Suzuki gsr600 valt af en toe uit

Karakan40

Rookie
11 okt 2017
1
0
Den Haag
Beste leden,

Na 6 jaar toch maar weer een motor gekocht.
Na mijn gsxr1000 k5 is de keuze nu gevallen op een GSR600 2006.

Echter merk ik nu dat de motor uitvalt als je de gas loslaat, voornamelijk als de motor koud is. Hij start vervolgens meteen.
Koude motor binnen 1 km valt het gegarandeerd 1 malig uit. Dit gebeurt op het moment dat je de koppeling indrukt en dus eigelijk wil schakelen.
Soms kom je dan aan bij een stoplicht of neem je afrit op de snelweg en druk je de koppeling in en dan valt ie weer uit. Soms heb je t niet eens door en laat je de koppeling los en rij je weer door en dan merk je dat ie weer was uitgevallen.
Als je blijft rijden op lange stukken is er niets aan de hand, totdat je dus wil schakelen.
Ik weet niet of hij uitvalt als je gas loslaat of als je koppeling indrukt.
Ik denk namelijk als je de gas loslaat, want stationair in zijn vrij geef je 1x snel gas en laat je t los wilt hij ook wel eens 1 op de 10 gevallen uitvallen. En dan in 1x weer starten.
Hij valt ook meteen uit zonder gestotter of andere dingen, lijkt of de stroom er opeens mee ophoud.

Ik heb even een halve fles Forte leiding/injector in gegoten met een volle tank, hopen dat dit wat verbetering geeft.

Hebben jullie nog enig idee wat dit kan zijn? Ik hoop dat ik het probleem goed heb kunnen omschrijven.
 
Hoi Karakan40, is alweer meer dan 5 jaar geleden maar is dit ooit opgelost bij jou? Heb hetzelfde probleem en bij de garage is alles al geprobeerd zoals toevoegingen en kleppen stellen.
 
Ik verwacht niet dat hij nog gaat reageren, laatst gezien 2017...
1676556121890.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan