Suzuki GSR *Deel 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 2 weken terug nog een 4-daagse reis naar Luxemburg gedaan met de GSR. Vond het wel gaaf om daar rond te rijden. Alleen zat het weer de meeste dagen een beetje tegen! Voor de eerst keer op vakantie met de motor was dit wel heel geschikt zo. Kreeg alleen de 2de dag een beetje last van mijn rug maar dat ging later gelukkig over! Terugweg kreeg ik aardig last van mijn kont, door het slechte weer waren we al aardig snel de snelweg opgegaan en bijna 300 km snelweg gaat vervelen...

Hier nog een paar foto's

P7270035.JPG


P7270033.JPG


P7270049.JPG


P7290203.JPG
 
hey

hier mijn bike 2009 met 2700 km

de nodige foto's

[~[url="http://img819.imageshack.us/img819/655/009vp.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img710.imageshack.us/img710/8466/010ygf.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img189.imageshack.us/img189/5183/013va.jpg"]afbeelding~][/URL]

greets ivo

volgende update's gepland

1 wheelstriping
2 carbon tankpad
3 givi koffer ( woon - werk )
4 valblokken
5 puig windschermke iemand ervaring mee ......

Dit ziet er nog strak uit zeg. Nu weet ik echt zeker dat ik de mijne ook maar eens een keer goed moet gaan schoonmaken.

Nu alleen nog iets bedenken om de wielen goed schoon te krijgen van dat kettingvet. Iemand nog tips?
 
Dit ziet er nog strak uit zeg. Nu weet ik echt zeker dat ik de mijne ook maar eens een keer goed moet gaan schoonmaken.

Nu alleen nog iets bedenken om de wielen goed schoon te krijgen van dat kettingvet. Iemand nog tips?

Diesel, lampenolie, remmenreiniger werkt allemaal perfect om je wielen en ketting schoon te maken,
 
Dit ziet er nog strak uit zeg. Nu weet ik echt zeker dat ik de mijne ook maar eens een keer goed moet gaan schoonmaken.

Nu alleen nog iets bedenken om de wielen goed schoon te krijgen van dat kettingvet. Iemand nog tips?

Ik gebruik altijd Dasty Ontvetter voor de achterbrug. Dit spul werkt echt geweldig! :}
dasty320.jpg

Je kunt dut spul gewoon bij de Wibra kopen en is niet duur. Moet je voor de lol eens de zoekfunctie gebruiken en dan zoeken op Dasty Ontvetter. Wordt heel veel naar verwezen op mf!

Nu ik zo zit te denken, maak ik nooit mijn velgen schoon |(
 
Laatst bewerkt:
Hey Jozzef, bedankt
Heb de link aangeklikt, maar echter zonder succes.

Hm, als je deze link opent:
http://www.esnips.com/doc/62df496f-eb3d-463d-b56c-31f36810861d/GSR600-service-manual-%28eng%29-vanaf-2006

dan moet je iets naar beneden scrollen en dan staat daar download. Daar moet je dan op klikken en dan moet je hem downloaden. Als dit niet werkt kan ik hem wel over de mail versturen. Stuur maar een pm als het niet lukt!
 
Diesel, lampenolie, remmenreiniger werkt allemaal perfect om je wielen en ketting schoon te maken,

Of een fles Velgenreiniger van het Kruidvat, gewoon een verfkwast gebruiken en goed smeren, afspoelen en huppake, een mooie zwarte glimmende velg. Toevallig van de week met die van mij gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen, Wij hebben er vandaag een motor bijgekocht, voor de vrouw des huizes.
Een grijze gsr-600 van 2008 met slechts 3500km op.
Zou er mij iemand kunnen helpen met een linkje, of zo waar ik het WPH kan downloaden.
Heb die, dat in het begin van het topic staat proberen binnen te halen, maar om de één of andere reden lukt dat niet echt.
Alvast bedankt.


WPH? Wat is dat? :?
 
Hey peepz sorry ben tijdje even niet actief geweest maar ga ik zkr wel worde haha, had even een vraag, heb een nieuw set banden nodig maar weet niet zo goed welke banden het beste zijn onder de gsr
Twijfel tussen bridgestone bt023 of michalin pilot road 2? Iemand tips of goed advies
 
Hey peepz sorry ben tijdje even niet actief geweest maar ga ik zkr wel worde haha, had even een vraag, heb een nieuw set banden nodig maar weet niet zo goed welke banden het beste zijn onder de gsr
Twijfel tussen bridgestone bt023 of michalin pilot road 2? Iemand tips of goed advies

Ik laat volgende week Dunlop Roadsmart eronder zetten.
 
Hey peepz sorry ben tijdje even niet actief geweest maar ga ik zkr wel worde haha, had even een vraag, heb een nieuw set banden nodig maar weet niet zo goed welke banden het beste zijn onder de gsr
Twijfel tussen bridgestone bt023 of michalin pilot road 2? Iemand tips of goed advies
Ik ben van bt021 nu overgestapt naar mpr2
voorband bevalt erg goed, achterband moet nog gemonteerd worden...
mpr2 geeft me nu al veel meer vertrouwen in de regen dan bt021, bt023 kan ik niets over zeggen
 
morgen is het eindelijk zo ver! grote beurt.
hoop dat hij daarna weer lekker rijdt!

afgelopen zaterdag heeft ie op de testbank gestaan. Ze hebben de O2 sensor er weer uit gehaald en het middengebied minder rijk gezet. Ik merkte gelijk verschil. Hij remt nu veel minder hard af op de motor wat wel even wennen is, maar hij aan/uit dus ook niet meer zo aggresief, meer gelijdelijk nu.
heb nu wat minder pit, maar is wel comfortabeler...
je kan natuurlijk niet alles willen.

ze willen bij de beurt m'n kettingset vervangen omdat daar harde schakels in zitten en daardoor m'n motor erg zou trillen.
klinkt logisch, ik voel die harde stukken ook in het frame doortrillen.
maar de tandwielen lijken helemaal niet versleten... kan ik niet gewoon de ketting reinigen? of is het hopeloos te laat als er eenmaal harde schakels tussen zitten?
 
Hm, als je deze link opent:
http://www.esnips.com/doc/62df496f-eb3d-463d-b56c-31f36810861d/GSR600-service-manual-%28eng%29-vanaf-2006

dan moet je iets naar beneden scrollen en dan staat daar download. Daar moet je dan op klikken en dan moet je hem downloaden. Als dit niet werkt kan ik hem wel over de mail versturen. Stuur maar een pm als het niet lukt!


Vandaag ging het als niks, gisteren zal er of bij hun of bij mij iets gescholen hebben.
Bedankt voor de hulp.
full
 
Waarom Dunlops?

Daar lees ik goeie recensies over en gezien ik nieuw ben in deze motor wereld volg ik die recensies. Daarnaast ook goed te betalen en staat garant voor veel grip en veel kilometers.

Ik heb nu achter een Bridgestone BT-014 erop liggen en die is na 3000km toe aan vervanging.
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd wat de meeste ongeveer kwijt zijn voor een nieuwe achterband inclusief montage etc. Ik zelf nu 225 euro voor een Dunlop Roadsmart en montage.
 
Ben wel benieuwd wat de meeste ongeveer kwijt zijn voor een nieuwe achterband inclusief montage etc. Ik zelf nu 225 euro voor een Dunlop Roadsmart en montage.

Kan ik je niet vertellen, ik heb de achterband laten vervangen met een onderhoudsbeurt. Ik heb de Bridgestone Bt-016 erop zitten en die bevalt mij prima! Nu alleen die schaamranden nog weg werken :X
 
Over schaamranden eraf rijden gesproken. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik mn steppie (volgens mij?) aan de grond heb gereden :| Het is iig iets van metaal wat over de grond gaat. Het gebeurt alleen als ik naar rechts ga... Zijn hier oplossingen voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan