Suzuki GSX 600 F

PaulvanGilse

Rookie
16 mei 2008
2
0
Rotterdam
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb sinds 3 weken een Suzuki GSX 600 F uit 92. Helaas heb ik niet een al te goede koop gedaan (ook niet echt slecht maar toch..)

Het gebruikelijke verhaal, goed bekeken (niet goed genoeg kennelijk) en tijdens de proefrit geen problemen: maar wel toen ik thuis stond.

Mijn vraag aan het forum; mijn motor slaat soms af als ik van (hoge) toeren kom en bijna stil sta (afslag op de snelweg bijv.) Toerenteller valt normaal terug, maar helaas te ver. Je hoort hem dan vechten om aan te blijven, maar helaas. Hij start dan wel weer meteen.

Ik was ook de bofkont dat de benzine leiding beetje lekte. Dacht eerst dat het daaraan lag, maar dat heb ik gemaakt en lekt nu niet meer, maar het probleem is er nog wel.

Weet iemand hoe dat kan en hoe/of dat te maken valt.

PS, heb meteen een 2e vraag: Ik heb voor 2 schijfremmen. De ene is na remmen veel heter dan de ander. Hoe kan dit? Wordt er dan niet gelijkmatig geremd en is dit slecht? En hoort een voorwiel (als hij op de bok staat) heel vrij te kunnen draaien, die van mij wordt een beetje geremd (staat waarschijnlijk in verband met het het verschil in warmte van de schijven.)

Ik hoop dat jullie iets meer weten.

MvG

Paul
 
:W Paul
full
1 Stationair sproeier :? 2 rem cup vast :? Techniek, vragen en antwoorden
:] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
hallo paul!!


ik neem aan dat het niet al TE veel erge problemen zijn die je nu hebt,en aangezien er hier veel behulpzame mensen zitten met veel kennis over dit soort problemen kunnen ze je vast wel helpen!

veel succes ermee en hou de glimmende kant boven!!
groeten dennis
 
Mijn vraag aan het forum; mijn motor slaat soms af als ik van (hoge) toeren kom en bijna stil sta (afslag op de snelweg bijv.) Toerenteller valt normaal terug, maar helaas te ver. Je hoort hem dan vechten om aan te blijven, maar helaas. Hij start dan wel weer meteen.

Paul

Had ik zelf ook last van, carburateurs zaten vol troep (en afstelhoogte van 1 vlotter was niet correct) Motor liep ook niet goed onder de 3000 rpm, pakte niet mooi op.
 
is geen miskoop maar gewoon een beetje standaard onderhoudswerkzaamheden die nodig zijn....breng hem weg voor een beurtje of doe het zelf....

die gsx600f jes kunnen echt niet stuk en je gaat er nog veel plezier aanbeleven als je deze kleine dingetjes opgelost hebt.

1 carburatie/vlotterkamers
2 vastzittende remzuigers?/remblokken vernieuwen?
 
Laatst bewerkt:
is geen miskoop maar gewoon een beetje standaard onderhoudswerkzaamheden die nodig zijn....breng hem weg voor een beurtje of doe het zelf....
.

Gelukkig geen miskoop, ik breng hem wel weg, bij zelf doen hou ik altijd schroefjes over aan het eind. Iedereen bedankt voor de tips.

MVG Paul
 
.

Gelukkig geen miskoop, ik breng hem wel weg, bij zelf doen hou ik altijd schroefjes over aan het eind. Iedereen bedankt voor de tips.

MVG Paul
erg moeilijk is het niet hoor paul!
evt misschien wel wegbrengen voor je carburateur(s) zodat ze hem gelijk netjes kunnen afstellen?
veel succes en rijplezier!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan