Suzuki GSR *Deel 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad mooie fietsen eddy. Waar rijdt jij zelf op?
En wat ik ook niet begrijp waarom noemt iedereen de zilveren kleur grijs?
Ik zelf heb namelijk ook een grijze/zilveren gsr, en ook uit 2008 *O* en ik denk dat de kleur ook zilver is en niet grijs! :9
 
Laatst bewerkt:
steeds dieper en dieper gaan, tot hij gans weggesleten is, dan raakt hij de grond niet meer.
Opgelet... Ook weer niet te diep want anders slijt je de zijkant van je voet weer weg [afbeelding]


Als ik zo die foto van jouw bekijk, lijkt het me sterk dat het m'n steppie is geweest :P. Toch maar eens kijken wat het dan was :$
 
Ben wel benieuwd wat de meeste ongeveer kwijt zijn voor een nieuwe achterband inclusief montage etc. Ik zelf nu 225 euro voor een Dunlop Roadsmart en montage.
Ik bestel ze via motorbandenmarkt.nl en laat ze door een vriend er op zetten.
Bij dealer ben je met een losse band tussen de 25 en 50 euro kwijt voor montage.
 
omdat t goei banden zijn
:^

Ik heb ook mijn 2e set Dunlops roadsmarts eronder laten doen.
Ben zeer tevreden over deze banden, zeer stabiel (tov mpr, die wil de bocht invallen)
Achterband heb ik er 14.000 km op gehad (rijstijl is divers oa ww,circuit,)
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik heb ook mijn 2e set Dunlops roadsmarts eronder laten doen.
Ben zeer tevreden over deze banden, zeer stabiel (tov mpr, die wil de bocht invallen)
Achterband heb ik er 14.000 km op gehad (rijstijl is divers oa ww,circuit,)

volgende keer wel de sportsmart voor mij want die roadsmart is niet bol genoeg, heb m al s verloren achteraan, gelukkig nam ie snel terug grip maar je moet toch even weer wat rechter komen dan en niet altijd evident op een afritje autosnelweg

goed nieuw: mijn verbruik van 1 op 12 is gezakt door mijn injectiemodule (memjet) te wijzigen. Is gezakt nu naar 6,2L op 100km of 1 op 16 *O* *O*
Straks nog eens aan t knopke draaien, kan mss nog doen zakken *O* *O* *O*
 
Over schaamranden eraf rijden gesproken. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik mn steppie (volgens mij?) aan de grond heb gereden :| Het is iig iets van metaal wat over de grond gaat. Het gebeurt alleen als ik naar rechts ga... Zijn hier oplossingen voor?

slijtbouten afhalen, zelf geen materiaal voor nodig, gewoon uitdraaien
mijne zijn er ook al (lang) af

2hdtdau.jpg
 
Ga je hem verkopen Linking?

Nog niet direct ze :)

Maar over enkele maanden ga ik samenwonen en misschien doe ik hem dan weg in het voorjaar van 2011. We zien nog wel. Ik heb er twee hé, dus dat valt financieel wat af te wachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan