Suzuki GSX 1100 E

Mercato

Rookie
24 jun 2004
26
0
HOi,

Ik ben van plan om op korte termijn mijn motorrijbewijs te gaan halen. Nu heb ik een Suzuki GSX 1100 E gezien voor €850.-
Nu is mijn vraag aan de echte exerts hier ;) wat vinden jullie van deze motor. Of wat raden jullie mij aan.
Wil de motor gebruiken voor oa een vakantie in Italie, tourtochten en woon werk verkeer

Tnx

 
tja. niet veel geld voor die fiets. hoop dat ie motorisch nog goed is.

is trouwens wel een erg zware fiets (qua gewicht en koppel) niet echt te vergelijken met je lesmotor. ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien slim om een iets lichtere motor (GSX750?) te kopen als eerste motor?
 
Ik ben 22. Kwam die fiets toevallig tegen. Hoe kan ik onderdoeken of hij nog in orde is of kan ik dat het beste door een profi laten doen.
Hoe lang doe je er gemiddeld over om je rijbewijs te halen qua weken?

alvast bedankt
 
Ik ben 22. Kwam die fiets toevallig tegen. Hoe kan ik onderdoeken of hij nog in orde is of kan ik dat het beste door een profi laten doen.
Hoe lang doe je er gemiddeld over om je rijbewijs te halen qua weken?

alvast bedankt
in dat geval is het gewoon errug dom om op een 1100 te gaan rijden ,die dingen zijn zo sterk, daar kom je geheid mee op de loop....

[me]Bral heeft jaren op een GSX 1100 EFe gereden en hem verkocht om dat hij er niet normaal mee kon doen, zelfs niet na 15 jaar rijervaring.......
[/me]
 
Ik heb ook zo'n fiets, maar heb 24 jaar een rijbewijs, om te beginnen not done je gaat er mee op de loop.
Heb nog wel een GS 550 belastingvrije voor je staan, 500 euro, nieuwe nokkenasketting, ketting en tandwielen etc. heb ik 3/4 gereviseerd, en toen kocht mijn vrouw een 750, vandaar dat die 550 de deur uit gaat, goedkoper kun je nooit rijden
 
Wat een ouwewijven gezemel. Misschien is die jongen wel 2,15 mtr lang en weegt hij 127 kg. Zelf ook jaren op een GSX 1100 gereden, verchopt welleswaar, maar toch nog genoeg power. Uiteindelijk ligt het aan jezelf of je ermee 'op de loop' gaat. Verongelukken kan je uiteindelijk ook met een solex, en ongelukken schijnen zelfs met een paar PK te gebeuren (nietwaar Hulzie, 1 PK knetterbiele? ;) ).
 
Ha ja da's waar, 5 pk kettingbiele
Maar om te beginnen is het wel oppassen met zo'n ijzer, maar ik stap er direct weer op en ga naar twerk
 
Ik heb ook zo'n fiets, maar heb 24 jaar een rijbewijs, om te beginnen not done je gaat er mee op de loop.
Heb nog wel een GS 550 belastingvrije voor je staan, 500 euro, nieuwe nokkenasketting, ketting en tandwielen etc. heb ik 3/4 gereviseerd, en toen kocht mijn vrouw een 750, vandaar dat die 550 de deur uit gaat, goedkoper kun je nooit rijden


foto?
 
full

kijkt wel beter

Ik mag deze motor dan wel niet kennen, maar kan het wel goed zijn voor 850, je kan beter een iets duurde motor kopen en minder onderhoudt eraan hebben, dan dat je motor om de maand de garage in moet
 
Foto van de 550

Foto is niet helemal vers, ongeveer 3 mnd oud

DSC00147.JPG


Bouwjaar 1978
Hij is belastingvrij
Oldtimerverzekering
Van de winter heb ik um voorzien van

Nieuwe distibutieketting
Nieuwe grondplaat + condensator, vervroeger, en contactpunten
Nieuwe koppelingsplaten
Nieuwe bobine
Nieuwe ketting en tandwielen
Nieuwe achterband
Nieuwe accu
Nieuwe dynamo
Nieuwe voorvork keringen
Carb's gereinigd
Maand geleden nog
Buddy opnieuw overtrokken
CNC handvaten

Reden verkoop = vrouwtje reedt erop, maar heeft een GS 750 gekocht.

Het is zo opstappen en zonder ellende wegrijden, loopt als een zonnetje.
Belasting vrij
Oldtimerverzekering 1,40 euro per maand

Paardezadel zit er niet vast op, zit een nieuwe buddy onder
Originele zijkappen zitten erbij
Hij is zwart gespoten zoals je ziet ze reedt er in hoofdzaak treffens mee af en wat woon-werk verkeer bij goed weer, van de winter deed ie dienst als pekelfiets, heeft naast de halve revisie, die ikzelf gedaan heb, gewoon doorgereden
 
Deze GS 550 is juist verkocht.
Vrouwtje rijdt nu naar behoefte op de GS 750 en de GSX 1100

Ik an op die andere GSX 1100 nog aan merken;

Ding is veel te duur.

Ik heb zelf een hele goede 82 er, laten bezorgen uit A'dam vandaan voor 600 euro
Die van Tommy ziet eruit als bovenstaande was 450 euro

Die GSX 1100 hebben vanwege hun onhandelbaarheid/niet geschikt voor elke rijder , geen restwaarde, zijn niet makkelijk te verkopen anders dan voor de verbouw, ik zou 400 bieden als ik jou was.

Maar , het zijn linke fietsen om mee te beginnen, ze hebben veel in huis, maar ben je er eenmaal aan gewaagd en is alles goed gegaan, dan wil je um nooit weer kwijt
Tankinhoudt is o.a. 24 liter, die van mij loopt 1 op 17 bij 140/150, je doet echt heel lang met een tank.

Tommy moets de voetpakking laten vervangen, zweette wat, en Tommy woont in Spiesberg, en ik in Staphorst, dus heeft ie daar laten doen , indien ie lekt, 350 euro aan arbeidsloon was ie kwijt voor vervangen van een pakking van 8 euro.
Als je dat ooit ebeurd, gelijk nieuwe nokkenasketting laten plaatsen, kost 30 euro, is immers het zelfde werk, je komt er toch langs, hadden ze bij Tommy niet gedaan, die moet nog eens bloeden.

Bral, Tommy is die met die GSX 1100 die ok in IJsselstein was, die jongens gaan morgen ook naar Slagharen, (We gaan ook naar het treffen in Hoogeveen, gister uitnodiging gekregen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan