Suzuki GSX 1100 G

Welkom en veel plezier met je G, hij ziet er idd nog strak uit.
Ik rij de G met een zijspan eraan. ik tank zo vaak mogelijk 98, inmiddels de 100.000 km. gepasseerd zonder problemen, bij mijn G is de vertanding van de cardanas nog steeds goed,vorig jaar nog gecontroleerd.


Ik tank ook altijd 98 die e10 is vragen om miserie.

Heeft er iemand klepstel gegevens voor de gsx?
Groeten peter
 
op de gsx100g groep op facebook praten we over een meeting met de nederlandse G rijders, we hebben nog geen datum of plaats.
wordt vervolgt...
 
De mijne heeft de 100000 gepasseerd, ik heb 1x de cardan olie vervangen. Met het cardan helemaal geen speling. Als ik ga rijden en weet dat ik de tank leeg rij tank ik E10 en eindig de dag met tanken E5.
 
Net terug van een weekje vakantie in Neuerburg in de Eifel, 1400 km erbij , in Luxemburg bij Total in Bollendorf getankt, oude benzine, in lage toeren gesputter ,gelukkig genoeg getoerd om de volgende dag weer verse benzine te tanken...en het gesputter was weer voorbij. is wel leuk tanken ...1.12 per liter...daarvoor krijg je bij de Total wel oude peut en een sputterende motor
_O-
 
  • Wow
Waarderingen: OMB
paar vakantie plaatjes
 

Bijlagen

  • 20200705_104507.jpg
    20200705_104507.jpg
    2 MB · Weergaven: 8
  • 20200712_154922.jpg
    20200712_154922.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 9
Heb er nu ook 1 nu heeft wel even geduurd zins 1 mei 2019 zoekende maar had geen haast ermee maar vandaag toch er 1 opgehaald nog rijden ook meteen een doop van 35 km .:) en dat !

was wel even wennen stuurt wel heel anders dan mijn transalp bij deze meer is meer gewicht in de strijd werpen :Y hangen
nu maar eerst op zoek naar een pdf file als hand boek eeehhh werkplaats en instructie boekje en poets en naloop werk doen

voor wat in en outs

later top koffer en koffer rek en kuip :] en aanverwante artikelen .
 

Bijlagen

  • DSCN5630.JPG
    DSCN5630.JPG
    2 MB · Weergaven: 12
  • DSCN5635.JPG
    DSCN5635.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
gezellig weer een G rijder erbij! ;) veel plezier met deze buffel. op facebook is er een wereldwijde groep over de GSX 1100 G en er wordt veel info uitgewisseld
 
sitebike
ben niet zo op smoelen boek fan maar de groep wel gevonden hoor :t bedankt tevens een vraagje aan ieder ben nu al een paar dagen aan het zoeken voor een werkplaats hand boek en een serviceboek maar tot heden nog niet gevonden heeft iemand misschien een link of een pdf file voor me .

kan ik is kijken voor kleppen stellen en de achter grond gevens weet nog niks over mijn motor fiets;)

en mis ook een dop voor de benzine kraan iemand wat over ? kleur is niet belangrijk
 

Bijlagen

  • DSCN5646.JPG
    DSCN5646.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 3
die dop is bij cmsnl.com wel te bestellen, is hetzelfde als bij een VX 800. Helaas kan ik je niet helpen aan de afstelgegevens. en hoe is het met het rubber tussen motorblok en cardan?
 
Gevonden :t vond het vrij prijzig 20 A 25 euro maar heb geen haast staat nog even stil vanwege me camper project zodra de winter eraan komt gaat die op de brug vx is een goed idee heb ook een site gevonden dat ze ze sprinten met 3d printer denk er zelf aan om er 1 zelf te maken .

afhankelijk wat er als eerst op mijn pad komt

las ook een paar pagina terug je antwoord dat het geen plaatjes maar stel schroeven zijn dat is een stuk makkelijker dus tegen die tijd ook maar doen heb hem tikkend gekocht en hoop dat het meevalt .

Het rubber ? zo op het oog even snel niks bijzonder gezien ook even visueel gecontroleerd de motor en word steeds blijer .

kan er op deze motoren een schakelindicator geplaatst heb moeite nog met welke versnelling en schakeld moeilijk vrij stand is ook moeilijk te vinden .

en hebben jullie een usb aan sluiting erop gemonteerd en zo ja waar hebben jullie die op aan gesloten als zonder dat de boel afikt ;)
er bijzonder weinig over deze motoren te vinden tot op heden maar zoek lekker door
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 12/usb gemonteerd is de zijspanbak. de koppeling is soms wat plakkerig, ik geef een klein beetje gas en dan kan je heb makkelijk in de vrij/neutraal zetten. wat ook wel helpt is om de vloeistof van de koppeling te vervangen.
 
sidebike

Dank voor de tip maar dacht eigenlijk zo leek als ik ben --- dat dat door de motor olie gedaan werd :? nog een apart reservoir ergens dus Waar ik ga op zoek :)
 
sidebike

Dank voor de tip maar dacht eigenlijk zo leek als ik ben --- dat dat door de motor olie gedaan werd :? nog een apart reservoir ergens dus Waar ik ga op zoek :)
Klopt! De koppeling zelf draaid mee in de motorolie. Maar ik bedoel de koppelingsvloeistof in het reservoir links op het stuur. Hier zit remvloeistof in en veroudert snel.
 
Oh dat lijkt me wel wat voor wat in en outs kom alleen met de auto dan motor is geschorst hoor wel wanneer 👍
 
Laatst bewerkt:
Nee dat word een winter project als ik buiten niet meer aan de slag kan en is ook geschorst nu dus kan effe niet ben nu even veel meer druk bezig met de meubel inbouw voor me camper busje ;)

Dan gaat de zaag machines in de kast en komt de hefbrug weer plat te liggen
 
Bam! Het G treffen staat Vast!
Zondag 30 Augustus.
Lokatie: brasserie "buiten in de kuil"
Zevenlindenweg 9
3749 SE Lage Vuursche.

12.00 aanwezig.
13.30 toerrit van 1.5 uur.
Daarna zien we wel verder!!
 
Laatst bewerkt:
Ha G-rijders, Dik hier. See you zondag? Zal er ook zijn met mn gsx1100g met zijspan. En mocht er iemand die plastic draaiknop van de benzinekraan over hebben, steek die dan aub in je binnenzak. De mijne onderweg ergens verloren. Dan maak ik een mooi rondritje
 
Terug
Bovenaan Onderaan