suzuki gsx 400f

21 sep 2004
10
0
Poortugaal
goededag mensen

Ik kan van een kennis een suzuki gsx 400f kopen en daar heb ik een paar vraagjes over:
-is de motor terug te voeren naar 25 kw?
-is het een goede beginnersmotor?
en heefd er iemand wat meer informatie over de motor?

alvast bedankt

ps. met de zoekfunctie heb ik niets nuttigs gevonden..
 
ik weet niet uit welk jaar hij is.
Maar als hij tussen 80 en 90 is zal het zoiets zijn als de mijne.
Ik vind het een goede motor, ben ook wel geen andere gewend maar toch :)

Ik ben de 400e, maar dat zal mekaar niet veel schelen, en de mijne is origineel zo'n 29kw, dus hoeft niet veel teruggeschroefd te worden. Wat wel mooi is, want begrenzen van deze motoren gebeurd dmv het terugschroeven van de gashandel, dus je houd toch nog wel wat gas over :)

En hoeft niet veel aan opnieuw afgesteld te worden dus, wat de kosten van terugvoeren beperkt. Ik moet voor de mijne begrenzen 100 euro betalen en dat is dan incl 2 testbank uitdraaien. Die zal ik nodig hebben voor de verzekering, want een andere manier van verzekeren is er niet bij mijn weten. Maar de KNMV verzekering accepteerd een testbank uitdraai en verzekeren gaat dus goed.

Check m'n tread in m'n signature maar ff voor nog wat meer gegevens. Maar er is iig zeker iets moois te maken van deze motoren. En ik ga hier m'n 2 jaar 25kw ook hopelijk prima mee doorkomen.

*edit* na ff googelen zie ik wel dat de 400f uit de periode 80-90 een 4 cilinder is, de mijne is een 2 cilinder. Dus zal wel wat verschil in zitten, maar verder zijn ze grotendeels hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan