Suzuki GSR 750 deel 1

Heb de carbon onderdelen op motor geplaatst,wel wat werk aan geweest.
Een dremel is géén overbodige luxe.Luchthapper Gsxr 1000 K9 paste véél beter.
full
 
Heb de carbon onderdelen op motor geplaatst,wel wat werk aan geweest.
Een dremel is géén overbodige luxe.Luchthapper Gsxr 1000 K9 paste véél beter.[afbeelding]

Hoe verliep de afhandeling voor jou? Ik probeer al vier weken om wat bij ze te bestellen (moet dan wel handmatig, aangezien ze voor zakelijke afnemers de btw niet automatisch weglaten in de website) maar krijg nul respons noch een factuur :(
Dank voor je foto en toelichting, misschien laat ik mijn order wel vervallen, ik wilde even kijken wat ze voor kwaliteit leveren.
 
Hoe verliep de afhandeling voor jou? Ik probeer al vier weken om wat bij ze te bestellen (moet dan wel handmatig, aangezien ze voor zakelijke afnemers de btw niet automatisch weglaten in de website) maar krijg nul respons noch een factuur :(
Dank voor je foto en toelichting, misschien laat ik mijn order wel vervallen, ik wilde even kijken wat ze voor kwaliteit leveren.

Ik had mijn bestelling op 2 dagen bij mij thuis afgeleverd.
De factuur mailen ze je gewoon.
Het materiaal (de carbon) is gewoon prachtig, heb al van verschillende merken
besteld voor mijn moto's, en ze zijn vrij goedkoop ook.
Had voor mijn Gsxr een zadel-cover besteld bij Tekcarbon in Californië, daar heb ik een hele dag werk aan gehad om dat te laten passen op het originele frame.
 
Voortgang van mijn motor:

Uitlaat is een Ixil geworden ( dubbele pijp)
Korte kentekenplaathouder komt er morgen avond onder.
En de Puig onderkuip is besteld:)

Fotos zullen volgen zodra hij (klaar) is;)
 
Voortgang van mijn motor:

Uitlaat is een Ixil geworden ( dubbele pijp)
Korte kentekenplaathouder komt er morgen avond onder.
En de Puig onderkuip is besteld:)

Fotos zullen volgen zodra hij (klaar) is;)


ben benieuwd....

tsjonge.....kwam zelfs motor-forum oma tegen om dit topic te zoekn.... :N :N
 
Vandaag m'n z750 2008 ingeruild voor een nieuwe gsr 750! Mat zwart! Erkomen uiteraard wel andere knippers en kentekenplaat houder op!
full
 
24.000 km heb ik volgens mij nog nooit gehaald met een motor. ;) waarschijnlijk moeten de kleppen gesteld worden en remvloeistoffen ververst worden.
 
:^ welkom en veel plezier met de motor :)

De mijne moet binnnkort voor de 24.000 beurt weg..ben benieuwd wat dat mag gaan kosten..

Heb m laatst ook gehad. Inderdaad de kleppen moeten gesteld worden. Ligt er denk aan waar je gaat. Ik was net geen 600 kwijt ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan