suzuki gsx 250

TheVince48

Die hard MF'er
1 nov 2005
980
1
Winschoten
is een suzuki gsx 250 een degelijke beginnersmotor??
kan er namelijk 1 kopen bij mij in de buurt dus vraag ik me af of 1 van jullie ervaring met zulke motoren heeft alvast bedankt
 
Tuurlijk is dat een degelijke beginnersmotor ;)
Maar denk je niet dat je snel schijtziek van 250CC zult worden :?
Is een 400'tje niet meer iets voor je?
 
Als het deze is : 45 pk bij 143 kg



full
:9~ :9~
 
Heb hier nog wel een gs450l voor je te koop..
Zit een suberbikestuurtje op..

Op http://www.motorweb.nl/details.php?id=2800
staat meer info en een foto...

Misschien is het wat...


tja weer te ver weg voor mij en die ik bij mij in de BUURT kan kopen is ook nog iet wat goed koper

[edit] er zitten ook nieuwe onderdelen op + nieuwe banden olie + filter en luchtfilter ed. (en als er wat mee is kan ik nog terug gaan naar de motorzaak waar ik hem koop) [edit]
 
Laatst bewerkt:
Geinig,... totdat je onderdelen moet hebben
(voor een GsxR bedoel ik)
 
Laatst bewerkt:
tja weer te ver weg voor mij en die ik bij mij in de BUURT kan kopen is ook nog iet wat goed koper

[edit] er zitten ook nieuwe onderdelen op + nieuwe banden olie + filter en luchtfilter ed. (en als er wat mee is kan ik nog terug gaan naar de motorzaak waar ik hem koop) [edit]

aha.. okay..
Veel succes in elk geval... :]
 
hier kan een slotje op
heb em niet gekocht iemand had hoger dan mij geboden helaas ;( ;( ;(
maar toch bedankt voor de info

greets vincent
 
ff goed zoeken ;) er zijn zat van dit soort prima fietsjes te krijgen :)
 
hee vale, ik heb nog wel wat voor je, is lekker dichtbij (assen) ik heb nog 3 stuks staan van het type gsx. 2 uit 1980 en 1 uit 1981, twee liggen uit elkaar , en een is nog rijdbaar, maar heeft wat aandacht nodig. heb nl met een een schuifertje gemaakt, en heb toen die andere twee erbij gekocht, om van 3 weer twee knappe fietsen te maken, maar aangezien ik mijn streetfighter nog niet klaar heb, kom ik helaas er niet aan toe om ze weer in elkaar te zetten. alles is wel compleet maar jij hebt nog wel wat tijd over, om er wat aan te sleutelen voordat je je rijbewijs hebt. t zijn twee 750en en een 1100. maar met zo'n 750 is prima om mee te beginnen
 
Ik vind het in ieder geval goed dat de TS niet gelijk over R6'en en R1's begint, maar misschien is een 250 toch net ff te tam. Zeker als je ook zo nu en dan een stuk snelweg wilt pakken om ergens ff snel te zijn. Een GS 450 is zeker een goede optie, of een GS 500. En ook al moet je 25 kW rijden, je hebt in ieder geval meet trekkracht bij lage toerentallen met een iets grotere cilinderinhoud. Plus dat je met tegenwind geen last heb dat je ingehaald gaat worden door vrachtwagen ofzo. Dan is een 25 kw met een beetje stroomlijn ook wel gunstiger.
 
een 250 is leuk, maar gaat snel vervelen. m`n broer had een ZZR250. stuurde hemels, maar het vermogen was ehhh, er niet. ;)

9000 rpm voor 120, daar word je gek van. ik denk dat een geknepen 400 of 600 beter zou zijn. rijd nog lekker, en het komt ook nog redelijk van z`n plek.
 
Tegen die tijd dat het rijbewijs binnen is, is er ook vast wel wat interssanters, maar ik vind als je een motor wil kopen, koop dan iets wat ook echt op een motor lijkt en niet op een brommer ;)
 
hee vale, ik heb nog wel wat voor je, is lekker dichtbij (assen) ik heb nog 3 stuks staan van het type gsx. 2 uit 1980 en 1 uit 1981, twee liggen uit elkaar , en een is nog rijdbaar, maar heeft wat aandacht nodig. heb nl met een een schuifertje gemaakt, en heb toen die andere twee erbij gekocht, om van 3 weer twee knappe fietsen te maken, maar aangezien ik mijn streetfighter nog niet klaar heb, kom ik helaas er niet aan toe om ze weer in elkaar te zetten. alles is wel compleet maar jij hebt nog wel wat tijd over, om er wat aan te sleutelen voordat je je rijbewijs hebt. t zijn twee 750en en een 1100. maar met zo'n 750 is prima om mee te beginnen


eey stuur me maar een mailtje met de prijs die je er voor wilt hebben (wel een leuk projectje voor mij voor op sgool doe namelijk motorvoertuigentechniek)
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan