Suzuki GSR 750 deel 1

:W middag,


is inderdaad een beetje rustig geweest :X
Heb net een weekje vakantie achter de rug :)
Met de motor door frankrijk met al eindstation 3 dagen Barcelona *O*
Ook nog door de midi pyreneeën gereden...pff mooi rijden daar..alleen was ik al redelijk kapot toen ik daar aankwam dat ik blij was dat ik er weg was :') . Misschien ooit nog ens een aparte vakantie naartoe gaan plannen :+
Motor heeft het heerlijk gedaan, hoewel ik moet zeggen dat 2 dagen a 6/700 km toch wel zadelpijn oplevert op het eind :')

Hier nog mensen met vakantieplannen?
 
:W middag,


is inderdaad een beetje rustig geweest :X
Heb net een weekje vakantie achter de rug :)
Met de motor door frankrijk met al eindstation 3 dagen Barcelona *O*
Ook nog door de midi pyreneeën gereden...pff mooi rijden daar..alleen was ik al redelijk kapot toen ik daar aankwam dat ik blij was dat ik er weg was :') . Misschien ooit nog ens een aparte vakantie naartoe gaan plannen :+
Motor heeft het heerlijk gedaan, hoewel ik moet zeggen dat 2 dagen a 6/700 km toch wel zadelpijn oplevert op het eind :')

Hier nog mensen met vakantieplannen?

Wel vakantieplannen maar dan zonder de gsr.....
 
Iemand trouwens nog goede tips om mijn buddyseat te openen B|
Sleutel erin..draaien, maar ik voel weerstand...krijg hem niet open.

Op liggen hangen om er druk op te zetten en dan draaien '( niks..

kan morgen wel alles uit elkaar gaan draaien, maar weet eigenlijk niet zo goed waar te beginnen :X
 
Iemand trouwens nog goede tips om mijn buddyseat te openen B|
Sleutel erin..draaien, maar ik voel weerstand...krijg hem niet open.

Op liggen hangen om er druk op te zetten en dan draaien '( niks..

kan morgen wel alles uit elkaar gaan draaien, maar weet eigenlijk niet zo goed waar te beginnen :X



Pff gelukt *O*

met een tangetje achter het zadel aan de kabel kunnen trekken van het sluitmechanisme..met veel gepruts eindelijk een 'klik' gehoord en het duozitje ging weer open..
Voortaan toch maar goed kijken hoe ik iets in de duozit leg B|
 
Pff gelukt *O*

met een tangetje achter het zadel aan de kabel kunnen trekken van het sluitmechanisme..met veel gepruts eindelijk een 'klik' gehoord en het duozitje ging weer open..
Voortaan toch maar goed kijken hoe ik iets in de duozit leg B|


Klopt, heb er eens een sjaaltje in gehad die de boel blokkeerde...
 
Heeft een van jullie wellicht ervaring met deze tanktas:

bc_trs_00_108_20000_QUICK-LOCK_EVO_Daypack__1680_Ballistic_Nylon__Schwarz__5_l_-_9_l_.jpg

QUICK-LOCK EVO Daypack

Tankbag. 5 l - 9 l. Black. 1680 Ballistic Nylon.

Ik ben op zoek naar een exemplaar waar een regenpak in past en wellicht wat kleine andere zaken.
 
Laatst bewerkt:
Heeft een van jullie wellicht ervaring met deze tanktas:

[afbeelding]
QUICK-LOCK EVO Daypack

Tankbag. 5 l - 9 l. Black. 1680 Ballistic Nylon.

Ik ben op zoek naar een exemplaar waar een regenpak in past en wellicht wat kleine andere zaken.


Nope, heb wel ervaring met het merk an sich...ik vind het fijn spul.
Ben ook nog wel aan het kijken voor zoiets..toch wel handig om wat klein spul in te proppen lijkt me
 
Niet echt vernieuwend, zelfde lullige plastic knipperlichten (en simpele stalen achterbrug?).



Lelijk is die niet, maar inderdaad niet echt verrassend. Benieuwd wat die zou moeten kosten want om in het segment 1000cc (of meer) naked wat neer te zetten moet het denk ik of echt bruut zijn of echt waar voor je geld...
 
Hallo allemaal:)

Ik ben afkomstig uit het GSX-R1000 forum, had een K9 GSX-R1000, vandaag heb ik de gixxer verkocht, en de GSR750A Mat zwart gekocht bij de valkenier:)

Helemaal blij!!!


Mijn naam is Maarten van Elten, en ben afkomstig uit Barneveld.

Foto's volgen snel!!

Om meteen met de deur in huis te vallen,

Heeft iemand van jullie tips qua uitlaat?

(liefst zo goedkoop mogelijk, maarnatuurlijk wel mooi) Geld is een punt waar ik goed bij moet opletten momenteel, haha

En iemand ook een tip qua korte kentekenplaat houder?

Alvast hartelijk dank!!

ben benieuwd:)
 
Hallo allemaal:)

Ik ben afkomstig uit het GSX-R1000 forum, had een K9 GSX-R1000, vandaag heb ik de gixxer verkocht, en de GSR750A Mat zwart gekocht bij de valkenier:)

Helemaal blij!!!


Mijn naam is Maarten van Elten, en ben afkomstig uit Barneveld.

Foto's volgen snel!!

Om meteen met de deur in huis te vallen,

Heeft iemand van jullie tips qua uitlaat?

(liefst zo goedkoop mogelijk, maarnatuurlijk wel mooi) Geld is een punt waar ik goed bij moet opletten momenteel, haha

En iemand ook een tip qua korte kentekenplaat houder?

Alvast hartelijk dank!!

ben benieuwd:)

Ik heb waarschijnlijk (klein voorbehoud) binnenkort een G&G GP over die van een demo fiets af komt. Niet nieuw, maar wel scherp geprijsd.
Daarnaast zoek ik nog iemand die foto's en video's wil komen laten opnemen met de G&G Moto2, en dan betaal je maar € 275,- in plaats van € 299,-, wellicht ook een optie? :]
 
Ik heb waarschijnlijk (klein voorbehoud) binnenkort een G&G GP over die van een demo fiets af komt. Niet nieuw, maar wel scherp geprijsd.
Daarnaast zoek ik nog iemand die foto's en video's wil komen laten opnemen met de G&G Moto2, en dan betaal je maar € 275,- in plaats van € 299,-, wellicht ook een optie? :]


Heb je misschien een foto oid?

Wellicht dat het een optie is:)

En natuurlijk ben ik bereid een foto/video door jullie te laten maken! voor wat hoort wat.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal:)

Ik ben afkomstig uit het GSX-R1000 forum, had een K9 GSX-R1000, vandaag heb ik de gixxer verkocht, en de GSR750A Mat zwart gekocht bij de valkenier:)

Helemaal blij!!!


Mijn naam is Maarten van Elten, en ben afkomstig uit Barneveld.

Foto's volgen snel!!

Om meteen met de deur in huis te vallen,

Heeft iemand van jullie tips qua uitlaat?

(liefst zo goedkoop mogelijk, maarnatuurlijk wel mooi) Geld is een punt waar ik goed bij moet opletten momenteel, haha

En iemand ook een tip qua korte kentekenplaat houder?

Alvast hartelijk dank!!

ben benieuwd:)

Hallo Maarten, welkom.
Neem wat tijd voor het doorlezen van dit topic....
Op de eerste pagina staan wat links naar accesoires etc etc
Er staan ook genoeg foto's van aangepakte gsr'en

Vragen mag altijd.....
:W
 
Dat ziet er goed uit :Y alleen ben ik benieuwd hoe ze met dit design de strijd aan willen binden met een S1000R of een Z1000 Sugomi.

Lijkt wel of ze het niet eens proberen haha.

Zekers niet nu BMW met een nieuw concept gaat komen. Nog prototype maar als ze die lijn gaan volgen mag Suuz wel met wat meer komen.
 
Heeft een van jullie wellicht ervaring met deze tanktas:

[afbeelding]
QUICK-LOCK EVO Daypack

Tankbag. 5 l - 9 l. Black. 1680 Ballistic Nylon.

Ik ben op zoek naar een exemplaar waar een regenpak in past en wellicht wat kleine andere zaken.


Ik had exact die tanktas op mijn GSX-R 1000 K9, heb er heel erg veel plezier van gehad!

Lang weekend eifel, konden alle spullen in zonder er last van te hebben. zit ook erg stevig vast met het tank systeem!

Zeker een aanrader,

Helaas heb ik de tas mee verkocht met de motor ;)

Anders was hij in augustus zeker mee gegaan naar de eifel op de GSR!
 
Terug
Bovenaan Onderaan