Suzuki GSR 750 deel 1

Hallo allemaal!

Ik rij sinds kort een gsr 750 uit 2014. Nou moet ik mijn luchtfilter laten vervangen en ik dacht hiervoor eentje van K&N te kunnen kopen. Is het dan nodig om andere aanpassingen te verrichten aan de bike? Ik kom er zelf helaas niet uit.
 


20201130_105742.jpg
even posten, gans blij met mijn nieuw zadel 😃
 
Weet er iemand welk merk van kuupruitje ze gebruikt hebben op het model freegun van de gsr.
Vind deze 1 van de weinige schermpjes wat nog een beetje mooi oogt voor toch iets meer confort te hebben.
 
Als het goed is komt alles van de freegun van s2 concept. Ik heb er bij mij de radiatorcover opgezet van een freegun. Zelf heb ik er een ruit van Puig op zitten. Foto van mijn fiets is in dit topic te zien.
 
Als het goed is komt alles van de freegun van s2 concept. Ik heb er bij mij de radiatorcover opgezet van een freegun. Zelf heb ik er een ruit van Puig op zitten. Foto van mijn fiets is in dit topic te zien.
Super, heb het juist opgezocht... dit is hem 🤩 heel fel bedankt
Die van puig had ik ook al opgezocht.
Doet het ook iets af zo'n hoger scherpje?
 
Ik had de originele fly screen er op en waaide van dat ding af. Die van Puig er op en ik zat comfortabel. Moet wel er wel bij zeggen dat ik 1.93 meter ben en heb een fors postuur.

Mocht je interesse hebben ik heb ook de afdekking van s2 voor het koelvloeistofreservoir te koop. Past bij mij niet ivm een complete race uitlaatlijn.
 
Vind het idd ook jammer dat hier zo weinig gepost wordt.
Gefeliciteerd met je eerst motor en welkom, ga je geen spijt van hebben.
Leuke kleuren ook wel, zijn deze kleuren zo standaard?
Ik weet het niet 100% zeker maar volgensmij wel. Als ik de kleur googelde kreeg ik in elk geval exact dezelfde versie 😂
 
Ik weet het niet 100% zeker maar volgensmij wel. Als ik de kleur googelde kreeg ik in elk geval exact dezelfde versie 😂
Deze combi is niet standaard. Het zal een witte zijn geweest die ze hebben opgeleukt hebben met rode accenten. Ik vind het in ieder geval niet misstaan. Velgen in een kleur is vind ik ook gaaf. Dat heeft die van mij ook.
 
Deze combi is niet standaard. Het zal een witte zijn geweest die ze hebben opgeleukt hebben met rode accenten. Ik vind het in ieder geval niet misstaan. Velgen in een kleur is vind ik ook gaaf. Dat heeft die van mij ook.
Ja klopt heb het ook even uitgezocht maar vind het ook erg mooi en leuk met de rode details ook zoals het stuur
 
Ik heb het niet en betwijfel ook of dat er een is van de gsr. Het blok is in ieder geval van een gsxr 750 k5. Misschien heb je wel iets aan een werkplaats handboek van de gsxr 750 2005. Heb ik hier al eens getypt. Succes met de zoektocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: R0y.
Het blok is niet helemaal het zelfde.. zitten wat verschillen in. Volgensmij is de engelse nog wel te vinden met goed zoeken maar de nederlandse kon ik ook nergens vinden ;(
 
Als iemand die dan voor mij heeft zou dat fijn zijn.

mijn vriendin rijd nu op de GSR en ik op een Superduke. Ben gisteren begonnen aan een beurtje van de GSR (eerste keer dat ik dat zelf doe.) Olie en oliefilter gedaan. Vandaag remolie, luchtfilter (bmc) schoonmaken en invetten en als er tijd over is de bougies.
Vind het wel leuk om te doen!
 
Dag beste mensen van het GSR topic. Ik zit normaal in het GSX-F topic, maar ik heb een vraag waarmee ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik zou graag de diameter van de bout waarmee de stuurklemmen vast zitten weten, nummer 7 op dit plaatje, specifiek, is het M8 of M10?
De makkelijkste manier is om een schuifmaat te pakken en hem onder de kroonplaat te meten (er steekt altijd een stukje uit onder de moer). Of de sleutelmaat van de moer onder de kroonplaat. (meestal bij Jappen 12=m8, 14=m10)

Ik ben u alvast heel erg dankbaar!
1622969673935.png
 
Hallo,

Ik ben voornemens een GSR 750 aan te schaffen. Nou lees ik echter wel wat horrorverhalen over vrij hevige roestvorming. Hoe zijn de ervaringen met deze fiets?? Ik rij alleen met mooi weer en de motor staat onder dak :D.

Groet,

Arjan
 
Ik heb op mijn fiets vrijwel geen roest. Staat ook in de garage en wordt wel gereden door weer en wind als dat nodig is. Denk dat het wel mee zal vallen zolang je niet door de pekel gaat. Maar dat is bij elke fiets zowat natuurlijk wel het geval :)
 
Hoi Arjana, mijn GSR750 is van 2014 en nog nergens iets van roest te bespeuren. Is nog steeds in perfecte staat.
Alsnog staat hij nu wel te koop sinds vorige week, dus indien interesse!
Maar zeker een leuke motor, alvast veel succes in je zoektocht
 
hey, ik wil de koppeling van mijn Gsr 750 2013 gaan vervangen.
Is er iemand die de aanhaal momenten weet van de koppelings deksel ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan