Suzuki GSX 1100 G

Hopelijk kunnen we er deze zomer weer meer mee rijden (dochtertje mee in de bak)!

Kom eens bij een van de clubweekenden van de NVZ ( nederlandse ver. zijspanrijders) kijken, veel kinderen, en erg gezellig

Bedankt! Goeie tip. Ik zal daar eens kijken of er een weekend bij zit.
 
full


Dit is alvast de motor waar het span aan vast zit. Je ziet nog net de aansluiting aan de voorkant tussen de uitlaatbochten.
 
[afbeelding]

Dit is alvast de motor waar het span aan vast zit. Je ziet nog net de aansluiting aan de voorkant tussen de uitlaatbochten.

6,7,en 8 april is het 8e zijspan treffen in Genemuiden, erg gezellig, en leuk om met andere zijspanenthousiasten te kletsen, en komt nog iemand met een swenkerzijspan.
 
Help, mijn gsx start niet meer.

Wie van jullie kent mijn probleem, zondag nog een ritje gemaakt van 20 km en gisteren probeer ik de gsx te starten en hij pakt niet aan.
Nog nooit heb ik problemen gehad met het niet starten, de accu was vol, benzine genoeg maar het lijkt alsof er iets in de ontsteking zit. om de paar seconden bromt het blok wel iets maar aanpakken ho maar. Wie o wie help me?
 
Dit forum maar weer eens tot leven wekken, inmiddels de nodige km,s alweer gereden, chokekabel was al een tijdje kapot, de reguliere motorzaken konden mij niet aan een nieuwe kabel helpen. gelukkig bij cmsnl op vrd en snel in huis.
 
er zit een automatische nokkenaskettingspanner op, als deze versleten is is het ook tijd om de ketting te vervangen.
 
Van de week weer over de dijk gereden en ik miste een Meeuw. Gelukkig had ik 2 jaar terug een zelfde kuip op marktplaats gekocht. Dus het raam kon ik nu goed gebruiken.
 
Het nieuwe tanken!!
Tank nu max E5 brandstof ,het verbruik is ongeveer gelijk. Gemiddeld 1 op 15.
Hoe is het met andere gebruikers. Of kunnen wij nog E10 tanken??
 
Terug
Bovenaan Onderaan