Suzuki gsx 600 f 25kw

dennisfromwezep

Die hard MF'er
3 jun 2009
453
52
Wezep
!! Motor staat nu bij leusink motoren, word op volle vermogen gezet/afgesteld en dingen die aan vervanging toe zijn worden gedaan, van wegen AL die reacties ga ik er toch op door rijden ook na 3 september. hij blijft tekoop ma bied wel boven de 1200 euro

MVG

Dennis


Hierbij zet ik mijn suzuki gsx 600 f op 25kw tekoop.
het is een fiets uit 95 en heb er nog aardig wat aan verandert

zoals:

Soloseat, gespoten in kleur bij care dronten ( dualseat gewoon aanwezig)
4to1 uitlaat systeem met een viper slipon demper ( ook nog een laser demper liggen met een goedkeuring)
Zadel zwart laten bekleden. ( dual ook in het zwart)
Kleine carbon knipperlichten.
Donker kuipruitje
BI xenon verlichting voor

Voor en achterband eind vorrig jaar vervangen in zwolle remmen tandwielen kunnen nog een jaartje mee.

Dus kortom een leuke fiets om mee te beginnen, motor is afgestelt bij gebben motoren dus heeft net het kleine beetje meer als een standaart 25kw fiets en kan met tourtochten altijd lekker mee komen.

Reden dat ik de motor verkoop is dat ik volgent jaar een aprilia rsv1000r wil aanschaffen en omdat ik per 3sep van mijn 25 kw afben

voor vragen kun je altijd bellen op het nummer 0647162301. of stuur een mail.

Richtprijs is 1500,-

MVG

Dennis Keurhorst

1379659899_6_gtKy.jpeg


1379660192_6_pzyg.jpeg


1379660620_6_PImu.jpeg


1379660963_6_VtZi.jpeg


1379661267_6_YFc7.jpeg



Dus als iemand iemand kent die een beginners fiets zoekt, dan hoor ik het wel :D
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de eigenaar persoonlijk, altijd super zuinig op zijn fiets geweest, en wou altijd het beste voor het beestje, perfecte beginners fiets, die super goed onderhouden is, met een lekkere sound.

Veel fiets voor niet heel veel geld.

By the way dennis je had er toch laatst een nieuwe accu ingezet? of vergis ik me nou?


SCHOPJE*
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de eigenaar persoonlijk, altijd super zuinig op zijn fiets geweest, en wou altijd het beste voor het beestje, perfecte beginners fiets, die super goed onderhouden is, met een lekkere sound.

Veel fiets voor niet heel veel geld.

By the way dennis je had er toch laatst een nieuwe accu ingezet? of vergis ik me nou?


SCHOPJE*

owja klopt !! is waar ook zit er nog geen 2maand in denkik ?
gelukkig al `1 reactie :P dadelijk moest ik mezelf een schop geven :P

944329600_6_NEDe.jpeg


foto nog van mfmm :P
 
denk toch dat ik mezelf ma is moet schoppen :S dacht dat er nog wel aardig vraag na 25kw fietsen was . kan ik echt niemand blij maken :P?

KICK
 
verkoop gaat denkik niet meer door :S hoor niks meer van die vent, was ook te mooi om waard tezijn denkik, vraagprijs omlaag! 1200. ook op voledig vermogen tekrijgen kosten 80 euro bij leusink motoren te elburg :)
 
Waar is deze motor te bezichtigen? En staat hij ook 25kw op kenteken?
 
Laatst bewerkt:
Motor staat in omgeving zwolle, eh nee , ma er staat geen vermogen op het kenteken dus rij met alleen een uitdraai, knmv vind het voldoende dus en heb er nog nooit geen trammeland mee gehad
 
Ander vraagje, heb er zelf ook een uit 96 maar hoe kom je aan die soloseat?
Hij ziet er trouwens nog mooi uit.

ps, gratis kick.


ah thanks, ja hij ziet er voor zijn bouwjaar er nog heel erg goed uit. eh solo seat ben ik ooit een x tegen gekomen op marktplaats toen ik de motor net had, dus niks bedacht en meteen gekocht toen ik hem zag staan, 50 euro toen voor betaalt , die vent had een witte en die solo seat met een bus wit gespoten, niet echt mooi, ma zadel bekleden en uitlaat deed ook heel veel met de motor
 
ah thanks, ja hij ziet er voor zijn bouwjaar er nog heel erg goed uit. eh solo seat ben ik ooit een x tegen gekomen op marktplaats toen ik de motor net had, dus niks bedacht en meteen gekocht toen ik hem zag staan, 50 euro toen voor betaalt , die vent had een witte en die solo seat met een bus wit gespoten, niet echt mooi, ma zadel bekleden en uitlaat deed ook heel veel met de motor

Gewoon goed geluk gehad dus! Dat is voor mij dan weer balen. Maar zo vind ik de mijne ook wel prima, die smurfenblauw zal sowieso wel niet te krijgen zijn. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan