Suzuki GSR 600

RamonM

Rookie
8 dec 2009
10
0
Suzuki zette in 2006 de trend met de introductie van de nieuwe GSR, het 600cc broertje van de nieuwe B-King. Een perfecte combinatie tussen Europese styling en technologisch hoogstaande Japanse techniek: Modern art meets race technology. De GSR, een hoog vermogende, totaal vernieuwende sports-naked met een originele, innovatieve styling en een ongeëvenaard rijcomfort. Technologisch en qua afwerking de meest geavanceerde motorfiets in zijn klasse, het product van het trendsettende Suzuki. Vanaf zijn introductie is de GSR één van de bestsellers van Suzuki geweest. Zijn sterke motorblok, afkomstig van de GSX-R600, in combinatie met zijn perfecte stuureigenschappen en fraaie styling liet menig motorhart sneller kloppen. De motor is in perfecte staat, echt zonder twijfel nog helemaal als nieuw. Goed verzorgd en keurig onderhouden, uiteraard helemaal origineel. Alleen het rookzwarte schermpje is extra, maar wel origineel Suzuki

bouwjaar 2006
km 6820
prijs 5500 euro
full
 
Ik zal vanavond nog wat meer foto's plaatsen. Het is inderdaad een super mooie en lekkere fiets. Maar als je ziet hoeveel kilometers ik gereden heb gaat het natuurlijk helemaal nergens over. Blijkbaar heb ik andere dingen te doen die leuker of belangrijker zijn. Ik weet dan ook nog niet zeker of er wel iets voor in de plaats komt. Al moet ik zeggen dat het me pijn doet dat te schrijven...
 
gisteravond niet gelukt, ik had een leuk concertje. Vanavond in de herkansing..
 
En de laatste. Als iemand iets specifieks wil weten of zien hoor ik het graag.
Ramon
full
 
Misschien moet ik nog even vermelden dat ik de eerste eigenaar ben, zeer keurig ben geweest qua onderhoud. En natuurlijk heb ik alle boekjes ed nog.
 
Fiets is te duur, 500E afschrijven in 4 jaar wil iedereen wel.

Nieuw wordt ermee gestunt voor 6000-6500E.

Deze is over 2 weken 4 jaar oud en gratis ingereden.
 
tja, wat is te duur? Het is maar net wat je wilt hebben. Hoeveel ik afgeschreven heb lijkt me niet zo relevant, de markt bepaald de prijs. Ik wil best over de prijs praten, de hoofdprijs is wat mij betreft niet nodig. Maar als ik zoek op alle sites kom ik er maar een paar tegen die goedkoper zijn. Daarvan zijn er een paar fors goedkoper maar die hebben schade. De overige zijn maar liefst 100 euro goedkoper maar hebben minimaal het dubbele aantal kilometers.
 
Ik weet niet wat een DRZ is, maar eigenlijk wil ik alleen maar geld... dus ik denk het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan