.
 
Hoi Frasier,

Zit er bij het ruitje ook de bevestigingsbeugel? Ruitje heb ik hier al wel. Met de bevestiging, zeker intresse.
O jee, nu komen de lastige vragen. We hebben het ruitje ooit vervangen door een hoger Puig ruitje en kan me niet meer herinneren of hierbij ook de bevestiging vervangen is. Zo ja, dan zit het erbij.
Het spul ligt bij mijn ouders, ik weet pas maandag wat er wel of niet bij zit en zal het even hier posten.
 
Beste mede GSR-genieters,

Even voorstellen hier Michaël, sinds anderhalf jaar in trots bezit van pracht GSR uit 2010. Al heel wat fijne km's mee gereden!!
Ik wil dit weekend tweedehands Yoshimura (oud model/ronde dempers) monteren en kwam zodoende op dit gedeelte van MF terecht.
Iemand tips, begreep dat montage via bestaande punten te realiseren is. Nou zag ik ook ergens dat uitlaat op spruitstuk/cilinders los moet draaien, om makkelijker te kunnen monteren. Bij een snelle inspectie, leek me dat wel een behoorlijke klus ivm radiator losmaken.
Hoor graag jullie tips!
 
Welkom Mïchael, goed datje hier bent. Eindelijk weer een rijder met Yoshi's!
Geen ervaring met het monteren, bij mij zaten ze er al onder. Maar wacht ff op de reactie van Kwark en Erwin, die hebben de meeste ervaring hierin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan