Suzuki GsX 600 F

Cardo

Die hard MF'er
21 jul 2009
556
0
Papendrecht
Hey hallo (ik had ook al post gemaakt in algemeen talk)
Ben aant rond kijken voor me alle eerste motor, nou heb een collega van mij zo gsx 600F
Is dat een motor waar je lekker mee kan touren?

Ik ben iemand die heb gauw last van me rug dus hij moet wel lekker zitten en moet ook mee kunnen op lange afstanden , nou weet ik dat ik moet proefrijden en proefzitten maaar meer de vraag wat is jullie ervaring met die motor, zouden jullie hme aanraden voor een beginnelijk?:) en idd kan niet wachten om te gaan proefrijden uberhoud zelf rijden!:D
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen : testrijden :Y .
Het blok is een oliekoeler,die zijn zeer degelijk :P
 
weet iemand als deze motor een goeie zithouding heb op lang durig te touren en is goeie motor voor iemand achterop??
 
mij motormaatje heeft ereen te koop staan. omdat hij juist last van zijn rug krijgt op d elange afstanden (100+). Hij heeft wel al last van zijn rug, maar op mijn GTR (die neemt hij nu met de grotere ritjes' heeft hij geen last dus....

je zit best wel erg voorover zoals bij de meeste buikschuivers. om je rug dan te ontzien ga je vaak teveel op je polsen leunen met weer daar last van.
 
Qua zithouding is de gsx600f (pre 1997) erg sportief; dwz. veel op je handen en polsen leunen of krom over de tank gebogen zitten. Bij lange ritten kan dit leiden tot tintelende handen/polsen en rugklachten. Als je echter veel rijdt (dagelijks) dan raak je er aan gewend en wordt het minder een probleem.
 
de gsx600f na 1998 zit ook erg sportief, heb em namelijk zelf ook :)

de zit houding is zeer sportief als je de motor gaat vergelijken met een bandit of een diversion.. Zeker als je begint moet je op een gsx iets meer doen om door een scherpe bocht te komen... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan