Suzuki GSR *deel 8*

Wie (was de 1e pollverwijderaar en) verdient spanking ?

  • Baksteen zelf

    Stemmen: 4 26,7%
  • Duderuud

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bolski

    Stemmen: 0 0,0%
  • Deputy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Martell

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bananeman

    Stemmen: 1 6,7%
  • MGG

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ik zal me ook eens melden hier. Ik heb mijn GSR nu een paar maanden en hij bevalt perfekt.
ik had er ooit een gehuurd en wist toen meteen dat ik er zo een zou moeten hebben :D zo gezegd.. maar nier zo gedaan heeft nog een hele tijd geduurd voor dat ik er 1 had :P.
het is er een uit 2008 black edition de mooiste dus :+

En gelijk heb je! :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y

Ik zeg, niet alleen de snelste, die zwarte modellen, dat bouwjaar, ow my gawd, pure p0rn0! :+

En als we het over hoeveelheid km's gaan hebben, ik zit nu dicht tegen, of net over de 24k. Ik heb altijd de tijd in het display staan, dus ik kijk er eigenlijk niet zo vaak naar, ik weet wel dat ie na het motorseizoen voor de 24k beurt gaat met een nieuwe achterband.
 
Laatst bewerkt:
Het is zaak dat je gewoon stevig schakelt. Niet twijfelend schakelen.


@slader, ff een andere foto posten, anders weet IQski niet meer dat jij andere dempers erop hebt. _O-

MJV, in je hok!
hit-with-stick.gif









Het fluit nog steeds in me oren :+
 
ja...ik heb nog altijd geen nieuwe foto's genomen met die nieuwe dempers moet ik toegeven... maar eigenlijk moet dat wel ja. Ik ben al een tijdje aan het kijken wat de mooiste manier is om al dat plastic van het kontje af te krijgen, daar wacht ik eigenlijk telkens op voordat ik foto's ga schieten maar ik zal eerdaags effe nieuwe kiekjes schieten zodat IQski weer helder weet waar die fluit vandaan komt ;)
 
Zo ik zal me ook eens melden hier. Ik heb mijn GSR nu een paar maanden en hij bevalt perfekt.
ik had er ooit een gehuurd en wist toen meteen dat ik er zo een zou moeten hebben :D zo gezegd.. maar nier zo gedaan heeft nog een hele tijd geduurd voor dat ik er 1 had :P.
het is er een uit 2008 black edition de mooiste dus :+
psies! jij snapt het
en haai :W
 
Nou, dan toch nog maar een mini-meeting poging?

De mijne is zwart uit 2008 en gaat binnen twee weken over de 80.000km :]

Moet binnenkort ook aan de nieuwe voorband, wordt zeker een mpr3 :Y

Xenon is superdepuper!

Oh, wat tips voor de newbies: doe voorzichtig met de achterstepjes. Ze gaan op den duur naar buiten hangen en bij mij is de linker al afgebroken -O-

Dat schakelen, ach, geloof dat het de electronica is waardoor hij soms 'tussen' twee versnellingen komt te zitten, roar! maar idd, langzaam koppeling op laten komen met je voet op de schakelpook



sjow, ben ik ook weer een beetje bijgepraat :9
 
Nou, dan toch nog maar een mini-meeting poging?

De mijne is zwart uit 2008 en gaat binnen twee weken over de 80.000km :]

Moet binnenkort ook aan de nieuwe voorband, wordt zeker een mpr3 :Y

Xenon is superdepuper!

Oh, wat tips voor de newbies: doe voorzichtig met de achterstepjes. Ze gaan op den duur naar buiten hangen en bij mij is de linker al afgebroken -O-

Dat schakelen, ach, geloof dat het de electronica is waardoor hij soms 'tussen' twee versnellingen komt te zitten, roar! maar idd, langzaam koppeling op laten komen met je voet op de schakelpook



sjow, ben ik ook weer een beetje bijgepraat :9

Xenon is inderdaad superdepuper, de borden langs de kant van de weg lichten zo mooi op als het donkerder wordt :Y Een position light (parkeerlichtje voor) in de mooie blauwe gloed is alweer stuk -O- Ik had ze gekregen, maar zijn helaas een kort leven beschoren geweest. Ze doen het vast beter in een koekblik met minder trillingen.

Stepjes hebben bij mij ook slappe oortjes. De laatste tijd kruipt mevrouw IQski regelmatig achterop (GR%&^%!&^, ik heb m'n buddy cover eraf moeten halen ;( ) maar ze worden er niet beter van. Ik meen dat CF ooit eens uitgevogeld had dat het materiaal van het stepje zo ellendig zacht is, dat de kogel in het veersysteempje binnen no-time de hele boel doet uitslijten. Heel misschien is er wat te bedenken door de ruimte op te boren, en er een bus in te drukken. Anders zit er niks anders dan aftermarket steppies erop te zetten.
 
wat t schakelen betreft , deze morgen nog een uurtje gaan rijden , en inderdaad , denk meer dat het maar een gedacht was , gewoon flink door schakelen en niet twijfelend zoals ik deed .
soms zit hij tussen twee in , maar inderdaad , de koppeling even op laten komen en t is verholpen .
niets waar ik niet mee kan leven .
al bij al vind ik t' een zalige fiets !
zijn er hier soms die op een gsr een wheelie kunnen ???
 
wat t schakelen betreft , deze morgen nog een uurtje gaan rijden , en inderdaad , denk meer dat het maar een gedacht was , gewoon flink door schakelen en niet twijfelend zoals ik deed .
soms zit hij tussen twee in , maar inderdaad , de koppeling even op laten komen en t is verholpen .
niets waar ik niet mee kan leven .
al bij al vind ik t' een zalige fiets !
zijn er hier soms die op een gsr een wheelie kunnen ???

Gewoon flink gas geven, dan gaat dat vanzelf... :9
Maar het stuurt veel beter met 2 wielen op de weg hoor :Y
 
Een voorwiel welke onverwacht het luchtruim verkiest wordt vast niet gekwalificeerd als wheelie, dus nee, ik kan geen wheelie op een GSR. Ik schrok me wel te pletter toen het me overkwam. En m'n vrouw die op haar motor achter me aan reed kon alleen maar zuchten en nee schudden, zo van "moest dat nou echt?" _O-
 
Beste mede GSR'ers, een vraagje: Ik wil een custom zadel laten maken en en heb er een op het oog bij topsellerie.com Iemand daar ervaringen? Het is best een behoorlijke uitgave en ben eerlijk gezegd een beetje huiverig om het te doen.... Graag jullie advies/ervaringen...... Mag natuurlijk ook ergens anders zijn....
 
een wheelie met koppeling, heb ik nog niet helemaal onder de knie... krijg em wel omhoog, maar het evenwichts punt is lastig. Tevens maakt het trottle snatchen van de GSR het soms gewoonweg onmogelijk om het veilig te doen. Een power wheelie kan een GSR in zn 1 en als je lekker in de toeren zit in zn 2 ook nog net wel :P
 
Zelf heb ik gewoon bij mijn dealer geinformeerd, deze kon Bagster leveren. Dus heb ik niks via internet hoeven bestellen. Ben zelf ook heel erg tevreden met het zadel. Heb er ook de GEL-pads in laten doen, en ook na lange ritten geen zere bum meer.
Heb net ook ff gekeken wat een compleet zadel bij topsellerie zou kosten... kuchkuch, 640 euro.. da's nog 190 euro duurder dan mijn zadel was bij Bagster.

v500_8c76a3483fc462ea4096429c636bcef7_27602508.jpg
 
Laatst bewerkt:
een wheelie met koppeling, heb ik nog niet helemaal onder de knie... krijg em wel omhoog, maar het evenwichts punt is lastig. Tevens maakt het trottle snatchen van de GSR het soms gewoonweg onmogelijk om het veilig te doen. Een power wheelie kan een GSR in zn 1 en als je lekker in de toeren zit in zn 2 ook nog net wel :P

Power wheelie gaat prima in 2 als je niet met je noten tegen de tank aangeschoven zit. Dat was namelijk mijn eerste ervaring met een wheelie. Ik kwam met een gangetje van 50 een dorpje uit en besloot bij het bord "einde trutteschuddertempo" het gas vol open te draaien. Toen de toerenteller de 9k passeerde, was het wiel dusdanig licht geworden dat ie het luchtruim verkoos. Sinds die tijd leun ik stevig voorover als ik besluit het gas vol open te jagen in de lagere versnellingen, ik zit niet te wachten op een artikeltje 5.
 
Xenon is inderdaad superdepuper, de borden langs de kant van de weg lichten zo mooi op als het donkerder wordt :Y Een position light (parkeerlichtje voor) in de mooie blauwe gloed is alweer stuk -O- Ik had ze gekregen, maar zijn helaas een kort leven beschoren geweest. Ze doen het vast beter in een koekblik met minder trillingen.

Stepjes hebben bij mij ook slappe oortjes. De laatste tijd kruipt mevrouw IQski regelmatig achterop (GR%&^%!&^, ik heb m'n buddy cover eraf moeten halen ;( ) maar ze worden er niet beter van. Ik meen dat CF ooit eens uitgevogeld had dat het materiaal van het stepje zo ellendig zacht is, dat de kogel in het veersysteempje binnen no-time de hele boel doet uitslijten. Heel misschien is er wat te bedenken door de ruimte op te boren, en er een bus in te drukken. Anders zit er niks anders dan aftermarket steppies erop te zetten.

Yup, bij mij zijn ze begin dit jaar onder garantie bij de dealer vervangen en de kogeltjes slijten de stepjes uit waardoor ze gaan hangen, mijnes hangen ook alweer helaas... :/
Oplossing idd, iets ruimer uitboren en harde bussen inpersen!
Andere oplossing, stoepjes eraf slopen (gaat bij mij uiteindelijk gebeuren)

Nieuw zadel, geen ervaring met veel km's wel een aanrader!

Erhmz ja dat dus :Y Owh en wheelie, 1 keer n power wheelie getrokken, lijkt me wel grappig om te kunnen maar denk dat ik dat eerst op n betere motor ga 'oefenen' :)
 
haleluja, even paar dagen gemist en 10 minuten nodig gehad om alles te lezen. Alweer aardig wat nieuwe gsr rijders erbij! *D *O* . (kom bijna nooit een gsr tegen hier in het noorden :? )

iemand trouwens ervaring met het vervangen van de oranje knipperlichten door chromen lampjes die oranje licht geven. op deze manier komt er niet zo`n lelijke oranje gloed uit de knippers wanneer ze uitstaan?

*asomodus ON*
p.s Wheelie==zaterdag druk aan het oefenen geweest maar hoogstens 10 meter (met koppeling) en kneedown zit er dit jaar ook nog niet in. nog niet genoeg vertrouwen.
*asomodus OFF* :$
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik gewoon bij mijn dealer geinformeerd, deze kon Bagster leveren. Dus heb ik niks via internet hoeven bestellen. Ben zelf ook heel erg tevreden met het zadel. Heb er ook de GEL-pads in laten doen, en ook na lange ritten geen zere bum meer.
Heb net ook ff gekeken wat een compleet zadel bij topsellerie zou kosten... kuchkuch, 640 euro.. da's nog 190 euro duurder dan mijn zadel was bij Bagster.

[afbeelding]

640 eu?????? Ik kom uit rond de 320..... Maar ga morgen toch bij Motoport wat spullen ophalen, zal ik eens vragen naar de opties die zij kunnen bieden.. thnx voor de info, knap zadel trouwens ;)
 
Waar the hell heb jij het over? Op een betere motor oefenen...
Ga je schamen in een hoekje :(

Voor iemand die het rustig aan wil doen en zn eigen motor niet om zeep wil helpen lijkt n motor met een 1000CC blok me handiger om het gevoel van een wheelie te krijgen ;)
 
640 eu?????? Ik kom uit rond de 320..... Maar ga morgen toch bij Motoport wat spullen ophalen, zal ik eens vragen naar de opties die zij kunnen bieden.. thnx voor de info, knap zadel trouwens ;)

ik ben uitgegaan van de optie "inclusief" sokkel. ik heb t namelijk over een compleet zadel, inclusief t casco, de basis. ik heb t originele zadel ook nog compleet liggen. heb dus voor 450 euro een compleet nieuw zadel incl de gel-optie.
 
iemand trouwens ervaring met het vervangen van de oranje knipperlichten door chromen lampjes die oranje licht geven. op deze manier komt er niet zo`n lelijke oranje gloed uit de knippers wanneer ze uitstaan?


daar ben ik ook wel benieuwd naar... het enige minder mooie aan de GSR in mijn ogen B| maar goed alles is mooi te maken *O*
 
zojuist toen ik vooraan bij de stoplichten bij wirdum(friesland) stond te wachten en even met mijn gas speelde omdat het zo lang duurde. gebeurde mij het volgende:

op het moment dat ik een keer goed mijn yoshimura uitlaten liet brullen, hoorde ik vanachter een diepe grom gevolgd door een sissende turbo. voor de zekerheid nog een keer gas gegeven en kreeg een nog harder geluid van de auto achter mij te als bevestiging. in mij spiegel kijkend zag ik het subaru logo. en tot mijn schrik was het een knalblauw subaru (uitvoering geen idee). eenmaal het licht op groen begon het feest. nadat de weg vrij was trokken we beide vanaf 100km/uur even goed door. kon hem net bijhouden met mijn gsr 600. bij de eerstvolgende afslag knipperde hij eenmaal met beide knippers en ik stak mijn duimpje omhoog. beide reden we naar huis met een grote glimlach op het gezicht! mijn dag kan niet meer stuk.

moest het gewoon even kwijt!! (camera helaas niet mee)

p.s eerste keer dat mij dit gebeurde en gelijk goed ook.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan