Suzuki gsx 600f 1990 €750

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan1976

MF'er
14 nov 2010
79
0
Kaatsheuvel
Hierbij bied ik mijn Suzuki Gsx 600f aan.

Zeer goede banden , z.g.a.n ketting , tandwielen en remblokken.

Nieuwe olie en luchtfilter , en K1 laserdemper voor een mooie sound.

Normale gebruikerssporen .

Km stand : 26000 miles

vaste prijs 750 euro

Rijd super goed!!!
full
 
Dit is wel echt belachelijk goedkoop ...

Wat is er mis mee? ;)

Dit is niet echt belachelijk goedkoop hoor , ik heb eerst geinformeert wat een eerlijke prijs is , ik wil zelf wat anders , maar ik ga geen afgeragde bak verkopen , heb alles na laten kijken , en ik kan rustig zeggen dat het een ideale en goede motor is , ik hoef niet het uiterste te hebben.
 
Ow jammer niet bepaald in de buurt,
anders was ik zeker komen kijken,

suc6 met de verkoop, Die ben je zo kwijt,
 
Dit is niet echt belachelijk goedkoop hoor , ik heb eerst geinformeert wat een eerlijke prijs is , ik wil zelf wat anders , maar ik ga geen afgeragde bak verkopen , heb alles na laten kijken , en ik kan rustig zeggen dat het een ideale en goede motor is , ik hoef niet het uiterste te hebben.

Ik vind dit geen geld hoor :o

Maar toen zat ik me te bedenken, 1990 , dus dat gaat weer zo moeilijk op 25kw '(

Mooie motor, ben je snel kwijt.
 
Ik vind dit geen geld hoor :o

Maar toen zat ik me te bedenken, 1990 , dus dat gaat weer zo moeilijk op 25kw '(

Mooie motor, ben je snel kwijt.

Dit is redelijk goedkoop , en iedeaal als je net je rijbewijs hebt en niet veel poen over hebt....net als ik :} , nu ben ik zover dat ik wat zwaarder kan :+
 
Ja maar als ik hem morgen haal moet ik op opgevoerde brommers rijden :+ Anders nam ik deze zonder twijfel
 
ik heb na een maandje op de brommer op mijn 17de mijn verstand gevonden :P
 
Ik vind dit geen geld hoor :o

Maar toen zat ik me te bedenken, 1990 , dus dat gaat weer zo moeilijk op 25kw '(

Mooie motor, ben je snel kwijt.

Ik heb hem op 25 kw ;), tenminste op kenteken, maar er zat wel degelijk een kit in de carburateurs. Ik hou hem omdat ze idd super rijden, maar relatief weinig opbrengen. En hij kan nog wel even mee als woon-werk fiets :)
 
Ik heb hem op 25 kw ;), tenminste op kenteken, maar er zat wel degelijk een kit in de carburateurs. Ik hou hem omdat ze idd super rijden, maar relatief weinig opbrengen. En hij kan nog wel even mee als woon-werk fiets :)

Is idd makelijk bestuurbaar en een ideale fiets , niks mis mee , start altijd , geen lekages , dus wat wil je nog meer!! :]
 
Ik vind ze vergeleken met andere modellen relatief lastig de hoek om te krijgen, maar verder prima fietsen!

ik heb zelf ook een gsx600f uit 95, ma ik krijg op rotondes en klaverblad gewoon mijn knie op de grond hoor :O deze is idd wel mooi !
heb zelf ook een f die tekoop gaat dit jaar ( ben ik van mijn 25kw periode af :D )

KICK voor deze perfecte beginners fiets !
 
thanks mannen voor de kick , zal'm volgende week op de mp zetten , want daar is het publiek wat groter denk ik , ik dacht zal eerst ff op MF adventeren ;))))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan