Suzuki GSX 400 E: vraagprijs 325 euro

Justian

MF'er
9 feb 2009
33
0
Te koop: Suzuki GSX 400 E uit 1984.

Bleek na de aankoop toch geen 25KW te zijn (wat de verkoper wel beweerde met allerlei officieel uitziende documenten erbij). Aangezien ik nog ruim een jaar moet wachten tot ik vol vermogen mag rijden gaat de motor toch maar weer in de verkoop.

Moet nog wel wat werk aan gebeuren: de accu moet vervangen worden (vanaf 50 euro) en de voorrem loopt aan. Dit komt waarschijnlijk doordat de motor tijdje niet bereden is maar kan ook zijn dat de remblokjes op zijn. Nieuwe remblokjes zitten erbij, dus moet voor de handige klusser geen probleem zijn. Heeft aan een kant ietwat kapschade.

In verband met verzekering is de motor nu geschorst, wegenbelasting heeft niet meer betaald te worden (oldtimer).

Vraagprijs: 325 euro

Motor staat gestald in Culemborg, Gelderland (25 km onder Utrecht).
 
Even vraagje. Had je niet gewoon naar het kenteken bewijs kunnen vragen, om te zien of deze daadwerkelijk op 25kw stond. Fouten maken we allemaal.

Ontopic - Ik heb misschien wel interesse in een hobby motortje :) ik volg dit even.

Edit: Bikez.com zegt 17kw.

Ik ben benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:
Zijn ooit geimporteerd / is nog een model van. De 17kw klopt iig niet. Is inderdaad een zware motorfiets. Heb ik me zelf ooit eerder op verkeken namelijk. @ TS. Een fotootje gaat je verkoop wonderen doen, nette prijs iig.
 
de 25kw grens blijven ze inderdaad net niet onder.

Ik had de gs450e, helemaal hetzelfde maar 50cc meer. Deze had 31kw en de verzekering vond dit goed genoeg als 25kw motor (dus ook op papier gekregen), zeker omdat het zo'n rustige en oudere motor betrof.

Mocht je dit niet willen of niet voor elkaar kopen, dan kun je hem beter verkopen. Volgende keer beter kijken wat het model daadwerkelijk heeft qua vermogen (tip: geloof de verkoper niet zomaar :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan