Suzuki GSR *Deel 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Stink: we zijn weer in blijde verwachting :)

Wat doet een mens als het buiten siberisch koud is? Dromen van de zomer en de bijhorende toerweekendjes. Zouden we met zen allen niet eens een weekendje GSR'en? Ergens in het voorjaar ofzo?
 
weet iemand waar je zo'n saddle shutter zwart kan bestellen in nederland. want ik zie alleen die france site's waar het op staat,
ik koop het liever in het thuis land :)
 
ontstoken keelamandelen..... lekker hoor.... 2 jaar geleden ook al eens gehad en nu weer..
Mocht het op korte termijn weer onstoken raken dan is het advies om ze te laten verwijderen.
 
Meld ik mij ook maar in het nieuwe topic he !
Zal binnekort ook een mooie foto posten voor in de op.
Maar k verwacht deze week mn Akrapovic dempertjes, dus maar ff wachten !
 
hoppa, zo een deeltje 5 in de pocket *D. Ik zal binnenkort een keer een nieuwe foto maken van mn GSR voor in de startpost.
 
ff een mededeling. Ik heb mijn nickname gewijzigd

Marcogsr is MJV geworden.
De motor is niet veranderd. :W
 
yeeah deel 5 !!

Ik vind de openings post toch ook wel fijner met fotos ipv links. dat is makkelijker als je iets zoekt , nu moet je echt elke link gaan aanklikken.

op naar de zomer en deel 6
 
ik zeg foooootoooooo's in OP *O*

700927228_5_Tc3Y.jpeg
 
ontstoken keelamandelen..... lekker hoor.... 2 jaar geleden ook al eens gehad en nu weer..
Mocht het op korte termijn weer onstoken raken dan is het advies om ze te laten verwijderen.

Mijn vriending heeft daar ook zoveel last van. ze laten vewijderen lost inderdaad alles op maar is ook niet alles tschijnt...
 
Mijn vriending heeft daar ook zoveel last van. ze laten vewijderen lost inderdaad alles op maar is ook niet alles tschijnt...

Kopt.... mijn vriendin heeft ze een paar jaar geleden laten verwijderen.... was 2 weken yoghurt door een rietje naar eten..... dus zolang het nog met de nodige antibiotica kan vind ik het best.
Ondertussen is het grote klussen hier al begonnen.... elektra ligt er al....
 
Hee die boot ben ik ook een paar keer geweest :P
Vaarde die bij jouw ook zo vlak onder die brug door in gotenborg?
Mooie plaatjes overgens :P
 
Nee die aan het eind als je vanaf duitsland komt vaar je vlak voordatje aankomt doorheen.
Die brug in het midden is wel groot zeker als je eroverheen rijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan