Suzuki GSX 1400 te koop... Als nieuw!

gsxbo

Rookie
9 jan 2006
29
0
Limburg
Te koop Suzuki GSX 1400

jaar: 2002
kmstand: 5800

extra's:
- laag breed stuur (LSL)
- datatool alarm
- grote beurt gehad

vraagprijs: 6500,-

linksb.jpg

rechtsb.jpg
 
grote beurt na nog geen 6000 km :?

begin me af te vragen wat mense nou precies een grote beurt vinden en waarom ze dat doen bij die lage km.standen :?
 
Motor is 4 jaar oud

1e keer is 1000 km beurt
na 2 jaar kleine beurt
na 4 jaar grote beurt.

Alles even nagelopen. hoefde niet veel te vervangen en al helemaal geen kleppen controleren e.d. (hoeft pas bij 24000km)

Maar af en toe nieuwe olie lijkt me geen overbodige luxe.

Rekeningen van beurten ter inzage.
 
Aanrader!! *O*

Mooie machine, nette (vraag)prijs, interessante km.stand en netjes onderhouden.... die moet zo weg zijn :]

Het zou alleen verboden moeten zijn om zo'n Bull weg te doen :)
 
THNX :-)

Zou idd verboden moeten worden, maar ik rijd zo weinig sinds we kids hebben.
Als ze wat ouder zijn komt er wel weer iets anders.....
 
Er bestaan dus toch nog meer Bulls in en om Eindhoven. Drie maanden geleden heb ik er een in de omgeving Arnhem gevonden en opgehaald. Jaartje jonger, vergelijkbare km.stand. Ze zijn redelijk schaars of ze komen net te laat in de verkoop ;)
 
THNX :-)

Zou idd verboden moeten worden, maar ik rijd zo weinig sinds we kids hebben.
Als ze wat ouder zijn komt er wel weer iets anders.....
Geloof deze oude rot nou: het kinder verhaal hebben de meeste gehad en van de 100 rijden er nog steeds 95 geen motor naderhand want er is altijd wel iets wat voor gaat in het gezin met kids.Dussss.....heb je de poen niet echt nodig....deken er overheen , af en toe een stukkie rijden en je hebt nog steeds een fraaie fiets en plezier.Met name als the kids weer us super vervelend zijn dan kun je nog ffe vluchten
:+ .

gr Driver...inmiddels Opa maar de motoren zijn er nog steeds.
 
Thnx, idd showroom modelletje ;)
Maar geen tijd om te rijden. Kinderen zijn te klein om mee te gaan. Dus doe ik hem weg. Zonde om hem in de garage stof te laten happen.

Komt ooit wel iets voor terug, maar nu niet, dus inruilen gaat nu niet.
 
Sommige verboden worden automatisch gehandhaafd, zo ook het verbod om een Bull weg te doen *O* Ik had je er al voor gewaarschuwd :+

Wel vreemd dat er weinig interesse is voor je motor. Ik neem aan dat je de motor ook op marktplaats of andere verkoopsites hebt gezet. De combi doet het vaak goed.

En anders gewoon houden en af en toe een ritje maken :]

(tevens weer een kickje :X )
 
nogmaal dezelfde mail .....

Als het nou nog niet lukt mail me dan je telefoonnummer dan bel ik je

--
 
Laatst bewerkt:
Je hebt weer mail.
Mijn bike zou afgelopen vrijdag verkocht zijn. ging op het laatste moment niet door .... (is lastig om te gaan komen kijken als ik et geld nog niet heb...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan